ZERO zł czy 0 PLN? Jabłka w banku
Copy

Kopiuj tekst

ZERO zł czy 0 PLN? Jabłka w banku

15 maja rozpoczęła się kampania MultiBanku promująca nowe taryfy w rachunkach osobistych. Poza standardowymi nośnikami, bank zdecydował się na wykorzystanie nietypowej formy zachęcania Klientów do zapoznania się z ofertą


Kreacja w trwającej kampanii, przygotowana przez agencję BBDO Warszawa, przedstawia zielone i czerwone jabłka, symbolizujące dwie taryfy rachunków. Nośnikami podczas kampanii będą witryny placówek wyklejone folią one way vision, ulotki, plakaty oraz strona internetowa MultiBanku. Bank zdecydował się również na nietypową dla instytucji finansowej formę ekspozycji:

- Aby wzmocnić przekaz, postanowiliśmy przetestować pewną formę experiential marketing. Poza standardowymi nośnikami, wystawimy przed placówkami drewniane skrzynki z prawdziwymi owocami. Zielone i czerwone jabłka, z naklejonym logotypem MultiBanku, będą symbolizować dwie taryfy rachunków osobistych. Chcemy zachęcić Klientów do częstowania się nietypową ekspozycją i zainteresowania nową ofertą MultiBanku – mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Biura Marketingu MultiBanku

Bank wystawi skrzynki z owocami przed 51 placówkami w okresie od 15 do 21 maja. Pozostałe nośniki będą eksponowane przez 3 miesiące.

Informacje o taryfach:
Z początkiem maja, bank wprowadził do oferty nowe taryfy w rachunkach standardowych. Teraz Klienci mogą korzystać z bezpłatnego MultiKonta „ja” lub wspólnego konta „my” w ramach taryfy Comfort, otrzymując pełną funkcjonalność i darmowe przelewy zewnętrzne przez Internet. Taryfa Comfort jest przeznaczona głównie dla osób korzystających z usług bankowych przez Internet, ale Klienci mogą także obsługiwać konta w placówkach i korzystać z pomocy doradców MultiBanku.

Aletrantywę stanowi taryfa Active charakteryzująca się niższymi kosztami operacji wykonywanych w placówkach i brakiem opłaty za korzystanie z karty debetowej bez względu na ilość i wartość operacji. Opłata za rachunek w taryfie Acitive wynosi 7 zł. MultiBank umożliwia jednak zwrot kosztów jego prowadzenia, jeżeli miesięczne wpływy na rachunek są na poziomie min. 1500 zł.  W praktyce zarówno taryfa Comfort jak i taryfa Active mogą być bezpłatne.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.