Już po raz drugi BRE Bank, partner cyklu wystaw zatytułowanego Młodzi w DESIE zaprasza miłośników sztuki. W najbliższą sobotę, 17 maja, na gmachu budynku Galerii DESA Modern przy ulicy Koszykowej zostanie odsłonięty billboard grupy Twożywo, przygotowany z okazji kolejnej edycji Nocy Muzeów.
O godz. 21.00 Galeria DESA Modern dokona uroczystego odsłonięcia bilboardu przy ul. Koszykowej. Będzie to całkowicie nowa, wykonana specjalnie na tę okazję praca Grupy Twożywo. Prezentacji pracy towarzyszyć będą wydarzenia związane z promocja polskiego design’u, fotografii artystycznej oraz innych mediów.
„Noc Muzeów już na dobre zagościła w warszawskim kalendarzu imprez kulturalnych”
- mówi Bartosz Brzozowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich BRE Banku.
„Jestem bardzo zadowolony z tego, że w tym samym czasie, kiedy większość galerii i muzeów otwiera swoje drzwi, warszawiacy, dzięki BRE Bankowi, będą jednocześnie mogli zobaczyć kolejne dzieło uzdolnionych artystów Grupy Twożywo i to na tak nietypowym, innowacyjnym, jeśli chodzi o sztukę, nośniku” - dodaje.
W sobotę, 17 maja, pomiędzy 19.00 a 1.00 w nocy, warszawiacy będą mogli bezpłatnie obejrzeć wystawy i kolekcje większości stołecznych muzeów i galerii. Wiele placówek planuje dodatkowe atrakcje - spotkania z artystami, specjalne ekspozycje, warsztaty i pokazy filmowe. Na terenie miasta odbędą się imprezy artystyczne i teatralne. Pomiędzy muzeami zostanie zorganizowany bezpłatny transport. Wśród kursujących autobusów będą - cieszące się największym zainteresowaniem - zabytkowe autobusy, tzw. "ogórki" oraz zabytkowa linia tramwajowa.
„Naszą przygodę z cyklem MŁODZI W DESIE rozpoczęliśmy w marcu br., wystawą Katarzyny Szeszyckiej. To wydarzenie spotkało się z bardzo ciepłym przyjęciem zarówno naszych klientów, jak i wszystkich gości, którzy mieli okazję odwiedzić galerię DESA Modern. Mam ogromną nadzieję, że nasza nowa propozycja spodoba się warszawiakom”
- uzupełnia Bartosz Brzozowski.
Piąta edycja Nocy Muzeów odbędzie się w sobotę 17 maja br. w Warszawie. Akcja jest częścią "Europejskiej Nocy Muzeów". Dwa lata temu uczestniczyły w niej 42 państwa europejskie i około 2 tysięcy muzeów i galerii. W Warszawie wzięło w niej udział blisko 60 placówek kulturalnych, a w 2007 r. już ponad 80.
Billboard będzie można oglądać na gmachu budynku przy ulicy Koszykowej 60/62, do 31 maja br.
DESA Modern
powstała w 2006 roku, jako samodzielna galeria sztuki współczesnej ściśle współpracująca z galerią i domem aukcyjnym DESY Unicum. Działalność galerii obejmuje organizację wystaw i wernisaży twórców współczesnych oraz aukcje, których przedmiotem są obrazy, grafiki, fotografia artystyczna i nowoczesny design. DESA Modern zajmuje się także aranżacją nowoczesnych wnętrz – biurowych i prywatnych, wypożyczaniem dzieł na specjalne okazje, także na dłuższą ekspozycję oraz organizuje wystawy tematyczne, również u swoich klientów.
www.desa.pl
„Noc Muzeów już na dobre zagościła w warszawskim kalendarzu imprez kulturalnych”
- mówi Bartosz Brzozowski, dyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich BRE Banku.
„Jestem bardzo zadowolony z tego, że w tym samym czasie, kiedy większość galerii i muzeów otwiera swoje drzwi, warszawiacy, dzięki BRE Bankowi, będą jednocześnie mogli zobaczyć kolejne dzieło uzdolnionych artystów Grupy Twożywo i to na tak nietypowym, innowacyjnym, jeśli chodzi o sztukę, nośniku” - dodaje.
W sobotę, 17 maja, pomiędzy 19.00 a 1.00 w nocy, warszawiacy będą mogli bezpłatnie obejrzeć wystawy i kolekcje większości stołecznych muzeów i galerii. Wiele placówek planuje dodatkowe atrakcje - spotkania z artystami, specjalne ekspozycje, warsztaty i pokazy filmowe. Na terenie miasta odbędą się imprezy artystyczne i teatralne. Pomiędzy muzeami zostanie zorganizowany bezpłatny transport. Wśród kursujących autobusów będą - cieszące się największym zainteresowaniem - zabytkowe autobusy, tzw. "ogórki" oraz zabytkowa linia tramwajowa.
„Naszą przygodę z cyklem MŁODZI W DESIE rozpoczęliśmy w marcu br., wystawą Katarzyny Szeszyckiej. To wydarzenie spotkało się z bardzo ciepłym przyjęciem zarówno naszych klientów, jak i wszystkich gości, którzy mieli okazję odwiedzić galerię DESA Modern. Mam ogromną nadzieję, że nasza nowa propozycja spodoba się warszawiakom”
- uzupełnia Bartosz Brzozowski.
Piąta edycja Nocy Muzeów odbędzie się w sobotę 17 maja br. w Warszawie. Akcja jest częścią "Europejskiej Nocy Muzeów". Dwa lata temu uczestniczyły w niej 42 państwa europejskie i około 2 tysięcy muzeów i galerii. W Warszawie wzięło w niej udział blisko 60 placówek kulturalnych, a w 2007 r. już ponad 80.
Billboard będzie można oglądać na gmachu budynku przy ulicy Koszykowej 60/62, do 31 maja br.
DESA Modern
powstała w 2006 roku, jako samodzielna galeria sztuki współczesnej ściśle współpracująca z galerią i domem aukcyjnym DESY Unicum. Działalność galerii obejmuje organizację wystaw i wernisaży twórców współczesnych oraz aukcje, których przedmiotem są obrazy, grafiki, fotografia artystyczna i nowoczesny design. DESA Modern zajmuje się także aranżacją nowoczesnych wnętrz – biurowych i prywatnych, wypożyczaniem dzieł na specjalne okazje, także na dłuższą ekspozycję oraz organizuje wystawy tematyczne, również u swoich klientów.
www.desa.pl