mBank spotkał się z Klientami posiadającymi kredyty hipoteczne we frankach szwajcarskich w tzw. starym portfelu.
W czasie spotkania, 14 lutego br. w Łodzi, z Klientami posiadającymi kredytu hipoteczne we frankach szwajcarskich w tzw. starym portfelu Klienci przedstawili swoje odczucia i zadawali wiele pytań. Ze strony mBanku padły wyjaśnienia dotyczące obecnej sytuacji rynkowej. Największą część spotkania poświęcono jednak na wspólne poszukiwanie rozwiązań.
Wypracowane wraz z Klientami kierunki dalszych możliwych działań to:
wakacje kredytowe,
zmiana sposobu spłaty (raty równe lub malejące),
zaproponowanie Klientom innych niż posiadają produktów mBanku na bardzo korzystnych warunkach, np. ubezpieczenie mieszkania, lokatę,
obniżenie oprocentowania kredytu zgodnie z przedstawioną przez bank propozycją, ale bez konieczności przechodzenia na nową formułę umowy,
przeprowadzenie interaktywnej ankiety dla Klientów, aby ustalić, jakie są ich oczekiwania w zakresie innych usług bankowych,
zrezygnowanie przez bank z części marży.
Każda sytuacja Klienta jest inna, dlatego też wspólnie ustalono, że należy przygotować wachlarz rozwiązań. W ten sposób Klienci będą mogli wybrać dla siebie najkorzystniejsze i satysfakcjonujące rozwiązanie.
Przedyskutowane na spotkaniu kierunki będą teraz analizowane przez bank, który zobowiązał się, że do końca tygodnia przedstawi Klientom możliwość i orientacyjny czas wprowadzenia wybranych rozwiązań. Informacje dotyczące oferty będą publikowane na blogu mBanku.
mBank, który swoją komunikację z klientami od początku oparł na nowoczesnych narzędziach internetowych, takich jak forum, blog czy czat, skupia wokół siebie szeroką grupę klientów: odważnych, krytycznych i bardzo wymagających. To ludzie, którzy testując nowe produkty, nie wahają się wyrażać swoich, nieraz bardzo surowych, opinii i nie zawsze wystawiają nam laurki. Ich głos w dyskusji zawsze traktowaliśmy bardzo poważnie i w tym zakresie, sprawa tzw. „starego portfela" niczego nie zmieniła. - mówi Paweł Kucharski, Dyrektor BRE Banku ds. mBanku Obecna sytuacja nie jest korzystna dla żadnej ze stron i dlatego też będziemy robić wszystko, aby znaleźć platformę porozumienia. Kredyt hipoteczny to długoterminowy związek banku z Klientem, nie chcemy, by obecna sytuacja zaważyła na tym związku. Zależy nam na rozmowie, wysłuchaniu opinii naszych Klientów i wyjaśnieniu wątpliwości. Spotkanie może pomóc nam w porozumieniu się - nasi Klienci już wielokrotnie w przeszłości brali udział w poszukiwaniu rozwiązań, które zaspokoją ich potrzeby i oczekiwania - dodaje Paweł Kucharski.
Wypracowane wraz z Klientami kierunki dalszych możliwych działań to:
wakacje kredytowe,
zmiana sposobu spłaty (raty równe lub malejące),
zaproponowanie Klientom innych niż posiadają produktów mBanku na bardzo korzystnych warunkach, np. ubezpieczenie mieszkania, lokatę,
obniżenie oprocentowania kredytu zgodnie z przedstawioną przez bank propozycją, ale bez konieczności przechodzenia na nową formułę umowy,
przeprowadzenie interaktywnej ankiety dla Klientów, aby ustalić, jakie są ich oczekiwania w zakresie innych usług bankowych,
zrezygnowanie przez bank z części marży.
Każda sytuacja Klienta jest inna, dlatego też wspólnie ustalono, że należy przygotować wachlarz rozwiązań. W ten sposób Klienci będą mogli wybrać dla siebie najkorzystniejsze i satysfakcjonujące rozwiązanie.
Przedyskutowane na spotkaniu kierunki będą teraz analizowane przez bank, który zobowiązał się, że do końca tygodnia przedstawi Klientom możliwość i orientacyjny czas wprowadzenia wybranych rozwiązań. Informacje dotyczące oferty będą publikowane na blogu mBanku.
mBank, który swoją komunikację z klientami od początku oparł na nowoczesnych narzędziach internetowych, takich jak forum, blog czy czat, skupia wokół siebie szeroką grupę klientów: odważnych, krytycznych i bardzo wymagających. To ludzie, którzy testując nowe produkty, nie wahają się wyrażać swoich, nieraz bardzo surowych, opinii i nie zawsze wystawiają nam laurki. Ich głos w dyskusji zawsze traktowaliśmy bardzo poważnie i w tym zakresie, sprawa tzw. „starego portfela" niczego nie zmieniła. - mówi Paweł Kucharski, Dyrektor BRE Banku ds. mBanku Obecna sytuacja nie jest korzystna dla żadnej ze stron i dlatego też będziemy robić wszystko, aby znaleźć platformę porozumienia. Kredyt hipoteczny to długoterminowy związek banku z Klientem, nie chcemy, by obecna sytuacja zaważyła na tym związku. Zależy nam na rozmowie, wysłuchaniu opinii naszych Klientów i wyjaśnieniu wątpliwości. Spotkanie może pomóc nam w porozumieniu się - nasi Klienci już wielokrotnie w przeszłości brali udział w poszukiwaniu rozwiązań, które zaspokoją ich potrzeby i oczekiwania - dodaje Paweł Kucharski.