Już po raz kolejny Grupa BRE Banku jest partnerem strategicznym Kongresu Public Relations, który rozpoczął się 23 kwietnia 2008 r. w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. W tym roku Kongres organizowany jest już po raz siódmy.
Kongres PR to jedno z najbardziej prestiżowych spotkań ekspertów z dziedziny public relations, gromadzące corocznie najlepszych polskich specjalistów, przedstawicieli środowiska akademickiego oraz praktyków, kierujących największymi firmami. Jego celem jest zaprezentowanie dokonań w dziedzinie public relations oraz wyróżnienie działań i firm, które dzięki swoim osiągnięciom wpływają na rozwój polskiego PR.
Pierwszy dzień Kongresu przebiegnie pod hasłem „Biznes, Media i Polityka”, a poruszone zostaną takie zagadnienia jak rola mediów w obecnej sytuacji politycznej, czy „Ekranowa Odyseja. Blaski i cienie medialnych wystąpień polityków i nie tylko”. Drugi dzień zjazdu poświęcony będzie samemu środowisku PR i jego wizerunkowi, natomiast tematem przewodnim ostatniego dnia będzie „Odpowiedzialność społeczna firmy oraz subtelny PR wolontariatu pracowniczego”.
Podczas wydarzenia goście będą mieli okazję wysłuchać wystąpień takich wybitnych ekspertów, jak m.in. prof. dr hab. Jerzy Olędzki (Uniwersytet Warszawski), dr Jarosław Flis (Uniwersytet Jagielloński), Grzegorz Miecugow (TVN24) oraz Paweł Trochimiuk (Partner of Promotion). Taki dobór gości umożliwia spotkania świata nauki z biznesem oraz daje szansę na inspirującą wymianę poglądów na temat przyszłości i kierunków rozwoju public relations w Polsce.
Dodatkową atrakcją rzeszowskiego spotkania będzie wręczenie nagród "Mocni Wizerunkiem”, przyznawanych firmom zaangażowanym społecznie. Organizatorzy zapraszają ponadto na towarzyszący Kongresowi III Przegląd Filmów Korporacyjnych "MEDIAL 2008".
Pierwszy dzień Kongresu przebiegnie pod hasłem „Biznes, Media i Polityka”, a poruszone zostaną takie zagadnienia jak rola mediów w obecnej sytuacji politycznej, czy „Ekranowa Odyseja. Blaski i cienie medialnych wystąpień polityków i nie tylko”. Drugi dzień zjazdu poświęcony będzie samemu środowisku PR i jego wizerunkowi, natomiast tematem przewodnim ostatniego dnia będzie „Odpowiedzialność społeczna firmy oraz subtelny PR wolontariatu pracowniczego”.
Podczas wydarzenia goście będą mieli okazję wysłuchać wystąpień takich wybitnych ekspertów, jak m.in. prof. dr hab. Jerzy Olędzki (Uniwersytet Warszawski), dr Jarosław Flis (Uniwersytet Jagielloński), Grzegorz Miecugow (TVN24) oraz Paweł Trochimiuk (Partner of Promotion). Taki dobór gości umożliwia spotkania świata nauki z biznesem oraz daje szansę na inspirującą wymianę poglądów na temat przyszłości i kierunków rozwoju public relations w Polsce.
Dodatkową atrakcją rzeszowskiego spotkania będzie wręczenie nagród "Mocni Wizerunkiem”, przyznawanych firmom zaangażowanym społecznie. Organizatorzy zapraszają ponadto na towarzyszący Kongresowi III Przegląd Filmów Korporacyjnych "MEDIAL 2008".