21 kwietnia BRE Bank otworzył Biuro Korporacyjne we Starogardzie Gdańskim. Biuro mieści się przy ul. Tadeusza Kościuszki 27.Dzięki nowej lokalizacji, klienci ze Starogardu Gdańskiego i okolic będą mieli stały i szybki dostęp do doradców korporacyjnych BRE Banku.
Nowa placówka to element strategii rozwoju sieci BRE Banku, zakładającej dynamiczny wzrost liczby klientów korporacyjnych do 2009, szczególnie w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. Docelowo Bank planuje utworzenie 23 biur korporacyjnych.
W placówce klienci będą mogli skorzystać z szerokiej oferty Grupy BRE Banku i doradztwa finansowego. Ponadto, w każdym biurze Klienci mają do dyspozycji komfortowo wyposażone salki rozmów, w których mogą spotkać się ze swoim doradcą.
„Według naszych badań placówka wciąż pozostaje głównym kanałem komunikacji z klientami, przy czym jej funkcje transakcyjne są realizowane głównie za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Widać więc, że powoli zmienia się rola oddziału. Placówki są miejscem kontaktów typowo sprzedażowych i, co warto podkreślić, edukacyjnym. Dlatego przyjmując strategię rozwoju sieci korporacyjnej BRE Bank skupił się na przygotowaniu klientom nowoczesnych centrów finansowych, dostosowanych do ich biznesowych potrzeb” - podkreśla Tomasz Bogus, dyrektor Banku ds. rozwoju sieci placówek korporacyjnych. „W BRE Banku wyznajemy zasadę, że liczą się przede wszystkim ludzie, dlatego zależy nam na budowaniu trwałych relacji z naszymi klientami. Przyjazne wnętrza, jakie przygotowaliśmy w naszych placówkach, mają nam w tym pomóc” - dodaje.
BRE Bank- partner lokalnego biznesu
„Przed podjęciem decyzji o wyborze miejsca dla nowej placówki wnikliwie przeanalizowaliśmy zarówno otoczenie biznesowe, jak i warunki gospodarcze panujące w regionie. Z naszych dotychczasowych obserwacji wynika, że jest to interesująca lokalizacja na prowadzenie biznesu”- mówi Anna Sztangierska, zastępca dyrektora Oddziału Korporacyjnego w Gdańsku.
Starogard Gdański leży w samym sercu licznych terenów należących do Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. W mieście i okolicach swoje miejsce znalazły duże firmy z branży farmaceutycznej, meblowej i alkoholowej. A duże firmy z reguły przyciągają licznych kooperantów i dostawców, czyli dynamiczne i nowoczesne firmy z sektora MSP.
„Interesuje nas współpraca z dynamicznie rozwijającymi się firmami. Nie aspirujemy do obsługi całego rynku, ale w perspektywie najbliższych 3 lat zamierzamy zostać liczącym się graczem lokalnego sektora usług finansowych. Chcemy być bliżej naszych klientów, tak aby jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby i budować ofertę skrojoną precyzyjnie do ich wymagań. Lokalizacja Biura korporacyjnego zdecydowanie daje taką możliwość”- informuje Dorota Reszczyńska, Doradca Klienta ds. MSP z Biura Korporacyjnego w Starogardzie Gdańskim.
BRE Bank chce przekonać Klienta tym, co od lat stanowi o jego przewadze konkurencyjnej, czyli ekspercką wiedzą swoich doradców oraz szeroką ofertą uzupełnioną o produkty i usługi spółek Grupy BRE Banku. Zamierza skoncentrować się na obsłudze walutowej, w zakresie zabezpieczeń kursowych, produktach dyskontowych oraz obsłudze „cash management”, czyli zarządzaniu należnościami i zobowiązaniami klientów. Ze względu na specyfikę regionu silny nacisk położony zostanie także na finansowanie ze środków funduszy europejskich.
Poza ofertą korporacyjną biuro w Starogardzie Gdańskim oferuje również usługi leasingowe świadczone przez BRE Leasing Sp. z o.o.
***
BRE Bank zaliczany jest do grona czołowych instytucji finansowych w Polsce pod względem posiadanego kapitału, rozmiarów działalności, tempa rozwoju, różnorodności oferowanych produktów oraz wysokiego poziomu technologii bankowej. Wyróżnia się na rynku innowacyjnością oraz podejściem do Klienta, stawiającym na profesjonalne doradztwo i oferowanie indywidualnie dobranych rozwiązań. Jego misją jest zyskanie pozycji „Najlepszej instytucji finansowej dla wymagających klientów”.
BRE Bank koncentruje się na w obsłudze firm, przy czym stawia na współpracę z wybranymi grupami Klientów: dużymi przedsiębiorstwami, międzynarodowymi korporacjami oraz nowoczesnymi i szybko rozwijającymi się firmami z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw (rozumianymi jako firmy prowadzące pełną księgowość o przychodach rocznych od 3 do 30 mln zł). Dzięki temu jest w stanie zaoferować najwyższy standard obsługi oraz zestaw produktów „szytych na miarę”.
W placówce klienci będą mogli skorzystać z szerokiej oferty Grupy BRE Banku i doradztwa finansowego. Ponadto, w każdym biurze Klienci mają do dyspozycji komfortowo wyposażone salki rozmów, w których mogą spotkać się ze swoim doradcą.
„Według naszych badań placówka wciąż pozostaje głównym kanałem komunikacji z klientami, przy czym jej funkcje transakcyjne są realizowane głównie za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Widać więc, że powoli zmienia się rola oddziału. Placówki są miejscem kontaktów typowo sprzedażowych i, co warto podkreślić, edukacyjnym. Dlatego przyjmując strategię rozwoju sieci korporacyjnej BRE Bank skupił się na przygotowaniu klientom nowoczesnych centrów finansowych, dostosowanych do ich biznesowych potrzeb” - podkreśla Tomasz Bogus, dyrektor Banku ds. rozwoju sieci placówek korporacyjnych. „W BRE Banku wyznajemy zasadę, że liczą się przede wszystkim ludzie, dlatego zależy nam na budowaniu trwałych relacji z naszymi klientami. Przyjazne wnętrza, jakie przygotowaliśmy w naszych placówkach, mają nam w tym pomóc” - dodaje.
BRE Bank- partner lokalnego biznesu
„Przed podjęciem decyzji o wyborze miejsca dla nowej placówki wnikliwie przeanalizowaliśmy zarówno otoczenie biznesowe, jak i warunki gospodarcze panujące w regionie. Z naszych dotychczasowych obserwacji wynika, że jest to interesująca lokalizacja na prowadzenie biznesu”- mówi Anna Sztangierska, zastępca dyrektora Oddziału Korporacyjnego w Gdańsku.
Starogard Gdański leży w samym sercu licznych terenów należących do Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. W mieście i okolicach swoje miejsce znalazły duże firmy z branży farmaceutycznej, meblowej i alkoholowej. A duże firmy z reguły przyciągają licznych kooperantów i dostawców, czyli dynamiczne i nowoczesne firmy z sektora MSP.
„Interesuje nas współpraca z dynamicznie rozwijającymi się firmami. Nie aspirujemy do obsługi całego rynku, ale w perspektywie najbliższych 3 lat zamierzamy zostać liczącym się graczem lokalnego sektora usług finansowych. Chcemy być bliżej naszych klientów, tak aby jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby i budować ofertę skrojoną precyzyjnie do ich wymagań. Lokalizacja Biura korporacyjnego zdecydowanie daje taką możliwość”- informuje Dorota Reszczyńska, Doradca Klienta ds. MSP z Biura Korporacyjnego w Starogardzie Gdańskim.
BRE Bank chce przekonać Klienta tym, co od lat stanowi o jego przewadze konkurencyjnej, czyli ekspercką wiedzą swoich doradców oraz szeroką ofertą uzupełnioną o produkty i usługi spółek Grupy BRE Banku. Zamierza skoncentrować się na obsłudze walutowej, w zakresie zabezpieczeń kursowych, produktach dyskontowych oraz obsłudze „cash management”, czyli zarządzaniu należnościami i zobowiązaniami klientów. Ze względu na specyfikę regionu silny nacisk położony zostanie także na finansowanie ze środków funduszy europejskich.
Poza ofertą korporacyjną biuro w Starogardzie Gdańskim oferuje również usługi leasingowe świadczone przez BRE Leasing Sp. z o.o.
***
BRE Bank zaliczany jest do grona czołowych instytucji finansowych w Polsce pod względem posiadanego kapitału, rozmiarów działalności, tempa rozwoju, różnorodności oferowanych produktów oraz wysokiego poziomu technologii bankowej. Wyróżnia się na rynku innowacyjnością oraz podejściem do Klienta, stawiającym na profesjonalne doradztwo i oferowanie indywidualnie dobranych rozwiązań. Jego misją jest zyskanie pozycji „Najlepszej instytucji finansowej dla wymagających klientów”.
BRE Bank koncentruje się na w obsłudze firm, przy czym stawia na współpracę z wybranymi grupami Klientów: dużymi przedsiębiorstwami, międzynarodowymi korporacjami oraz nowoczesnymi i szybko rozwijającymi się firmami z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw (rozumianymi jako firmy prowadzące pełną księgowość o przychodach rocznych od 3 do 30 mln zł). Dzięki temu jest w stanie zaoferować najwyższy standard obsługi oraz zestaw produktów „szytych na miarę”.