Od czerwca klienci mBanku będą mogli jeszcze łatwiej skorzystać z kolejnej formy płatności – pierścienia, który łączy wygodę, bezpieczeństwo i nowoczesny styl.
Płatności za pomocą telefonu, zegarka i innych wearables to dziś jeden z najsilniejszych trendów. Konsumenci szukają metod, które są wygodne, bezpieczne i zawsze pod ręką. Klienci mBanku cenią innowacje i są otwarci na użyteczne nowinki technologiczne. Obecnie to właśnie w mBanku jest najwięcej kart dodanych do systemów zbliżeniowych płatności mobilnych. Dlatego oferujemy kolejny sposób szybkiego, prostego i bezpiecznego płacenia stanowiący alternatywę dla fizycznej karty. Pierścienie płatnicze mają atrakcyjny design, są minimalistyczne i uniwersalne. Sprawdzą się zarówno podczas uprawiania sportu jak i oficjalnego spotkania
Aleksandra Buczkowska, dyrektorka zarządzająca ds. produktów i segmentów klienckich bankowości detalicznej mBanku
W Mastercard od zawsze stawiamy na innowacje, aby odpowiadać na zmieniające się oczekiwania i styl życia konsumentów. Nasze zaangażowanie w rozwój technologii płatniczych pozwala nam wprowadzać rozwiązania, które są nie tylko wygodne, ale także intuicyjne i dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników. Jesteśmy dumni, że wspólnie z mBankiem udostępniamy dzisiaj nowe, niezwykle proste w obsłudze i bezpieczne narzędzie do płatności bezgotówkowych – pierścień płatniczy. Jesteśmy przekonani, że spotka się ono z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów, tak jak praktycznie każda metoda płatności zbliżeniowej do tej pory w Polsce
Marta Życińska, dyrektorka generalna Mastercard w Polsce
Jak zdobyć pierścień?
Najpopularniejsze po Apple Watch i Garmin
mBank oferuje pierścienie we współpracy z Mastercard i WearPay
Cieszymy się, że możemy przyczynić się do popularyzacji innowacyjnego rozwiązania płatniczego na polskim rynku, w pełni odpowiadającego na potrzeby współczesnych użytkowników. Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo, dlatego zadbaliśmy o to aby pierścień - dokładnie tak jak karta płatnicza - posiadał wszelkie zabezpieczenia przy dokonywaniu transakcji. Ponadto użytkownik może nim zarządzać w dedykowanej aplikacji. To wygodne, bezpieczne rozwiązanie, które eliminuje konieczność noszenia portfela, karty czy telefonu.
Maciej Marszałek, CEO The Heart.