mBank poszerzył gamę usług oferowanych przez Partnerów w ramach Programu mBank.net.pl o ubezpieczenie samochodowe oraz kartę kredytową Radość Życia.
Polisy z Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych oraz karta partnerska mBanku i wydawnictwa G+J dołączyły do rachunków indywidualnych i firmowych, KREDYTU gotówkowego i samochodowego, kredytów i pożyczek przyznawanych w ramach mPLANU hipotecznego, limitu kredytowego dla firm, kart kredytowych Visa oraz mBank mobile i doładowań GSM.
Dla obu nowych usług mBank.net.pl jest pierwszym zewnętrznym kanałem sprzedaży internetowej.
Do tej pory ponad 3600 Partnerów Programu zgłosiło przeszło 6200 stron internetowych. Sprzedaż poprzez strony partnerskie stale wzrasta, a co za tym idzie, rosną również zyski Partnerów mBanku. Przyczyniło się do tego m.in. udostępnienie Partnerom boksów reklamowych - tekstowych materiałów promocyjnych.
Ponadto w ramach mBank.net.pl Partnerzy mają szansę na uzyskanie tytułu
Partnera Miesiąca. Komisja konkursowa typuje Laureatów na podstawie statystyk wyświetlanych materiałów promocyjnych poszczególnych Partnerów oraz zawartości strony www. Laureaci każdego z miesięcy biorą następnie udział w finale konkursu na Partnera Roku. W maju br. tytuł Partnera Miesiąca przypadł witrynie http://www.prizee.pl/.
mBank zamierza dalej rozwijać Program Partnerski, wzbogacając go o nowe narzędzia oraz proponując promocje dla Partnerów.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych to oferta przygotowana przez mBank oraz BRE Ubezpieczenia. Platforma umożliwia porównywanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line.
Program Radość Życia to przedsięwzięcie realizowane przez mBank oraz Wydawnictwo Gruner Jahr. Wyróżnikiem karty Radość Życia jest dostępność, wygoda oraz minimum formalności.
Dla obu nowych usług mBank.net.pl jest pierwszym zewnętrznym kanałem sprzedaży internetowej.
Do tej pory ponad 3600 Partnerów Programu zgłosiło przeszło 6200 stron internetowych. Sprzedaż poprzez strony partnerskie stale wzrasta, a co za tym idzie, rosną również zyski Partnerów mBanku. Przyczyniło się do tego m.in. udostępnienie Partnerom boksów reklamowych - tekstowych materiałów promocyjnych.
Ponadto w ramach mBank.net.pl Partnerzy mają szansę na uzyskanie tytułu
Partnera Miesiąca. Komisja konkursowa typuje Laureatów na podstawie statystyk wyświetlanych materiałów promocyjnych poszczególnych Partnerów oraz zawartości strony www. Laureaci każdego z miesięcy biorą następnie udział w finale konkursu na Partnera Roku. W maju br. tytuł Partnera Miesiąca przypadł witrynie http://www.prizee.pl/.
mBank zamierza dalej rozwijać Program Partnerski, wzbogacając go o nowe narzędzia oraz proponując promocje dla Partnerów.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych to oferta przygotowana przez mBank oraz BRE Ubezpieczenia. Platforma umożliwia porównywanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line.
Program Radość Życia to przedsięwzięcie realizowane przez mBank oraz Wydawnictwo Gruner Jahr. Wyróżnikiem karty Radość Życia jest dostępność, wygoda oraz minimum formalności.