Pierwszego maja rozpoczęła się kampania wizerunkowa MultiBanku skierowana do Klientów zamożnych. Jest to kolejny krok w konsekwentnym realizowaniu strategii zakładającej zwiększenie do 2010 roku liczby Klientów z segmentu mass affluent do 160 tysięcy.
Ambitny plan Banku przewiduje również uzyskanie pozycji lidera w jakości obsługi Klientów Personal Banking oraz wzrost znajomości marki w grupie docelowej. Kampania wizerunkowa, zachęcająca do przystąpienia do elitarnego grona ludzi skupiających się wokół MultiBanku, ma stanowić istotny element wspierający realizowanie tych celów.
Przez sześć tygodni, koncentrując się na prezentacji faktów dotyczących postaw swoich Klientów, MultiBank będzie informował o tym, jakie osoby najczęściej korzystają z jego usług. Przygotowanie kreacji opartych na kontraście pomiędzy Klientami MultiBanku i ogółem społeczeństwa było poprzedzone internetowymi badaniami prowadzonymi wśród Klientów Banku. W oparciu o wyniki skonfrontowane z dostępnymi badaniami całej populacji, powstał przekaz, który w niebanalny sposób charakteryzuje społeczność MultiBanku.
- Klienci MultiBanku to osoby wykształcone, odnoszące sukcesy zawodowe i realizujące swoje pasje. Ich postawy pozwoliły nam pokazać, że ludzie skupieni wokół Banku to wyjątkowa grupa, wyróżniającą się na tle społeczeństwa.
Prezentowane w kreacjach treści uzupełniają się wzajemnie tworząc wyrazisty przekaz. Obrazuje on, co prawda tylko wycinek tego, czym i jak żyją nasi Klienci, ale jest wystarczający, aby pokazać, że stanowią oni elitarną społeczność. – mówi Anna Łaszkiewicz, Dyrektor Biura Marketingu – Unikamy w komunikacji konfrontacji z innymi instytucjami finansowymi. Skorzystaliśmy z potencjału, jaki podarowali nam nasi Klienci i to właśnie oni byli dla nas inspiracją podczas tworzenia tej kampanii. - dodaje Łaszkiewicz
Kampania outdoorowa (billboardy, megaboardy) będzie wspierana działaniami reklamowymi w telewizji, Internecie oraz Centrach Usług Finansowych MultiBanku. Od 7 maja w stacjach telewizyjnych emitowane będą spoty reklamowe, a na stronie MultiBanku pojawi się specjalny serwis, w którym Internauci będą mogli zapoznać się ze szczegółami związanymi z kampanią, obejrzeć filmy reklamowe oraz wziąć udział w konkursie.
Kreacje do kampanii przygotowała agencja BBDO Warszawa, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.
Informacje dodatkowe:
1. Oficjalnym terminem rozpoczęcia kampanii jest 01.05.2007.
Nośniki:
a) outdoor - backlighty
b) Megaboardy - duży format
c) Internet
d) Centra Usług Finansowych MultiBanku
Dodatkowo 07.05.2007 rozpocznie się emisja spotów w stacjach telewizyjnych. TVP, POLSAT, TV4, TVN, TVN24, TVN7, TVN Style, TVN TURBO, DISCOVERY CHANNEL, POLSAT SPORT, AXN, National Geographic Channel, Hallmark Channel, Kino Polska, Travel Channel, VH1, MTV, VIVA, Comedy Central, Canal+ Sport, ale kino!, Planete, Kuchnia TV, ZONE (europa, club, reality, romantica), Extreme.
2. Klub Aquarius
KAQ jest elitarną częścią MultiBanku. To nie tylko inwestycje, oszczędzanie i pomnażanie pieniędzy, lecz pewien styl życia i wspólne pasje. Klub Aquarius pragnie dać swoim członkom poczucie wspólnoty i przynależności do wąskiej, elitarnej grupy najlepszych klientów MultiBanku. Zaproszenie do Klubu ma charakter prestiżowy, dlatego kierujemy je jedynie do osób, które odniosły sukces i które gotowe są nam zaufać. Warunkiem członkostwa w Klubie jest otwarcie MultiKonta Aquarius i spełnienie przynajmniej jednego z kryteriów: dochodowego, depozytowego, prestiżowego.