mBank wprowadza nowe funkcjonalności w systemie transakcyjnym, realizując potrzeby i postulaty Klientów.
W nocy z 13 na 14 grudnia br., w godzinach od 0.30 do 7.00, mBank przeprowadzi prace modernizacyjne i wdrożeniowe, dzięki którym w systemie transakcyjnym pojawią się nowe usługi.
Prace spowodują przerwę w dostępie do mBanku przez: internet, telefon i SMS. W tym czasie nie będą również autoryzowane transakcje kartowe - zarówno bezgotówkowe, jak i wypłaty w bankomatach. mLinia będzie działać w trybie informacyjnym. Informacje o planowanej przerwie w dostępie do mBanku pojawiły się już 5 grudnia br.
Są one zamieszczone:
na stronie głównej serwisu mBanku
na Blogu oraz Forum
na stronie logowania i wylogowania.
Ponadto mBank przeprowadził wysyłkę wiadomości o przerwie do wszystkich swoich Klientów, którzy podali do jego wiadomości adres e-mail. Umieszczono także nagranie z informacją w automatycznym serwisie telefonicznym IVR mBanku.
Dzięki przeprowadzanemu wdrożeniu mBank już w styczniu zaproponuje Klientom
lokaty strukturyzowane, które łączą w sobie cechy standardowej lokaty bankowej - określony czas trwania i ochronę powierzonego kapitału - oraz inwestycji na rynku kapitałowym (możliwość uzyskania dodatkowego zysku). Lokaty strukturyzowane zakładane będą wyłącznie w czasie subskrypcji, ustalanej przez mBank. Pierwsza subskrypcja zostanie ogłoszona na początku roku, choć zakładka w serwisie transakcyjnym będzie widoczna od 14 grudnia br. Oferta będzie dostępna dla posiadaczy i pełnomocników rachunków eKONTO, eMAX oraz eMAX plus.
Do tej pory Klienci mogli zastrzegać w systemie transakcyjnym karty kredytowe. Po wdrożeniu będą mogli samodzielnie zastrzegać również karty debetowe oraz eKARTY. Obsługa kart kredytowych zostanie uzupełniona o możliwość zamawiania nowej karty w miejsce karty utraconej. Dodatkowo Klienci uzyskają możliwość samodzielnego określania procentowego wskaźnika spłaty karty kredytowej. Obecnie można dokonywać minimalnej lub całościowej spłaty automatycznej.
Od 14 grudnia br. Klienci będą mogli w systemie transakcyjnym zmieniać niezależnie każdy z limitów transakcji bezgotówkowych dokonywanych kartami: transakcji internetowych, korespondencyjnych i telefonicznych.
Do tej pory w systemie transakcyjnym można było ustalać je tylko zbiorczo, a poszczególne limity wyłącznie za pośrednictwem operatorów mLinii. Nadal nadrzędnym limitem pozostaje limit transakcji bezgotówkowych. Oznacza to, że Klient w danym miesiącu/dniu może wykonać transakcje internetowe, korespondencyjne oraz telefoniczne na kwotę nie większą niż limit transakcji bezgotówkowych. Rozwiązanie to zapewnia Klientom bezpieczeństwo, a jednocześnie swobodę w wykonywaniu płatności zgodnie ze swoimi potrzebami.
Kolejną ciekawą zmianą będzie pojawienie się komunikatów dla Klientów nad listą rachunków. Będzie można je usuwać w dowolnym momencie.
mBank to otwarta platforma finansowa dla klientów indywidualnych i firm; dla tych, którzy chcą kontrolować swoje finanse w poczuciu realnych korzyści i wygody. mBank zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty.
Prace spowodują przerwę w dostępie do mBanku przez: internet, telefon i SMS. W tym czasie nie będą również autoryzowane transakcje kartowe - zarówno bezgotówkowe, jak i wypłaty w bankomatach. mLinia będzie działać w trybie informacyjnym. Informacje o planowanej przerwie w dostępie do mBanku pojawiły się już 5 grudnia br.
Są one zamieszczone:
na stronie głównej serwisu mBanku
na Blogu oraz Forum
na stronie logowania i wylogowania.
Ponadto mBank przeprowadził wysyłkę wiadomości o przerwie do wszystkich swoich Klientów, którzy podali do jego wiadomości adres e-mail. Umieszczono także nagranie z informacją w automatycznym serwisie telefonicznym IVR mBanku.
Dzięki przeprowadzanemu wdrożeniu mBank już w styczniu zaproponuje Klientom
lokaty strukturyzowane, które łączą w sobie cechy standardowej lokaty bankowej - określony czas trwania i ochronę powierzonego kapitału - oraz inwestycji na rynku kapitałowym (możliwość uzyskania dodatkowego zysku). Lokaty strukturyzowane zakładane będą wyłącznie w czasie subskrypcji, ustalanej przez mBank. Pierwsza subskrypcja zostanie ogłoszona na początku roku, choć zakładka w serwisie transakcyjnym będzie widoczna od 14 grudnia br. Oferta będzie dostępna dla posiadaczy i pełnomocników rachunków eKONTO, eMAX oraz eMAX plus.
Do tej pory Klienci mogli zastrzegać w systemie transakcyjnym karty kredytowe. Po wdrożeniu będą mogli samodzielnie zastrzegać również karty debetowe oraz eKARTY. Obsługa kart kredytowych zostanie uzupełniona o możliwość zamawiania nowej karty w miejsce karty utraconej. Dodatkowo Klienci uzyskają możliwość samodzielnego określania procentowego wskaźnika spłaty karty kredytowej. Obecnie można dokonywać minimalnej lub całościowej spłaty automatycznej.
Od 14 grudnia br. Klienci będą mogli w systemie transakcyjnym zmieniać niezależnie każdy z limitów transakcji bezgotówkowych dokonywanych kartami: transakcji internetowych, korespondencyjnych i telefonicznych.
Do tej pory w systemie transakcyjnym można było ustalać je tylko zbiorczo, a poszczególne limity wyłącznie za pośrednictwem operatorów mLinii. Nadal nadrzędnym limitem pozostaje limit transakcji bezgotówkowych. Oznacza to, że Klient w danym miesiącu/dniu może wykonać transakcje internetowe, korespondencyjne oraz telefoniczne na kwotę nie większą niż limit transakcji bezgotówkowych. Rozwiązanie to zapewnia Klientom bezpieczeństwo, a jednocześnie swobodę w wykonywaniu płatności zgodnie ze swoimi potrzebami.
Kolejną ciekawą zmianą będzie pojawienie się komunikatów dla Klientów nad listą rachunków. Będzie można je usuwać w dowolnym momencie.
mBank to otwarta platforma finansowa dla klientów indywidualnych i firm; dla tych, którzy chcą kontrolować swoje finanse w poczuciu realnych korzyści i wygody. mBank zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty.