Ile pieniędzy wyrzucasz na opłaty bankowe?
Copy

Kopiuj tekst

Ile pieniędzy wyrzucasz na opłaty bankowe?

Ruszyła niecodzienna akcja ambientowa mBanku. To pierwsza tego typu kampania instytucji finansowej - zaskakująca, z użyciem nietypowych „mediów", posługująca się hasłami zmuszającymi odbiorców do zastanowienia się nad finansami osobistymi i opłatami za usługi bankowe.

Kampania potrwa od 15 kwietnia do połowy maja. Celem niestandardowej komunikacji oszczędności wynikających z korzystania z usług mBanku, jest umacnianie wizerunku banku bez większości opłat i prowizji oraz wzrost akwizycji Klientów.

Przez pierwsze dwa tygodnie kampanii, w 7 największych miastach Polski (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Katowice i Trójmiasto) zobaczyć będzie można
śmieciarki z hasłem: Ile pieniędzy wyrzucasz na opłaty bankowe? Policz i wybierz mBank. Akcja obejmie także 20 wybranych centrów handlowych, gdzie na koszach na śmieci, przez miesiąc widoczne będą tabliczki plexi z tym samym hasłem.

Kolejnym nietypowym miejscem, gdzie będzie się można zetknąć z kampanią mBanku będzie 25 największych klubów fitness (m.in. sieć „Gymnasion") oraz 15 basenów, gdzie przez miesiąc znajdować się będą naklejki na szafkach w szatni, lustrach w WC oraz pod prysznicami z hasłami, takimi, jak:  

Pieniądze uciekają jak woda, gdy płacisz za swoje konto i przelewy! - lustra nad umywalkami, kabiny prysznicowe, etc.

Ile wejść na basen miałbyś gratis, gdybyś nie płacił za konto i przelewy? - na szafkach szatni na basenie

mBank będzie również obecny na 20 uczelniach w 7 największych miastach Polski. Naklejki z hasłami: Ile batoników miał byś GRATIS, gdybyś nie płacił za konto i przelewy? lub Ile takich napojów miałbyś GRATIS, gdybyś nie płacił za konto i przelewy?; znajdą się na podłodze przed automatami ze słodyczami i napojami.

Ponadto kampania obejmie kina z sieci MultiKino i Silver Screen, gdzie hasła reklamowe znajdą się na koszach na śmieci oraz, w postaci naklejek, na lustrach w toaletach.

Uzupełnieniem kampanii ambientowej będą bannery w serwisie internetowym mBanku oraz megaboardy zlokalizowane przy niektórych Centrach Finansowych.

Po raz kolejny mBank prezentuje przewagę swojej oferty w nietypowy, oryginalny sposób. Podobnie, jak we wcześniejszej kampanii ‘Nie musisz wierzyć reklamie', nie obiecujemy Klientom nierealnych zysków, a skłaniamy ich do zastanowienia i racjonalnego wyboru oferty finansowej - mówi Piotra Jakubowski z Wydziału Komunikacji i Zarządzania Marką mBanku.

Koncepcję kreatywną i projekty do kampanii przygotowała agencja  Czteryczwarte, media zakupił dom mediowy Vizeum, a od strony realizacyjnej kampanię prowadzi Fabryka Pomysłów.

Wyróżnikami eKONTA w mBanku są:
- bezpłatne otwarcie i prowadzenie rachunku,
- brak opłat za przelewy wewnętrzne i zewnętrzne przez Internet
- bezpłatna karta Visa Electron umożliwiająca zakupy przez Internet,
- bezpłatny dostęp do prawie 2500 bankomatów w kraju Sieci Euronet, BZ WBK, Cash4You i eCard,
- brak prowizji za wypłatę gotówki za granicą.

mBank nie stawia żadnych dodatkowych warunków, ograniczeń i nie wymaga regularnych wpłat czy operacji na rachunku i karcie.

mBank, lider bankowości internetowej, od ponad 7 lat zapewnia maksimum korzyści i wygodę w finansach osobistych poprzez produkty i usługi dostępne w zasięgu ręki, w każdym czasie, z dowolnego miejsca na świecie. Z rachunków w mBanku korzysta już przeszło 1,7 mln Klientów.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.