mBank zaprasza swoich Klientów na zakupy do salonów Gino Rossi.
Klienci, płacąc kartami mBanku za zakupy w sklepach Gino Rossi, otrzymują
20% rabatu na obuwie i torby.
Specjalna promocja trwa przez cały tydzień od 10 do 17 grudnia br. i obejmuje karty płatnicze wydawane przez mBank do rachunków dla Klientów indywidualnych i firmowych oraz karty kredytowe. Oferta nie łączy się z innymi promocjami, prowadzonymi w tym czasie w salonach Gino Rossi ani z kartą stałego Klienta.
mRabatki mają na celu nagradzanie Klientów mBanku bez żadnych warunków czy uciążliwego liczenia punktów. Program podnosi atrakcyjność oferty dla obecnych i przyszłych Klientów, wzmacnia więzi Klientów z mBankiem.
Mechanizm funkcjonowania mRabatek został zaprojektowany zgodnie z filozofią działania mBanku, czyli w prostoty i przejrzysty sposób. Traktuje wszystkich użytkowników jednakowo dobrze. Cechą wyróżniającą mRabatki od innych typowych działań promocyjno-lojalnościowych jest fakt, że mBank dopasowuje partnerów biznesowych uczestniczących w programie do bieżących potrzeb Klientów oraz ich preferencji związanych z dokonywaniem zakupów bezgotówkowych.
20% rabatu na obuwie i torby.
Specjalna promocja trwa przez cały tydzień od 10 do 17 grudnia br. i obejmuje karty płatnicze wydawane przez mBank do rachunków dla Klientów indywidualnych i firmowych oraz karty kredytowe. Oferta nie łączy się z innymi promocjami, prowadzonymi w tym czasie w salonach Gino Rossi ani z kartą stałego Klienta.
mRabatki mają na celu nagradzanie Klientów mBanku bez żadnych warunków czy uciążliwego liczenia punktów. Program podnosi atrakcyjność oferty dla obecnych i przyszłych Klientów, wzmacnia więzi Klientów z mBankiem.
Mechanizm funkcjonowania mRabatek został zaprojektowany zgodnie z filozofią działania mBanku, czyli w prostoty i przejrzysty sposób. Traktuje wszystkich użytkowników jednakowo dobrze. Cechą wyróżniającą mRabatki od innych typowych działań promocyjno-lojalnościowych jest fakt, że mBank dopasowuje partnerów biznesowych uczestniczących w programie do bieżących potrzeb Klientów oraz ich preferencji związanych z dokonywaniem zakupów bezgotówkowych.