mBank ma już dwa miliony Klientów - użytkowników nowoczesnej bankowości i partnerów do dialogu z zespołem mBanku.
Liczba Klientów indywidualnych i biznesowych w mBanku wynosi już 2 miliony. Od początku roku do tej pory udało nam się pozyskać ponad 392 tys. Klientów
- mówi Krzysztof Tworus, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w mBanku.
Co więcej, z danych o rachunkach indywidualnych mBanku w Polsce wynika, że w czasie od 1 stycznia do 30 września br. średnio co 2 minuty ktoś otwierał darmowe konto w mBanku. Wierzymy, że źródłem naszego sukcesu są na równi korzyści i wygoda, jakie dajemy, ale także unikalna społeczność i wpływ, jaki Klienci mają na rozwój naszej oferty.
Bankier.pl szacuje, że obecnie prawie 6 mln osób korzysta z konta internetowego. Związek Banków Polskich prognozuje, że na koniec 2008 roku liczba aktywnych Klientów bankowości przekroczy 7 mln. Zgodnie z powyższymi danymi niemal co trzecia osoba, korzystająca z bankowości elektronicznej, ma rachunek w mBanku.
mBank w szczególny sposób uczcił pojawienie się dwumilionowego Klienta - umowę do rachunku dostarczył osobiście dyrektor mBanku - mówi Małgorzata Kowalska, odpowiedzialna za komunikację z Klientami. Nasz dwumilionowy Klient założył rachunek w mBanku po to, by móc swobodnie kupić świąteczne prezenty poprzez internet.
mBank od początku swojej działalności koncentruje się na budowaniu społeczności, jest pierwszym polskim bankiem współtworzonym przez Klientów w otwartym, aktywnym dialogu.
Na co dzień, poprzez forum czy blog, zespół mBanku komunikuje się z Klientami. Fenomenem mBanku jest mRada, czyli grupa mKlientów, która doradza i jako pierwsza testuje nowe produkty. To właśnie mBank jako pierwszy skoncentrował się na budowie partnerskich relacji z Klientami. Pierwsza mRada działała już od listopada 2000 r., a forum od kwietnia 2001 r.
mBank to miejsce, w którym poprzez ofertę, usługi, informacje i porady, zaspokajające potrzeby Klientów, powstaje coś więcej niż tylko miejsce zawierania transakcji, lokowania i pożyczania pieniędzy. Tworzy się społeczność, w ramach której ludzie komunikują się, zawierają znajomości, komentują wydarzenia związane z bankiem i wpływają na jego rozwój.
mBank powstał w listopadzie 2000 roku. Dziś zajmuje znaczące miejsce w polskim sektorze bankowym i jest zdecydowanym liderem bankowości elektronicznej, postrzegany jako bank internetowy pierwszego wyboru. Model biznesowy mBanku ewoluuje, ale zachowuje podstawowe wyróżniki - mBank nie oferuje wszystkiego, co w świecie finansów wymyślono, a takie produkty i usługi, których chcą Klienci. mBank udostępnia je w najlepszych cenach i najlepszej jakości na rynku oraz w wygodny i przyjazny sposób.
- mówi Krzysztof Tworus, Dyrektor Departamentu Sprzedaży w mBanku.
Co więcej, z danych o rachunkach indywidualnych mBanku w Polsce wynika, że w czasie od 1 stycznia do 30 września br. średnio co 2 minuty ktoś otwierał darmowe konto w mBanku. Wierzymy, że źródłem naszego sukcesu są na równi korzyści i wygoda, jakie dajemy, ale także unikalna społeczność i wpływ, jaki Klienci mają na rozwój naszej oferty.
Bankier.pl szacuje, że obecnie prawie 6 mln osób korzysta z konta internetowego. Związek Banków Polskich prognozuje, że na koniec 2008 roku liczba aktywnych Klientów bankowości przekroczy 7 mln. Zgodnie z powyższymi danymi niemal co trzecia osoba, korzystająca z bankowości elektronicznej, ma rachunek w mBanku.
mBank w szczególny sposób uczcił pojawienie się dwumilionowego Klienta - umowę do rachunku dostarczył osobiście dyrektor mBanku - mówi Małgorzata Kowalska, odpowiedzialna za komunikację z Klientami. Nasz dwumilionowy Klient założył rachunek w mBanku po to, by móc swobodnie kupić świąteczne prezenty poprzez internet.
mBank od początku swojej działalności koncentruje się na budowaniu społeczności, jest pierwszym polskim bankiem współtworzonym przez Klientów w otwartym, aktywnym dialogu.
Na co dzień, poprzez forum czy blog, zespół mBanku komunikuje się z Klientami. Fenomenem mBanku jest mRada, czyli grupa mKlientów, która doradza i jako pierwsza testuje nowe produkty. To właśnie mBank jako pierwszy skoncentrował się na budowie partnerskich relacji z Klientami. Pierwsza mRada działała już od listopada 2000 r., a forum od kwietnia 2001 r.
mBank to miejsce, w którym poprzez ofertę, usługi, informacje i porady, zaspokajające potrzeby Klientów, powstaje coś więcej niż tylko miejsce zawierania transakcji, lokowania i pożyczania pieniędzy. Tworzy się społeczność, w ramach której ludzie komunikują się, zawierają znajomości, komentują wydarzenia związane z bankiem i wpływają na jego rozwój.
mBank powstał w listopadzie 2000 roku. Dziś zajmuje znaczące miejsce w polskim sektorze bankowym i jest zdecydowanym liderem bankowości elektronicznej, postrzegany jako bank internetowy pierwszego wyboru. Model biznesowy mBanku ewoluuje, ale zachowuje podstawowe wyróżniki - mBank nie oferuje wszystkiego, co w świecie finansów wymyślono, a takie produkty i usługi, których chcą Klienci. mBank udostępnia je w najlepszych cenach i najlepszej jakości na rynku oraz w wygodny i przyjazny sposób.