mBank zdobył Super Statuetkę - najważniejszą nagrodę Fundacji ABCXXI, inicjatora kampanii społecznej „Cała Polska czyta dzieciom".
16 lutego br. w Warszawie podczas VII finału kampanii „Cała Polska czyta dzieciom" Tomasz Czudowski, Dyrektor Marketingu w imieniu mBanku odebrał Super Statuetkę za aktywną i długofalową współpracę w ramach akcji. Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Bogdan Zdrojewski, Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Bardzo nas cieszy to wyróżnienie, gdyż po raz kolejny potwierdza zaangażowanie mBanku w działania społeczne. Niemal od początku istnienia aktywnie wspieramy działalność Fundacji i jej kampanię „Cała Polska czyta dzieciom", która edukuje nasze społeczeństwo w zakresie korzyści płynących z codziennego, głośnego czytania dzieciom - mówi Dominika Nawrocka, odpowiedzialna za działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu mBanku.
mBank jest partnerem strategicznym Fundacji ABCXXI - Cała Polska czyta dzieciom od 2001 roku. Celem działania Fundacji jest wspieranie zdrowia emocjonalnego - psychicznego, umysłowego oraz moralnego - dzieci i młodzieży poprzez działania oświatowe, edukacyjne, promocyjne i lobbingowe. Kampania "Cała Polska czyta dzieciom" zachęca rodziców i wychowawców do codziennego 20-minutowego głośnego czytania dzieciom przekonując, że jest ono najlepszym sposobem wspólnego spędzania czasu i najlepszą inwestycją w przyszłość dziecka, nabierającego nawyku sięgania po książki.
Społeczność jest dla mBanku jedną z podstawowych wartości. Dlatego też od początku swojej działalności bank angażuje się w liczne przedsięwzięcia związane z edukacją, kulturą i aktywnym stylem życia, a także wspiera akcje charytatywne. mBank jest nie tylko sponsorem, mecenatem, czy darczyńcą ale także inicjatorem wielu wydarzeń. Informacje o działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu mBanku są dostępne w serwisie www.mSpolecznosc.pl.
Bardzo nas cieszy to wyróżnienie, gdyż po raz kolejny potwierdza zaangażowanie mBanku w działania społeczne. Niemal od początku istnienia aktywnie wspieramy działalność Fundacji i jej kampanię „Cała Polska czyta dzieciom", która edukuje nasze społeczeństwo w zakresie korzyści płynących z codziennego, głośnego czytania dzieciom - mówi Dominika Nawrocka, odpowiedzialna za działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu mBanku.
mBank jest partnerem strategicznym Fundacji ABCXXI - Cała Polska czyta dzieciom od 2001 roku. Celem działania Fundacji jest wspieranie zdrowia emocjonalnego - psychicznego, umysłowego oraz moralnego - dzieci i młodzieży poprzez działania oświatowe, edukacyjne, promocyjne i lobbingowe. Kampania "Cała Polska czyta dzieciom" zachęca rodziców i wychowawców do codziennego 20-minutowego głośnego czytania dzieciom przekonując, że jest ono najlepszym sposobem wspólnego spędzania czasu i najlepszą inwestycją w przyszłość dziecka, nabierającego nawyku sięgania po książki.
Społeczność jest dla mBanku jedną z podstawowych wartości. Dlatego też od początku swojej działalności bank angażuje się w liczne przedsięwzięcia związane z edukacją, kulturą i aktywnym stylem życia, a także wspiera akcje charytatywne. mBank jest nie tylko sponsorem, mecenatem, czy darczyńcą ale także inicjatorem wielu wydarzeń. Informacje o działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu mBanku są dostępne w serwisie www.mSpolecznosc.pl.