Spółka dystrybucyjna Aspiro, stworzona w strukturach bankowości detalicznej BRE Banku SA, oficjalnie zainaugurowała swoją działalność uruchamiając serwis internetowy pod adresem www.aspiro.net.pl. Nowy pośrednik oferuje Klientom produkty i usługi za pośrednictwem ponad 1200 doradców w blisko 200 lokalizacjach na terenie całego kraju.
Do sieci dystrybucyjnej Aspiro trafiły wszystkie Centra Finansowe, mKioski i mKioski Partnerskie oraz Punkty Obsługi Agencyjnej MultiBanku. Mimo wspólnej nazwy ogólny wygląd oddziałów, dobrze znany Klientom banków, nie zmienił się. Dominują w nich rozwiązania nawiązujące do popularnych logotypów mBanku i MultiBanku. - Siłą Aspiro są fundamenty zbudowane z doświadczeń detalicznych marek BRE Banku, które przez lata działalności zyskały zaufanie Klientów. Dlatego postanowiliśmy skorzystać z posiadanego potencjału i utrzymać identyfikację graficzną znaną i docenianą przez rynek - wyjaśnia Paweł Kucharski, dyrektor mBanku i prezes zarządu spółki Aspiro.
Doradcy Aspiro oferują Klientom produkty MultiBanku i mBanku oraz współpracujących instytucji finansowych i ubezpieczeniowych.
Oferta nowego podmiotu z Grupy BRE jest sukcesywnie rozbudowywana - zarówno pod kątem potrzeb Klientów indywidualnych, jak i firmowych - aby dostarczać rozwiązania uzupełniające ofertę BRE. - Receptą na sukces nowej spółki jest dostarczanie komplementarnych rozwiązań finansowych przy zachowaniu wysokich standardów obsługi, będących jednym z wyróżników powołanej spółki - wyjaśnia Paweł Kucharski. -
Aktualnie koncentrujemy się na rozwoju oferty kredytów hipotecznych, które znowu cieszą się zainteresowaniem Polaków.W kolejnych etapach będziemy rozwijać także ofertę kredytów konsumpcyjnych oraz produktów oszczędnościowych i narzędzi inwestycyjnych - dodaje Kucharski.
Aspiro oznacza nie tylko wybór, ale i dostępność. Dzięki połączeniu sieci oddziałów mBanku z częścią punktów MultiBanku produkty i usługi finansowe dostępne są w 190 lokalizacjach w całej Polsce. Klientów obsługuje ponad 1200 doradców - także mobilnych, dojeżdżających do miejsca wskazanego przez Klienta. Informacje na temat Partnerów, oferty oraz adresy oddziałów można znaleźć w niedawno uruchomionym serwisie internetowym spółki pod adresem: www.aspiro.net.pl.
Informacje dodatkowe
Aspiro jest spółką pośrednictwa finansowego, funkcjonującą w strukturach BRE Banku SA. Opiera się na modelu dystrybucji łączącym elementy sprzedaży produktów finansowych różnych Partnerów wraz z obsługą Klientów mBanku i MultiBanku. Spółka podpisała do tej pory umowy z kilkoma Partnerami zewnętrznymi, oferta będzie poszerzana. Zgodnie z deklaracjami zarządu Aspiro, osiągnięcie break event point planowane jest na koniec 2010r.
Doradcy Aspiro oferują Klientom produkty MultiBanku i mBanku oraz współpracujących instytucji finansowych i ubezpieczeniowych.
Oferta nowego podmiotu z Grupy BRE jest sukcesywnie rozbudowywana - zarówno pod kątem potrzeb Klientów indywidualnych, jak i firmowych - aby dostarczać rozwiązania uzupełniające ofertę BRE. - Receptą na sukces nowej spółki jest dostarczanie komplementarnych rozwiązań finansowych przy zachowaniu wysokich standardów obsługi, będących jednym z wyróżników powołanej spółki - wyjaśnia Paweł Kucharski. -
Aktualnie koncentrujemy się na rozwoju oferty kredytów hipotecznych, które znowu cieszą się zainteresowaniem Polaków.W kolejnych etapach będziemy rozwijać także ofertę kredytów konsumpcyjnych oraz produktów oszczędnościowych i narzędzi inwestycyjnych - dodaje Kucharski.
Aspiro oznacza nie tylko wybór, ale i dostępność. Dzięki połączeniu sieci oddziałów mBanku z częścią punktów MultiBanku produkty i usługi finansowe dostępne są w 190 lokalizacjach w całej Polsce. Klientów obsługuje ponad 1200 doradców - także mobilnych, dojeżdżających do miejsca wskazanego przez Klienta. Informacje na temat Partnerów, oferty oraz adresy oddziałów można znaleźć w niedawno uruchomionym serwisie internetowym spółki pod adresem: www.aspiro.net.pl.
Informacje dodatkowe
Aspiro jest spółką pośrednictwa finansowego, funkcjonującą w strukturach BRE Banku SA. Opiera się na modelu dystrybucji łączącym elementy sprzedaży produktów finansowych różnych Partnerów wraz z obsługą Klientów mBanku i MultiBanku. Spółka podpisała do tej pory umowy z kilkoma Partnerami zewnętrznymi, oferta będzie poszerzana. Zgodnie z deklaracjami zarządu Aspiro, osiągnięcie break event point planowane jest na koniec 2010r.