Dzięki darmowej karcie mDirect AUTOPOMOC Klienci mBanku mogą przetestować pakiet assistance. Z nim żadna sytuacja na drodze nie będzie już straszna.
Zmotoryzowani Klienci mBanku otrzymali niezwykły prezent od
Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Przez miesiąc będą mogli wypróbować specjalny pakiet mDirect AUTOPOMOC, dostępny dzięki bezpłatnej karcie AUTOPOMOC.
W ramach pakietu ochronnego oferowanego wraz z AUTOKARTĄ mBanku można liczyć na pomoc w przypadku:
awarii pojazdu,
wypadku na drodze,
awarii ogumienia,
użycia nieprawidłowego paliwa,
zatrzaśnięcia kluczyków w pojeździe.
W ramach pakietu można także otrzymać pomoc w bardziej nietypowych wypadkach, szczególnie gdy występuje potrzeba holowania pojazdu lub jego naprawy albo
dowozu paliwa w sytuacji jego braku. Można także skorzystać z całodobowej infolinii
, gdzie Kierowca uzyska informacje o warunkach pogodowych, sugerowanych połączeniach i objazdach, lokalizacjach stacji benzynowych i warsztatów, połączeniach lotniczych i promowych, etc.
Nowością jest usługa concierge, dzięki której można zamówić stolik w restauracji, bilety na wybrany koncert, spektakl lub mecz albo wynająć samochód zorganizować dostawę zakupów, pomoc domową, podróż lub czas wolny.
Wszystkie usługi pakietu dostępne będą przez miesiąc dla tych Klientów mBanku, którzy zechcą je bezpłatnie wypróbować. Aby otrzymać AUTOKARTĘ wystarczy udać się do najbliższego mKiosku, Centrum Finansowego lub Punktu Obsługi Klienta. Otrzymaną Kartę należy aktywować za pośrednictwem mLinii najpóźniej do 30 stycznia 2010 r. Ochrona trwa 30 dni.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych
mBanku powstał w 2007 r. Umożliwia Klientom łatwe porównanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. W ramach Supermarketu Klienci mają do wyboru oferty: HDI Asekuracja, Benefia (część Vienna Insurance Group), mDirect - BRE Ubezpieczenia TU S.A.
Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych. Przez miesiąc będą mogli wypróbować specjalny pakiet mDirect AUTOPOMOC, dostępny dzięki bezpłatnej karcie AUTOPOMOC.
W ramach pakietu ochronnego oferowanego wraz z AUTOKARTĄ mBanku można liczyć na pomoc w przypadku:
awarii pojazdu,
wypadku na drodze,
awarii ogumienia,
użycia nieprawidłowego paliwa,
zatrzaśnięcia kluczyków w pojeździe.
W ramach pakietu można także otrzymać pomoc w bardziej nietypowych wypadkach, szczególnie gdy występuje potrzeba holowania pojazdu lub jego naprawy albo
dowozu paliwa w sytuacji jego braku. Można także skorzystać z całodobowej infolinii
, gdzie Kierowca uzyska informacje o warunkach pogodowych, sugerowanych połączeniach i objazdach, lokalizacjach stacji benzynowych i warsztatów, połączeniach lotniczych i promowych, etc.
Nowością jest usługa concierge, dzięki której można zamówić stolik w restauracji, bilety na wybrany koncert, spektakl lub mecz albo wynająć samochód zorganizować dostawę zakupów, pomoc domową, podróż lub czas wolny.
Wszystkie usługi pakietu dostępne będą przez miesiąc dla tych Klientów mBanku, którzy zechcą je bezpłatnie wypróbować. Aby otrzymać AUTOKARTĘ wystarczy udać się do najbliższego mKiosku, Centrum Finansowego lub Punktu Obsługi Klienta. Otrzymaną Kartę należy aktywować za pośrednictwem mLinii najpóźniej do 30 stycznia 2010 r. Ochrona trwa 30 dni.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych
mBanku powstał w 2007 r. Umożliwia Klientom łatwe porównanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. W ramach Supermarketu Klienci mają do wyboru oferty: HDI Asekuracja, Benefia (część Vienna Insurance Group), mDirect - BRE Ubezpieczenia TU S.A.