mBank uruchomił promocję, dzięki której można zdobyć karnet na OFF Festival z 40% rabatem.
Aby otrzymać kod promocyjny umożliwiający zakup karnetu na cały festiwal z 40% upustem należy złożyć wniosek o jeden z bezpłatnych rachunków w mBanku: eKONTO, izzyKONTO, eMAX oraz eMAX plus do 25 lipca br . Wniosek musi zostać złożony poprzez stronę OFF Festivalu lub poprzez link umieszczony na blogu mBanku.
Kod promocyjny uprawniający do skorzystania ze zniżki dostępny będzie w systemie transakcyjnym mBanku już przy pierwszej aktywacji rachunku. Kod należy wykorzystać podczas zakupu karnetu na portalu ticketpro.pl - https://promocja.ticketpro.pl/ do 5 sierpnia br. Promocja nie jest dostępna w punktach sprzedaży sieci TicketPro.
Dodatkowo dla Klientów aktywnie korzystających z rachunku w mBanku została przygotowana limitowana seria koszulek OFF Festivalu. Aby otrzymać koszulkę należy do 17 lipca br. wpłacić na swoje konto 300 PLN i utrzymać tę kwotę przez 7 dni.
Dla obecnych Klientów mBanku z okazji objęcia mecenasem OFF Festivalu zostały także przygotowane niespodzianki. Wkrótce ruszy specjalny konkurs a już w lipcu druga odsłona promocji, dzięki której będzie można kupić tańsze bilety. Do końca maja Klienci mBanku mogli kupić karnet z 40% rabatem.
OFF Festival to wydarzenie, które pozwala poznać awangardowych artystów grających świetną muzykę nieznaną szerokiej publiczności. To co przyciąga ludzi na imprezę to niepowtarzalna atmosfera - mówi Szymon Midera, Dyrektor Biura Marketingu i Rozwoju Biznesu mBanku.
Na największym alternatywnym wydarzeniu muzycznym w Polsce nie mogło zabraknąć mBanku - banku dla ludzi ceniących niezależność, wygodę oraz otwartych na nowości. Mecenas nad imprezą w sposób naturalny wpisuje się w charakter naszej marki - banku alternatywnego dla tradycyjnych instytucji finansowych. mBank daje maksimum korzyści, wygodę oraz przejrzystą i uczciwą komunikację. Cieszy nas, że zeszłoroczna edycja festiwalu została dobrze oceniona przez publiczność oraz krytyków.
Trzeci OFF Festival, najważniejsza impreza koncertowa muzyki alternatywnej, odbędzie się w dniach 8-10 sierpnia w Mysłowicach na kąpielisku Słupna Park. Zagra na nim czołówka polskiego rocka alternatywnego i tuzy światowej muzyki niezależnej. W poprzednich edycjach zagrało ok. 40 zespołów, razem słuchało ich ponad 20 tysięcy fanów z całej Polski i Europy.
OFF to festiwal dla miłośników muzyki alternatywnej, ludzi poszukujących i otwartych. Oprócz tego, że jestem artystą i na co dzień piszę piosenki to jestem też wielkim fanem muzyki jako jej odbiorca. Szukam, odkrywam i mam ogromną satysfakcją, kiedy znajduję coś ciekawego, innego niż wszystko. Chciałbym, żeby OFF był miejscem takich doświadczeń. OFF ma przybliżyć ludziom wszystko co najciekawsze we współczesnej muzyce. Należy pamiętać, że to właśnie alternatywa wyznacza kierunek tego co dzieje się potem na komercyjnym muzycznym rynku. To w alternatywie i tzw. undergroundzie rodzą się nowe kierunku i eksploduje nowa muzyczna siła
- mówi Artur Rojek, pomysłodawca i Dyrektor Artystyczny OFF Festivalu.
W tym roku OFF ma zaszczyt przedstawić zarówno legendy światowej alternatywy jak i najciekawsze młode alternatywne projekty ostatnich miesięcy. W Mysłowicach zobaczyć będzie można tych samych artystów co na najważniejszych tego typu imprezach na świecie. Na pięciu scenach pojawi się blisko 50 artystów z całego świata a wśród nich m.in. Of Montreal, Clinic, Iron and Wine, James Chance, British Sea Power, Caribou , Menomena, So So Modern, Singapore Sling czy Kling Klang. Nie zabraknie polskich zespołów alternatywnych w postaci Izraela, Dick 4 Dick, Fisza Emade i ich ojca, wirtuoza fortepianu Leszka Możdżera czy obiecujących debiutantów w postaci Rentona, Much czy Polpo Motel - dodaje Artur Rojek.
OFF Festival to impreza wielopłaszczyznowa - jest to wydarzenie nie tylko artystyczne, ale i społeczne. W ramach imprezy odbywają się koncerty niestandardowych artystów, a także Międzynarodowe Targi Wolontariatu. Trzeci dzień festiwalu poświecony jest sztuce współczesnej.
Społeczność jest dla mBanku jedną z podstawowych wartości. Dlatego też od początku swojej działalności bank angażuje się w liczne przedsięwzięcia związane z edukacją, kultura i aktywnym stylem życia, a także wspiera akcje charytatywne. mBank jest nie tylko sponsorem, mecenatem, czy darczyńcą ale także inicjatorem wielu wydarzeń.
Kod promocyjny uprawniający do skorzystania ze zniżki dostępny będzie w systemie transakcyjnym mBanku już przy pierwszej aktywacji rachunku. Kod należy wykorzystać podczas zakupu karnetu na portalu ticketpro.pl - https://promocja.ticketpro.pl/ do 5 sierpnia br. Promocja nie jest dostępna w punktach sprzedaży sieci TicketPro.
Dodatkowo dla Klientów aktywnie korzystających z rachunku w mBanku została przygotowana limitowana seria koszulek OFF Festivalu. Aby otrzymać koszulkę należy do 17 lipca br. wpłacić na swoje konto 300 PLN i utrzymać tę kwotę przez 7 dni.
Dla obecnych Klientów mBanku z okazji objęcia mecenasem OFF Festivalu zostały także przygotowane niespodzianki. Wkrótce ruszy specjalny konkurs a już w lipcu druga odsłona promocji, dzięki której będzie można kupić tańsze bilety. Do końca maja Klienci mBanku mogli kupić karnet z 40% rabatem.
OFF Festival to wydarzenie, które pozwala poznać awangardowych artystów grających świetną muzykę nieznaną szerokiej publiczności. To co przyciąga ludzi na imprezę to niepowtarzalna atmosfera - mówi Szymon Midera, Dyrektor Biura Marketingu i Rozwoju Biznesu mBanku.
Na największym alternatywnym wydarzeniu muzycznym w Polsce nie mogło zabraknąć mBanku - banku dla ludzi ceniących niezależność, wygodę oraz otwartych na nowości. Mecenas nad imprezą w sposób naturalny wpisuje się w charakter naszej marki - banku alternatywnego dla tradycyjnych instytucji finansowych. mBank daje maksimum korzyści, wygodę oraz przejrzystą i uczciwą komunikację. Cieszy nas, że zeszłoroczna edycja festiwalu została dobrze oceniona przez publiczność oraz krytyków.
Trzeci OFF Festival, najważniejsza impreza koncertowa muzyki alternatywnej, odbędzie się w dniach 8-10 sierpnia w Mysłowicach na kąpielisku Słupna Park. Zagra na nim czołówka polskiego rocka alternatywnego i tuzy światowej muzyki niezależnej. W poprzednich edycjach zagrało ok. 40 zespołów, razem słuchało ich ponad 20 tysięcy fanów z całej Polski i Europy.
OFF to festiwal dla miłośników muzyki alternatywnej, ludzi poszukujących i otwartych. Oprócz tego, że jestem artystą i na co dzień piszę piosenki to jestem też wielkim fanem muzyki jako jej odbiorca. Szukam, odkrywam i mam ogromną satysfakcją, kiedy znajduję coś ciekawego, innego niż wszystko. Chciałbym, żeby OFF był miejscem takich doświadczeń. OFF ma przybliżyć ludziom wszystko co najciekawsze we współczesnej muzyce. Należy pamiętać, że to właśnie alternatywa wyznacza kierunek tego co dzieje się potem na komercyjnym muzycznym rynku. To w alternatywie i tzw. undergroundzie rodzą się nowe kierunku i eksploduje nowa muzyczna siła
- mówi Artur Rojek, pomysłodawca i Dyrektor Artystyczny OFF Festivalu.
W tym roku OFF ma zaszczyt przedstawić zarówno legendy światowej alternatywy jak i najciekawsze młode alternatywne projekty ostatnich miesięcy. W Mysłowicach zobaczyć będzie można tych samych artystów co na najważniejszych tego typu imprezach na świecie. Na pięciu scenach pojawi się blisko 50 artystów z całego świata a wśród nich m.in. Of Montreal, Clinic, Iron and Wine, James Chance, British Sea Power, Caribou , Menomena, So So Modern, Singapore Sling czy Kling Klang. Nie zabraknie polskich zespołów alternatywnych w postaci Izraela, Dick 4 Dick, Fisza Emade i ich ojca, wirtuoza fortepianu Leszka Możdżera czy obiecujących debiutantów w postaci Rentona, Much czy Polpo Motel - dodaje Artur Rojek.
OFF Festival to impreza wielopłaszczyznowa - jest to wydarzenie nie tylko artystyczne, ale i społeczne. W ramach imprezy odbywają się koncerty niestandardowych artystów, a także Międzynarodowe Targi Wolontariatu. Trzeci dzień festiwalu poświecony jest sztuce współczesnej.
Społeczność jest dla mBanku jedną z podstawowych wartości. Dlatego też od początku swojej działalności bank angażuje się w liczne przedsięwzięcia związane z edukacją, kultura i aktywnym stylem życia, a także wspiera akcje charytatywne. mBank jest nie tylko sponsorem, mecenatem, czy darczyńcą ale także inicjatorem wielu wydarzeń.