Jeszcze przez 3 dni głosować można na najlepsze prace w ramach konkursu na reklamę mBanku. Do tej pory Uczestnicy zgłosili przeszło 230 filmów i 550 propozycji plakatu.
Do godz. 12:00, 20 czerwca br. Uczestnicy mFestiwalu mogą walczyć o głosy Internautów, a Komisja Konkursowa ma czas na ostatnie debaty nad zgłoszonymi filmami i plakatami.
W ciągu 55 dni trwania mFestiwalu:
zgłoszono 234 filmy, z czego 122 Komisja dopuściła do konkursu;
przesłano 550 plakatów, z czego 352 dopuszczono do konkursu;
dodano ponad 6000 komentarzy pod zgłoszonymi pracami;
oddano ponad 140 tysięcy głosów;
zarejestrowano niemal 6000 kont na mFestiwal.pl;
serwis http://www.mfestiwal.pl/ zanotował już ponad 1,6 miliona odsłon, a odwiedziło go ponad 110 tysięcy unikalnych użytkowników; na stronie mFestiwalu gościli Internauci z tak odległych zakątków świata, jak: Uganda, Tajlandia, Kuwejt, Laos czy Mauritius.
Aby wziąć udział w mFestiwalu wystarczy nakręcić własną propozycję reklamy TV lub zaprojektować plakat reklamowy dla mBanku i zamieścić na stronie internetowej festiwalu. Zwycięzców konkursu wybierają Internauci głosując bezpośrednio na stronie na wybrane filmy i plakaty. Dodatkowo Komisja mFestiwalu przyzna specjalne nagrody.
Ogłoszenie laureatów odbędzie się już 20 czerwca.
Zwycięzcy głosowania internautów na najlepszy spot reklamowy otrzymują nagrody pieniężne na bezpłatnym rachunku eKONTO w mBanku:
1 miejsce - 25 000 PLN
2. miejsce - 10 000 PLN
3. miejsce - 5 000 PLN
Autorzy najlepszych plakatów reklamowych również zdobędą nagrody gotówkowe na rachunku eKONTO:
1 miejsce - 10 000 PLN
2. miejsce - 5 000 PLN
3. miejsce - 3 000 PLN
Spot, który w opinii Komisji mFestiwalu najlepiej przekazuje wyróżniki oferty mBanku oraz realizuje dotychczasowy styl i ton komunikacji marki mBank, otrzyma nagrodę specjalną w wysokości 10 000 PLN. Reklama zostanie wyemitowana w wybranej przez Komisję stacji TV. Autor najlepszego plakatu otrzyma 3 000 PLN. Dodatkowo Komisja Konkursowa mFestiwalu przyzna 20 specjalnych wyróżnień dla twórców najciekawszych prac.
Specjalne wyróżnienie przygotowano także w kategorii „Reklama telefonii mBank mobile". Zdobywca pierwszego miejsca otrzyma telefon NOKIA wraz ze starterem. Za dwa kolejne miejsca na najlepszą reklamę dotyczącą usługi mBank mobile można zdobyć także startery wraz z doładowaniem 20 PLN przez 6 miesięcy.
Portal Filmweb.pl, partner konkursu, przyzna specjalne nagrody: Złoty Łeb, Srebrny Łeb i Brązowy Łeb w kategorii „Najbardziej Nakręcony Film"
Regulamin konkursu dostępny jest na stronie http://www.mfestiwal.pl/.
W ciągu 55 dni trwania mFestiwalu:
zgłoszono 234 filmy, z czego 122 Komisja dopuściła do konkursu;
przesłano 550 plakatów, z czego 352 dopuszczono do konkursu;
dodano ponad 6000 komentarzy pod zgłoszonymi pracami;
oddano ponad 140 tysięcy głosów;
zarejestrowano niemal 6000 kont na mFestiwal.pl;
serwis http://www.mfestiwal.pl/ zanotował już ponad 1,6 miliona odsłon, a odwiedziło go ponad 110 tysięcy unikalnych użytkowników; na stronie mFestiwalu gościli Internauci z tak odległych zakątków świata, jak: Uganda, Tajlandia, Kuwejt, Laos czy Mauritius.
Aby wziąć udział w mFestiwalu wystarczy nakręcić własną propozycję reklamy TV lub zaprojektować plakat reklamowy dla mBanku i zamieścić na stronie internetowej festiwalu. Zwycięzców konkursu wybierają Internauci głosując bezpośrednio na stronie na wybrane filmy i plakaty. Dodatkowo Komisja mFestiwalu przyzna specjalne nagrody.
Ogłoszenie laureatów odbędzie się już 20 czerwca.
Zwycięzcy głosowania internautów na najlepszy spot reklamowy otrzymują nagrody pieniężne na bezpłatnym rachunku eKONTO w mBanku:
1 miejsce - 25 000 PLN
2. miejsce - 10 000 PLN
3. miejsce - 5 000 PLN
Autorzy najlepszych plakatów reklamowych również zdobędą nagrody gotówkowe na rachunku eKONTO:
1 miejsce - 10 000 PLN
2. miejsce - 5 000 PLN
3. miejsce - 3 000 PLN
Spot, który w opinii Komisji mFestiwalu najlepiej przekazuje wyróżniki oferty mBanku oraz realizuje dotychczasowy styl i ton komunikacji marki mBank, otrzyma nagrodę specjalną w wysokości 10 000 PLN. Reklama zostanie wyemitowana w wybranej przez Komisję stacji TV. Autor najlepszego plakatu otrzyma 3 000 PLN. Dodatkowo Komisja Konkursowa mFestiwalu przyzna 20 specjalnych wyróżnień dla twórców najciekawszych prac.
Specjalne wyróżnienie przygotowano także w kategorii „Reklama telefonii mBank mobile". Zdobywca pierwszego miejsca otrzyma telefon NOKIA wraz ze starterem. Za dwa kolejne miejsca na najlepszą reklamę dotyczącą usługi mBank mobile można zdobyć także startery wraz z doładowaniem 20 PLN przez 6 miesięcy.
Portal Filmweb.pl, partner konkursu, przyzna specjalne nagrody: Złoty Łeb, Srebrny Łeb i Brązowy Łeb w kategorii „Najbardziej Nakręcony Film"
Regulamin konkursu dostępny jest na stronie http://www.mfestiwal.pl/.