Do Programu Partnerskiego mBanku przyłącza się średnio 250 nowych Partnerów w miesiącu. W ramach promocji Partnerzy otrzymują 40% bonus na reklamę.
mBank.net.pl - jedyny program partnerski prowadzony przez bank - zdobywa coraz więcej kooperantów. Obecnie ponad 5200 Partnerów mBanku zarejestrowało 7200 adresów internetowych. Za pośrednictwem programu osoby prywatne oraz firmy mogą sprzedawać ofertę mBanku.
Sprzedaż poprzez strony partnerskie stale wzrasta, a co za tym idzie, rosną również zyski Partnerów mBanku. Przyczyniło się do tego m.in. udostępnienie Partnerom ponad 180 materiałów promocyjnych. Partnerzy mogą otrzymać także bonus na dodatkową reklamę
w www.AdKontekst.pl w wysokości 40% wartości zainwestowanej na promocję w systemie. Kod promocyjny uprawniający do otrzymania zniżki został rozesłany do każdego z Partnerów programu. Aby skorzystać z rabatu, wystarczy wypełnić formularz zamówienia kampanii poprzez stronę promocyjną umieszczoną na www.mBank.net.pl. Należy podać w nim kod promocyjny. Uczestnikiem Programu może zostać praktycznie każdy: osoba fizyczna oraz spółka prawa handlowego (firma), dysponująca stroną internetową, której treści będą zgodne z regulaminem Programu Partnerskiego i która uzyska akceptację mBanku.
Program mBank.net.pl to wspólne przedsięwzięcie mBanku i firmy Intercon. W ramach programu Partnerzy za pośrednictwem własnych stron internetowych mogą proponować atrakcyjną ofertę mBanku:
rachunki indywidualne i firmowe,
produkty inwestycyjne; lokaty, SFI, eMAKLER,
kredyty: gotówkowe, odnawialne, samochodowe, hipoteczne,
karty kredytowe,
ubezpieczenie OC i AC oraz podróżne,
doładowania GSM.
mBank to otwarta platforma finansowa dla klientów indywidualnych i firm; dla tych, którzy chcą kontrolować swoje finanse w poczuciu realnych korzyści i wygody. mBank zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty.
Sprzedaż poprzez strony partnerskie stale wzrasta, a co za tym idzie, rosną również zyski Partnerów mBanku. Przyczyniło się do tego m.in. udostępnienie Partnerom ponad 180 materiałów promocyjnych. Partnerzy mogą otrzymać także bonus na dodatkową reklamę
w www.AdKontekst.pl w wysokości 40% wartości zainwestowanej na promocję w systemie. Kod promocyjny uprawniający do otrzymania zniżki został rozesłany do każdego z Partnerów programu. Aby skorzystać z rabatu, wystarczy wypełnić formularz zamówienia kampanii poprzez stronę promocyjną umieszczoną na www.mBank.net.pl. Należy podać w nim kod promocyjny. Uczestnikiem Programu może zostać praktycznie każdy: osoba fizyczna oraz spółka prawa handlowego (firma), dysponująca stroną internetową, której treści będą zgodne z regulaminem Programu Partnerskiego i która uzyska akceptację mBanku.
Program mBank.net.pl to wspólne przedsięwzięcie mBanku i firmy Intercon. W ramach programu Partnerzy za pośrednictwem własnych stron internetowych mogą proponować atrakcyjną ofertę mBanku:
rachunki indywidualne i firmowe,
produkty inwestycyjne; lokaty, SFI, eMAKLER,
kredyty: gotówkowe, odnawialne, samochodowe, hipoteczne,
karty kredytowe,
ubezpieczenie OC i AC oraz podróżne,
doładowania GSM.
mBank to otwarta platforma finansowa dla klientów indywidualnych i firm; dla tych, którzy chcą kontrolować swoje finanse w poczuciu realnych korzyści i wygody. mBank zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty.