17 maja 2009 wystartuje 6. mBank Łódź Maraton - jedna z największych w Polsce imprez dla biegaczy, kibiców i wszystkich sympatyków aktywnego spędzania czasu.
W tym roku na polskich i międzynarodowych biegaczy będą czekać: szybka trasa, czytelna nawigacja, atrakcyjne pakiety startowe, profesjonalni masażyści, cenne nagrody i element, którego nie może zabraknąć, czyli Pasta Party. Liczymy, że nowa, szybka trasa w połączeniu z perfekcyjną organizacją pozwolą wielu zawodnikom pobić życiowe rekordy. W zeszłym roku wystartowało niemal 1000 biegaczy a w tym roku mamy nadzieję na podwojenie tej liczby - mówi Przemysław Walewski, dyrektor 6. mBank Łódź Maratonu.
W łódzkiej imprezie będą mogli wykazać się nie tylko profesjonalni biegacze, lecz również wszyscy ci, którzy lubią aktywne spędzanie czasu i przełamywanie własnych barier. Z myślą o nich, w tym roku, oprócz biegu głównego na dystansie 42 km 195 m przeprowadzony zostanie 10 km bieg charytatywny. Udział w nim to podwójna satysfakcja, ponieważ znaczącą część dochodu z zapisów organizatorzy przekażą na cel dobroczynny. Start i meta obu biegów odbędą się w łódzkiej Manufakturze.
Równolegle do maratonu sportowego organizatorzy przygotowują maraton atrakcji towarzyszących dla kibiców. Przez cały dzień trwania imprezy scena główna na rynku Manufaktury będzie tętnić życiem, dzięki licznym pokazom, kabaretom, animacjom i koncertom.
Dla samego banku - instytucji społecznie odpowiedzialnej - maraton jest bardzo ważnym elementem tożsamości i wizerunku marki. Od początku działalności promujemy aktywny tryb życia, stawianie sobie ambitnych celów i przełamywanie własnych ograniczeń. Zależy nam, aby promować i umacniać te postawy nie tylko w kontekście sportowym, ale również społecznym. Dlatego w tym roku zamierzamy podjąć szereg inicjatyw, które zaktywizują nie tylko rekordową liczbę biegaczy, ale również kibiców i wolontariuszy. Ja sam zacząłem już trening - mówi Tomasz Czudowski, dyrektor marketingu mBanku, prywatnie maratończyk.
Dodatkowe informacje o 6. mBank Łódź Maratonie:
Strona internetowa:
www.maraton.com.pl
Organizator tytularny: mBank
Organizator wykonawczy: agencja Walk Group. Walk to grupa marketingowa oferująca usługi w zakresie komunikacji zintegrowanej. Na Walk Group składają się: Walk Production - event marketing, Walk the Line - ATL, BTL oraz Walk&Talk - Public Relations.
Przemysław Walewski, dyrektor 6. mBank Łódź Maratonu: maratończyk i dziennikarz, wydawca i redaktor naczelny Polskiego Portalu dla Biegaczy wszystkoobieganiu.com.pl oraz redaktor polskiej edycji magazynu „Runners' World", wiceprezes Polish Association of Master Athletes. Wziął udział w ponad 1 000 biegów; ma na swoim koncie dwa złote medale Mistrzostw Europy Masters w maratonie, jest aktualnym mistrzem Polski w półmaratonie (M40).
Partnerzy:
Urząd Miasta Łodzi
Rudzki Klub Sportowy
Centrum Manufaktura
Łódzki maraton został oficjalnie zgłoszony do kalendarzy:
AIMS/IAAF (Międzynarodowe Stowarzyszenie Imprez Biegowych)
PSB (Polskie Stowarzyszenie Biegów)
PZLA (Polski Związek Lekkiej Atletyki)
ŁOZLA (Łódzki Okręgowy Związek Lekkiej Atletyki)
Czy wiesz, że...
Maraton zadebiutował jako dyscyplina olimpijska na igrzyskach w Atenach w 1896 roku. Jednocześnie od przeszło stu lat masowe biegi uliczne na dystansie 42 km 195 m są organizowane na ulicach największych miast świata. Łódź dołączyła do ich grona w maju 2004.
W dotychczasowych 5 edycjach łódzkiego maratonu pobiegło blisko 3500 biegaczy z 14 krajów świata. Uczestnicy przebiegli łącznie 143962 km, wypili 7000 litrów płynów i wzmocnili się... 7 000 kg bananów.
W ostatniej edycji łódzkiego mBank Maratonu na starcie pojawiło się blisko 1000 zawodników, a kibicowało im 50000 fanów sportu.
W łódzkiej imprezie będą mogli wykazać się nie tylko profesjonalni biegacze, lecz również wszyscy ci, którzy lubią aktywne spędzanie czasu i przełamywanie własnych barier. Z myślą o nich, w tym roku, oprócz biegu głównego na dystansie 42 km 195 m przeprowadzony zostanie 10 km bieg charytatywny. Udział w nim to podwójna satysfakcja, ponieważ znaczącą część dochodu z zapisów organizatorzy przekażą na cel dobroczynny. Start i meta obu biegów odbędą się w łódzkiej Manufakturze.
Równolegle do maratonu sportowego organizatorzy przygotowują maraton atrakcji towarzyszących dla kibiców. Przez cały dzień trwania imprezy scena główna na rynku Manufaktury będzie tętnić życiem, dzięki licznym pokazom, kabaretom, animacjom i koncertom.
Dla samego banku - instytucji społecznie odpowiedzialnej - maraton jest bardzo ważnym elementem tożsamości i wizerunku marki. Od początku działalności promujemy aktywny tryb życia, stawianie sobie ambitnych celów i przełamywanie własnych ograniczeń. Zależy nam, aby promować i umacniać te postawy nie tylko w kontekście sportowym, ale również społecznym. Dlatego w tym roku zamierzamy podjąć szereg inicjatyw, które zaktywizują nie tylko rekordową liczbę biegaczy, ale również kibiców i wolontariuszy. Ja sam zacząłem już trening - mówi Tomasz Czudowski, dyrektor marketingu mBanku, prywatnie maratończyk.
Dodatkowe informacje o 6. mBank Łódź Maratonie:
Strona internetowa:
www.maraton.com.pl
Organizator tytularny: mBank
Organizator wykonawczy: agencja Walk Group. Walk to grupa marketingowa oferująca usługi w zakresie komunikacji zintegrowanej. Na Walk Group składają się: Walk Production - event marketing, Walk the Line - ATL, BTL oraz Walk&Talk - Public Relations.
Przemysław Walewski, dyrektor 6. mBank Łódź Maratonu: maratończyk i dziennikarz, wydawca i redaktor naczelny Polskiego Portalu dla Biegaczy wszystkoobieganiu.com.pl oraz redaktor polskiej edycji magazynu „Runners' World", wiceprezes Polish Association of Master Athletes. Wziął udział w ponad 1 000 biegów; ma na swoim koncie dwa złote medale Mistrzostw Europy Masters w maratonie, jest aktualnym mistrzem Polski w półmaratonie (M40).
Partnerzy:
Urząd Miasta Łodzi
Rudzki Klub Sportowy
Centrum Manufaktura
Łódzki maraton został oficjalnie zgłoszony do kalendarzy:
AIMS/IAAF (Międzynarodowe Stowarzyszenie Imprez Biegowych)
PSB (Polskie Stowarzyszenie Biegów)
PZLA (Polski Związek Lekkiej Atletyki)
ŁOZLA (Łódzki Okręgowy Związek Lekkiej Atletyki)
Czy wiesz, że...
Maraton zadebiutował jako dyscyplina olimpijska na igrzyskach w Atenach w 1896 roku. Jednocześnie od przeszło stu lat masowe biegi uliczne na dystansie 42 km 195 m są organizowane na ulicach największych miast świata. Łódź dołączyła do ich grona w maju 2004.
W dotychczasowych 5 edycjach łódzkiego maratonu pobiegło blisko 3500 biegaczy z 14 krajów świata. Uczestnicy przebiegli łącznie 143962 km, wypili 7000 litrów płynów i wzmocnili się... 7 000 kg bananów.
W ostatniej edycji łódzkiego mBank Maratonu na starcie pojawiło się blisko 1000 zawodników, a kibicowało im 50000 fanów sportu.