Sukces mBanku w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"" publikowanym przez „Dziennik Gazetę Prawną"". Dzięki Klientom, został najchętniej polecanym bankiem w Polsce. Z kolei eksperci docenili jego system transakcyjny, uznając go za najlepszy. To świetny prezent z okazji dziewiątych urodzin mBanku!
W rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"", tworzonym przez „Dziennik Gazetę Prawną"" we współpracy z firmą doradztwa finansowego Expander oraz Centrum Badań Marketingowych Indicator, mBank został wysoko oceniony zarówno przez Klientów, jak i ekspertów Na wyniki rankingu składają się bowiem: rezultat badania przeprowadzanego na ogólnopolskiej reprezentatywnej 1004-osobowej próbie oraz ocena specjalistów.
Polacy pytani, który bank poleciliby swoim znajomym, najczęściej wskazują mBank. Dzięki temu uzyskał on najwyższą notę w badaniu CBM Indicator, w którym oceniano m.in. nowoczesność banku, kompetencje obsługi, atrakcyjność oferty oraz zadowolenie Klientów z oferowanych im produktów i usług.
Z kolei eksperci Expandera uznali serwis transakcyjny mBanku za najlepszy w Polsce, zwracając uwagę na jego funkcjonalność i dodając, że trudno wymienić wszystkie dyspozycje, które można za jego pomocą zlecić.
Poza nagrodami w poszczególnych kategoriach, mBank znalazł się także na podium w klasyfikacji ogólnej, zajmując wysokie trzecie miejsce
.
Za nagrody dla mBanku w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"" dziękuję przede wszystkim naszym Klientom, którzy zdecydowali, że mBank wart jest polecenia. Dla nas to najlepsza rekomendacja i najważniejsze wyróżnienie - powiedział Jarosław Mastalerz, członek zarządu BRE Banku SA ds. bankowości detalicznej. Cieszę się, że w zamian możemy zaoferować przyjazne i nowoczesne rozwiązania - w tym najlepszy serwis transakcyjny wśród banków w Polsce - dodał Mastalerz.
O tym, że mBank wart jest polecenia, wiedzą także Klienci biorący udział w trwającym właśnie konkursie PolecamBank
.
W pierwszym etapie, trwającym od września do listopada, swoje rekomendacje przekazało 18,5 tys. Klientów mBanku. Dzięki nim grono nowych użytkowników mBanku zwiększyło się o 25 tys. osób!
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Od dziewięciu lat zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. mBank proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,2 mln Klientów. Ich przedstawiciele, regularnie wybierani do mRady, wraz z użytkownikami forum mBanku i bloga, tworzą mSpołeczność, pomagającą bankowi w doskonaleniu oferty.
Polacy pytani, który bank poleciliby swoim znajomym, najczęściej wskazują mBank. Dzięki temu uzyskał on najwyższą notę w badaniu CBM Indicator, w którym oceniano m.in. nowoczesność banku, kompetencje obsługi, atrakcyjność oferty oraz zadowolenie Klientów z oferowanych im produktów i usług.
Z kolei eksperci Expandera uznali serwis transakcyjny mBanku za najlepszy w Polsce, zwracając uwagę na jego funkcjonalność i dodając, że trudno wymienić wszystkie dyspozycje, które można za jego pomocą zlecić.
Poza nagrodami w poszczególnych kategoriach, mBank znalazł się także na podium w klasyfikacji ogólnej, zajmując wysokie trzecie miejsce
.
Za nagrody dla mBanku w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi"" dziękuję przede wszystkim naszym Klientom, którzy zdecydowali, że mBank wart jest polecenia. Dla nas to najlepsza rekomendacja i najważniejsze wyróżnienie - powiedział Jarosław Mastalerz, członek zarządu BRE Banku SA ds. bankowości detalicznej. Cieszę się, że w zamian możemy zaoferować przyjazne i nowoczesne rozwiązania - w tym najlepszy serwis transakcyjny wśród banków w Polsce - dodał Mastalerz.
O tym, że mBank wart jest polecenia, wiedzą także Klienci biorący udział w trwającym właśnie konkursie PolecamBank
.
W pierwszym etapie, trwającym od września do listopada, swoje rekomendacje przekazało 18,5 tys. Klientów mBanku. Dzięki nim grono nowych użytkowników mBanku zwiększyło się o 25 tys. osób!
mBank, będący częścią BRE Banku SA, jest otwartą platformą finansową dla Klientów indywidualnych i firmowych. Od dziewięciu lat zapewnia dostęp do szerokiej oferty produktów bankowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. mBank proponuje także usługi telekomunikacyjne wirtualnego operatora komórkowego - mBank mobile. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,2 mln Klientów. Ich przedstawiciele, regularnie wybierani do mRady, wraz z użytkownikami forum mBanku i bloga, tworzą mSpołeczność, pomagającą bankowi w doskonaleniu oferty.