Od początku roku 2600 osób skorzystało z oferty kredytu hipotecznego mBanku. Średnia wartość kredytu wyniosła ponad 230 tys. PLN. Wartość udzielonych kredytów wzrosła, w porównaniu z I kwartałem ubiegłego roku, dwukrotnie.
Jak pokazały wyniki ankiety, przygotowanej przez tygodnik Polityka wraz z firmą doradczą Open Finance, mBank wyprzedza konkurencję pod względem jakości obsługi posprzedażowej. W Polityce (21.04.2007) czytamy: (mBank)
Uzyskał najwyższe noty, jeśli chodzi o informowanie swych klientów i kompetencje pracowników. Jest też w czołówce, jeśli chodzi o terminowość wypłaty pieniędzy. Po wpisie do hipoteki bank szybko przestaje pobierać dodatkowe opłaty. Co ciekawe - bardzo wysoko oceniono możliwość kontaktowania się z bankiem w sprawach związanych z kredytem.
W badaniu udział wzięli Klienci Open Finance, którzy zaciągnęli kredyt hipoteczny w I kwartale 2006 roku. Pytania dotyczyły przede wszystkim tego, jak Klient traktowany jest od momentu, gdy kredyt został już uruchomiony i następuje spłata rat.
Kredyt hipoteczny w mBanku przyznawany jest w PLN, CHF, USD i EUR na okres nawet do 45 lat. mPLAN może być przeznaczony również na refinansowanie i konsolidację kredytów zaciągniętych w innych bankach.
Mimo wysokiej wiedzy kredytowej Klienci w Polsce w przeciwieństwie do osób z krajów „starej Europy", przy wyborze oferty kierują się przede wszystkim marżą podstawową. W znacznie mniejszym stopniu zwracają uwagę na dodatkowe elementy oferty, które w trakcie jego obsługi zdecydowanie wpływają na całkowity koszt zobowiązania
- mówi Przemysław Sieradzki, Naczelnik Wydziału Planów Finansowych mBanku.
W mBanku szanujemy czas naszych Klientów, dlatego też produkt hipoteczny opieramy na czystej komunikacji, sprawnym serwisie doradczym i minimum formalnościami, które musi spełnić osoba ubiegająca się o mPLAN hipoteczny- dodaje.
O atrakcyjności mPLANU hipotecznego świadczy:
mechanizm bilansujący - czyli sposób na zmniejszenie odsetek od kredytu złotówkowego i skrócenie okresu jego spłaty,
atrakcyjne oprocentowanie kredytu,
brak ukrytych opłat i prowizji - np. za wcześniejszą spłatę, czy przewalutowanie kredytu,
wygoda - informacje o kredycie dostępne są przez Internet i telefon oraz u doradców w
Centrach Finansowych i mKioskach.
Jak pokazały wyniki ankiety, przygotowanej przez tygodnik Polityka wraz z firmą doradczą Open Finance, mBank wyprzedza konkurencję pod względem jakości obsługi posprzedażowej. W Polityce (21.04.2007) czytamy: (mBank)
Uzyskał najwyższe noty, jeśli chodzi o informowanie swych klientów i kompetencje pracowników. Jest też w czołówce, jeśli chodzi o terminowość wypłaty pieniędzy. Po wpisie do hipoteki bank szybko przestaje pobierać dodatkowe opłaty. Co ciekawe - bardzo wysoko oceniono możliwość kontaktowania się z bankiem w sprawach związanych z kredytem.
W badaniu udział wzięli Klienci Open Finance, którzy zaciągnęli kredyt hipoteczny w I kwartale 2006 roku. Pytania dotyczyły przede wszystkim tego, jak Klient traktowany jest od momentu, gdy kredyt został już uruchomiony i następuje spłata rat.
Kredyt hipoteczny w mBanku przyznawany jest w PLN, CHF, USD i EUR na okres nawet do 45 lat. mPLAN może być przeznaczony również na refinansowanie i konsolidację kredytów zaciągniętych w innych bankach.
Mimo wysokiej wiedzy kredytowej Klienci w Polsce w przeciwieństwie do osób z krajów „starej Europy", przy wyborze oferty kierują się przede wszystkim marżą podstawową. W znacznie mniejszym stopniu zwracają uwagę na dodatkowe elementy oferty, które w trakcie jego obsługi zdecydowanie wpływają na całkowity koszt zobowiązania
- mówi Przemysław Sieradzki, Naczelnik Wydziału Planów Finansowych mBanku.
W mBanku szanujemy czas naszych Klientów, dlatego też produkt hipoteczny opieramy na czystej komunikacji, sprawnym serwisie doradczym i minimum formalnościami, które musi spełnić osoba ubiegająca się o mPLAN hipoteczny- dodaje.
O atrakcyjności mPLANU hipotecznego świadczy:
mechanizm bilansujący - czyli sposób na zmniejszenie odsetek od kredytu złotówkowego i skrócenie okresu jego spłaty,
atrakcyjne oprocentowanie kredytu,
brak ukrytych opłat i prowizji - np. za wcześniejszą spłatę, czy przewalutowanie kredytu,
wygoda - informacje o kredycie dostępne są przez Internet i telefon oraz u doradców w
Centrach Finansowych i mKioskach.