Płatnicze karty przedpłacone BRE Banku są nowym produktem transakcyjnym skierowanym do dużych korporacji, sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz sektora publicznego. Firmy, które poszukują usprawnienia procesu płatności, redukcji kosztów oraz bardziej bezpiecznej formy płatności, która może zastąpić gotówkę znajdą ją w kartach przedpłaconych, dostępnych w BRE Banku od 10 grudnia 2009 r.
Karty przedpłacone BRE Banku to praktyczny i wygodny środek płatniczy, który umożliwia dokonywania transakcji gotówkowych i bezgotówkowych. Karty mają zasięg krajowy oraz międzynarodowy i są akceptowane w ponad 170 tys. punktach handlowo - usługowych w Polsce oraz ponad 23 mln punktów na całym świecie.
„System kart przedpłaconych wciąż stanowi ogromny potencjał rozwojowy i może być wykorzystany do realizacji innowacyjnych projektów z zakresu płatności. Karty przedpłacone BRE Banku są narzędziem płatniczym, doskonale uzupełniającym tradycyjne karty korporacyjne, pozwalają Klientom tworzyć globalne programy lojalnościowe oraz realizować akcje promocyjne” –
mówi Dariusz Nalepa, dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej.
W ofercie BRE Banku znalazły się trzy typy kart: Visa Business Prepaid, Visa Bonus Prepaid, Visa Profit Prepaid, których wyróżnikiem rynkowym jest min. bezpłatny internetowy Serwis Kart Przedpłaconych dla Użytkowników kart.
Visa Business
Prepaid – to karta chipowa o zasięgu międzynarodowym posiadająca własny rachunek bankowy, który umożliwia pełną kontrolę wydatków i zasilanie w formie przelewu bankowego. Karta przeznaczona jest do rozliczeń z pracownikami np. na potrzeby delegacji, wypłaty zaliczek, podróży służbowych czy innych płatności służbowych.
Visa Bonus
Prepaid – to karta wydawana do jednego rachunku, co umożliwia organizację masowych akcji promocyjnych jak również zarządzanie nimi. Jest to karta przeznaczona do wsparcia akcji promocyjnych, tworzenia programów lojalnościowych oraz organizacji konkursów.
Visa Profit
Prepaid – to karta paskowa o zasięgu krajowym, która pozwala na zawieranie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych. Przeznaczona jest do dla podmiotów z sektora publicznego jak również prywatnego. Służy do przekazywania świadczeń socjalnych, nagród konkursowych, wynagrodzeń pracowników, programów lojalnościowych.
Klienci, którzy będą korzystali z przedpłaconych kart płatniczych BRE Banku mają możliwość zarządzania nimi w ramach platformy internetowej iBRE. Za pośrednictwem dedykowanego modułu - iBRE Cards każdy z Klientów może składać dyspozycje masowe takie jak: zmawianie, personalizowanie i aktywacja kart, co oznacza przedłużenie terminu ważności, zasilanie kart, modyfikacja limitów transakcyjnych, modyfikacja danych użytkowników kart oraz trwałego oraz natychmiastowego ich zamknięcia.
Ponadto Klienci mogą wykonywać akcje na pojedynczych, wydanych przez Bank kartach tzn.: zastrzegać je, zmieniać limity transakcyjne poszczególnych egzemplarzy lub przedłużyć okres użytkowania.
Dodatkowo moduł do zarządzania kartami iBRE pozwala na automatyczne generowanie raportów dotyczących dyspozycji, dziennych operacji, założenia rachunków, miesięcznych operacji, dziennych sald dla firmowych i indywidualnych kart przedpłaconych, zasilenia oraz zamknięcia kart.
W ramach obsługi telefonicznej zostało uruchomione Centrum Obsługi Kart Przedpłaconych, w którym każdy użytkownik, po weryfikacji przez operatora Call Center, otrzyma dostęp do aktualnego salda dostępnych środków oraz historii operacji na karcie. Dodatkowo w ramach obsługi telefonicznej możliwe jest zastrzeżenie karty lub zgłoszenie problemów w funkcjonowaniu karty.
„System kart przedpłaconych wciąż stanowi ogromny potencjał rozwojowy i może być wykorzystany do realizacji innowacyjnych projektów z zakresu płatności. Karty przedpłacone BRE Banku są narzędziem płatniczym, doskonale uzupełniającym tradycyjne karty korporacyjne, pozwalają Klientom tworzyć globalne programy lojalnościowe oraz realizować akcje promocyjne” –
mówi Dariusz Nalepa, dyrektor Departamentu Bankowości Transakcyjnej.
W ofercie BRE Banku znalazły się trzy typy kart: Visa Business Prepaid, Visa Bonus Prepaid, Visa Profit Prepaid, których wyróżnikiem rynkowym jest min. bezpłatny internetowy Serwis Kart Przedpłaconych dla Użytkowników kart.
Visa Business
Prepaid – to karta chipowa o zasięgu międzynarodowym posiadająca własny rachunek bankowy, który umożliwia pełną kontrolę wydatków i zasilanie w formie przelewu bankowego. Karta przeznaczona jest do rozliczeń z pracownikami np. na potrzeby delegacji, wypłaty zaliczek, podróży służbowych czy innych płatności służbowych.
Visa Bonus
Prepaid – to karta wydawana do jednego rachunku, co umożliwia organizację masowych akcji promocyjnych jak również zarządzanie nimi. Jest to karta przeznaczona do wsparcia akcji promocyjnych, tworzenia programów lojalnościowych oraz organizacji konkursów.
Visa Profit
Prepaid – to karta paskowa o zasięgu krajowym, która pozwala na zawieranie transakcji gotówkowych i bezgotówkowych. Przeznaczona jest do dla podmiotów z sektora publicznego jak również prywatnego. Służy do przekazywania świadczeń socjalnych, nagród konkursowych, wynagrodzeń pracowników, programów lojalnościowych.
Klienci, którzy będą korzystali z przedpłaconych kart płatniczych BRE Banku mają możliwość zarządzania nimi w ramach platformy internetowej iBRE. Za pośrednictwem dedykowanego modułu - iBRE Cards każdy z Klientów może składać dyspozycje masowe takie jak: zmawianie, personalizowanie i aktywacja kart, co oznacza przedłużenie terminu ważności, zasilanie kart, modyfikacja limitów transakcyjnych, modyfikacja danych użytkowników kart oraz trwałego oraz natychmiastowego ich zamknięcia.
Ponadto Klienci mogą wykonywać akcje na pojedynczych, wydanych przez Bank kartach tzn.: zastrzegać je, zmieniać limity transakcyjne poszczególnych egzemplarzy lub przedłużyć okres użytkowania.
Dodatkowo moduł do zarządzania kartami iBRE pozwala na automatyczne generowanie raportów dotyczących dyspozycji, dziennych operacji, założenia rachunków, miesięcznych operacji, dziennych sald dla firmowych i indywidualnych kart przedpłaconych, zasilenia oraz zamknięcia kart.
W ramach obsługi telefonicznej zostało uruchomione Centrum Obsługi Kart Przedpłaconych, w którym każdy użytkownik, po weryfikacji przez operatora Call Center, otrzyma dostęp do aktualnego salda dostępnych środków oraz historii operacji na karcie. Dodatkowo w ramach obsługi telefonicznej możliwe jest zastrzeżenie karty lub zgłoszenie problemów w funkcjonowaniu karty.