Nastąpiły zapowiadane zmiany w systemie transakcyjnym mBanku. Klienci otrzymali dostęp do kolejnych funkcji. Dzięki nim mogą m.in. przenosić dane odbiorców z rachunków w innych bankach.
Od niedzieli, 22 listopada 2009 r. system transakcyjny mBanku, dostępny za pośrednictwem Internetu, oferuje nowe możliwości. Mogą z nich skorzystać wszyscy Klienci mBanku. Zmiany - zgodnie z tradycją - były komunikowane z wyprzedzeniem za wykorzystaniem wielu kanałów komunikacji. Wykorzystano m.in. blog w serwisie internetowym mBanku.
Wszystko po to, aby Klienci jak najlepiej przygotowali się do zmian i wiedzieli, jak korzystać z nowych narzędzi. Każdą funkcję szeroko opisywaliśmy, umożliwiając użytkownikom dyskusję -
tłumaczy Tomasz Lipiński, naczelnik Wydziału Marketingu Internetowego i eCommerce w mBanku.
W ramach prac dokonano szeregu usprawnień istniejących już funkcji oraz wprowadzono zupełnie nowe możliwości. Wśród najważniejszych znalazły się m.in.:
import odbiorców
- funkcjonalność umożliwiająca przenoszenie danych odbiorców zdefiniowanych z rachunków prowadzonych w innych bankach; dane samodzielnie wprowadza użytkownik w systemie, np. na podstawie historii rachunku;
koszyk płatności
- dzięki niemu będzie można potwierdzić wiele operacji na rachunku za pomocą jednego kodu autoryzacyjnego, np. autoryzować wykonanie 10 przelewów jednym hasłem jednorazowym.
Klienci pozytywnie oceniają funkcjonujący system mBanku, doceniając jego prostotę, szybkość działania i funkcjonalność. Wprowadzone zmiany pozwolą na jeszcze większe zoptymalizowanie działania systemu i dostosowanie go do indywidualnych wymagań Klienta. Zakończone wdrożenie jest elementem większego projektu modernizacji systemu transakcyjnego mBanku.
mBank to otwarta platforma finansowa dla klientów indywidualnych i firm. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,2 mln Klientów.
Wszystko po to, aby Klienci jak najlepiej przygotowali się do zmian i wiedzieli, jak korzystać z nowych narzędzi. Każdą funkcję szeroko opisywaliśmy, umożliwiając użytkownikom dyskusję -
tłumaczy Tomasz Lipiński, naczelnik Wydziału Marketingu Internetowego i eCommerce w mBanku.
W ramach prac dokonano szeregu usprawnień istniejących już funkcji oraz wprowadzono zupełnie nowe możliwości. Wśród najważniejszych znalazły się m.in.:
import odbiorców
- funkcjonalność umożliwiająca przenoszenie danych odbiorców zdefiniowanych z rachunków prowadzonych w innych bankach; dane samodzielnie wprowadza użytkownik w systemie, np. na podstawie historii rachunku;
koszyk płatności
- dzięki niemu będzie można potwierdzić wiele operacji na rachunku za pomocą jednego kodu autoryzacyjnego, np. autoryzować wykonanie 10 przelewów jednym hasłem jednorazowym.
Klienci pozytywnie oceniają funkcjonujący system mBanku, doceniając jego prostotę, szybkość działania i funkcjonalność. Wprowadzone zmiany pozwolą na jeszcze większe zoptymalizowanie działania systemu i dostosowanie go do indywidualnych wymagań Klienta. Zakończone wdrożenie jest elementem większego projektu modernizacji systemu transakcyjnego mBanku.
mBank to otwarta platforma finansowa dla klientów indywidualnych i firm. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,2 mln Klientów.