Nowa placówka to element strategii rozwoju sieci BRE Banku, zakładającej dynamiczny wzrost liczby klientów korporacyjnych do 2009, szczególnie w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. Docelowo Bank planuje utworzenie 23 biur korporacyjnych.
W placówce klienci będą mogli skorzystać z szerokiej oferty Grupy BRE Banku i doradztwa finansowego. Ponadto, w każdym biurze Klienci mają do dyspozycji komfortowo wyposażone salki rozmów, w których mogą spotkać się ze swoim doradcą.
„Pomimo dynamicznie rozwijających się usług bankowości elektronicznej, placówka bankowa wciąż pozostaje głównym kanałem komunikacji z Klientami. Internet spełnia oczywiście funkcje transakcyjne, zapewnia komfort, wygodę i bezpieczeństwo z każdego miejsca i o każdej porze, jednakże, jak wynika z naszych badań, Klienci nadal mają potrzebę kontaktu bezpośrednio w placówce. Zmienia się, jak widać, rola Oddziałów i Biur Korporacyjnych, które stają się raczej miejscem kontaktów typowo sprzedażowych i edukacyjnych. Dlatego realizując strategię rozwoju sieci korporacyjnej BRE Bank skupił się na przygotowaniu Klientom nowoczesnych centrów finansowych, dostosowanych do ich biznesowych potrzeb” - podkreśla Krzysztof Gerlach, dyrektor Departamentu Bankowości Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
BRE Bank- partner lokalnego biznesu
„Przed podjęciem decyzji o wyborze miejsca dla nowej placówki bardzo wnikliwie przeanalizowaliśmy zarówno otoczenie biznesowe, jak i warunki gospodarcze panujące w regionie. Z naszych dotychczasowych obserwacji wynika, że jest to bardzo atrakcyjna lokalizacja na prowadzenie biznesu”- mówi Alicja Grabowska, zastępca dyrektora Oddziału Korporacyjnego w Olsztynie.
Elbląg ze względu na swoje strategiczne położenie to obszar wyjątkowo atrakcyjny dla inwestorów. Miasto jest szczególnie nastawione na rozwój nowych technologii, czemu ma sprzyjać budowa w przyszłości parku technologicznego i sieci światłowodowej. Nowoczesny węzeł komunikacji drogowej i kolejowej oraz stale rozwijający się port morski przyciągają duże firmy z branży przemysłu ciężkiego, meblowego i spożywczego. Te ogromne, często międzynarodowe przedsiębiorstwa z reguły przyciągają licznych kooperantów i dostawców, czyli małych i średnich przedsiębiorców, którym BRE Bank chce zaoferować nowoczesne usługi i innowacyjne produkty finansowe.
„Interesuje nas współpraca z dynamicznie rozwijającymi się firmami. Nie aspirujemy do obsługi całego rynku, ale w perspektywie najbliższych 3 lat zamierzamy zostać liczącym się graczem lokalnego sektora usług finansowych”- informuje Jarosław Król, doradca Klienta ds. MSP z Biura Korporacyjnego w Elblągu.
BRE Bank chce przekonać Klienta tym, co od lat stanowi o jego przewadze konkurencyjnej, czyli ekspercką wiedzą swoich doradców oraz szeroką ofertą uzupełnioną o produkty i usługi spółek Grupy BRE Banku. Zamierza skoncentrować się na obsłudze walutowej, w zakresie zabezpieczeń kursowych, produktach dyskontowych oraz obsłudze „cash management”, czyli zarządzaniu należnościami i zobowiązaniami klientów. Ze względu na specyfikę regionu silny nacisk położony zostanie także na finansowanie ze środków funduszy europejskich.
Poza ofertą korporacyjną biuro w Elblągu oferuje również usługi leasingowe świadczone przez BRE Leasing Sp. z o.o.
***
BRE Bank
zaliczany jest do grona czołowych instytucji finansowych w Polsce pod względem posiadanego kapitału, rozmiarów działalności, tempa rozwoju, różnorodności oferowanych produktów oraz wysokiego poziomu technologii bankowej. Wyróżnia się na rynku innowacyjnością oraz podejściem do Klienta, stawiającym na profesjonalne doradztwo i oferowanie indywidualnie dobranych rozwiązań. Jego misją jest zyskanie pozycji „Najlepszej instytucji finansowej dla wymagających klientów”.
BRE Bank koncentruje się na w obsłudze firm, przy czym stawia na współpracę z wybranymi grupami Klientów: dużymi przedsiębiorstwami, międzynarodowymi korporacjami oraz nowoczesnymi i szybko rozwijającymi się firmami z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw (rozumianymi jako firmy prowadzące pełną księgowość o przychodach rocznych od 3 do 30 mln zł). Dzięki temu jest w stanie zaoferować najwyższy standard obsługi oraz zestaw produktów „szytych na miarę”.
W placówce klienci będą mogli skorzystać z szerokiej oferty Grupy BRE Banku i doradztwa finansowego. Ponadto, w każdym biurze Klienci mają do dyspozycji komfortowo wyposażone salki rozmów, w których mogą spotkać się ze swoim doradcą.
„Pomimo dynamicznie rozwijających się usług bankowości elektronicznej, placówka bankowa wciąż pozostaje głównym kanałem komunikacji z Klientami. Internet spełnia oczywiście funkcje transakcyjne, zapewnia komfort, wygodę i bezpieczeństwo z każdego miejsca i o każdej porze, jednakże, jak wynika z naszych badań, Klienci nadal mają potrzebę kontaktu bezpośrednio w placówce. Zmienia się, jak widać, rola Oddziałów i Biur Korporacyjnych, które stają się raczej miejscem kontaktów typowo sprzedażowych i edukacyjnych. Dlatego realizując strategię rozwoju sieci korporacyjnej BRE Bank skupił się na przygotowaniu Klientom nowoczesnych centrów finansowych, dostosowanych do ich biznesowych potrzeb” - podkreśla Krzysztof Gerlach, dyrektor Departamentu Bankowości Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
BRE Bank- partner lokalnego biznesu
„Przed podjęciem decyzji o wyborze miejsca dla nowej placówki bardzo wnikliwie przeanalizowaliśmy zarówno otoczenie biznesowe, jak i warunki gospodarcze panujące w regionie. Z naszych dotychczasowych obserwacji wynika, że jest to bardzo atrakcyjna lokalizacja na prowadzenie biznesu”- mówi Alicja Grabowska, zastępca dyrektora Oddziału Korporacyjnego w Olsztynie.
Elbląg ze względu na swoje strategiczne położenie to obszar wyjątkowo atrakcyjny dla inwestorów. Miasto jest szczególnie nastawione na rozwój nowych technologii, czemu ma sprzyjać budowa w przyszłości parku technologicznego i sieci światłowodowej. Nowoczesny węzeł komunikacji drogowej i kolejowej oraz stale rozwijający się port morski przyciągają duże firmy z branży przemysłu ciężkiego, meblowego i spożywczego. Te ogromne, często międzynarodowe przedsiębiorstwa z reguły przyciągają licznych kooperantów i dostawców, czyli małych i średnich przedsiębiorców, którym BRE Bank chce zaoferować nowoczesne usługi i innowacyjne produkty finansowe.
„Interesuje nas współpraca z dynamicznie rozwijającymi się firmami. Nie aspirujemy do obsługi całego rynku, ale w perspektywie najbliższych 3 lat zamierzamy zostać liczącym się graczem lokalnego sektora usług finansowych”- informuje Jarosław Król, doradca Klienta ds. MSP z Biura Korporacyjnego w Elblągu.
BRE Bank chce przekonać Klienta tym, co od lat stanowi o jego przewadze konkurencyjnej, czyli ekspercką wiedzą swoich doradców oraz szeroką ofertą uzupełnioną o produkty i usługi spółek Grupy BRE Banku. Zamierza skoncentrować się na obsłudze walutowej, w zakresie zabezpieczeń kursowych, produktach dyskontowych oraz obsłudze „cash management”, czyli zarządzaniu należnościami i zobowiązaniami klientów. Ze względu na specyfikę regionu silny nacisk położony zostanie także na finansowanie ze środków funduszy europejskich.
Poza ofertą korporacyjną biuro w Elblągu oferuje również usługi leasingowe świadczone przez BRE Leasing Sp. z o.o.
***
BRE Bank
zaliczany jest do grona czołowych instytucji finansowych w Polsce pod względem posiadanego kapitału, rozmiarów działalności, tempa rozwoju, różnorodności oferowanych produktów oraz wysokiego poziomu technologii bankowej. Wyróżnia się na rynku innowacyjnością oraz podejściem do Klienta, stawiającym na profesjonalne doradztwo i oferowanie indywidualnie dobranych rozwiązań. Jego misją jest zyskanie pozycji „Najlepszej instytucji finansowej dla wymagających klientów”.
BRE Bank koncentruje się na w obsłudze firm, przy czym stawia na współpracę z wybranymi grupami Klientów: dużymi przedsiębiorstwami, międzynarodowymi korporacjami oraz nowoczesnymi i szybko rozwijającymi się firmami z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw (rozumianymi jako firmy prowadzące pełną księgowość o przychodach rocznych od 3 do 30 mln zł). Dzięki temu jest w stanie zaoferować najwyższy standard obsługi oraz zestaw produktów „szytych na miarę”.