mBank po raz kolejny mówi Klientom: „Nie musisz wierzyć reklamom".
26 lutego br. startuje kampania mBanku o charakterze wizerunkowo - produktowym.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości i znajomości marki oraz wzmocnienie wizerunku mBanku jako wiarygodnej instytucji pierwszego wyboru, o najkorzystniejszej, szerokiej ofercie produktów i usług finansowych.
Przy planowaniu kampanii mBank zdecydował się na wykorzystanie kreacji stworzonej na potrzeby kampanii z 2005 roku.
Chcemy ponownie skłonić odbiorców do zastanowienia się nad motywami wyboru banku. Wiemy, że klienci coraz bardziej nieufnie podchodzą do reklam. Dlatego otwarcie mówimy, że nie muszą wierzyć tej formie komunikacji, ale żeby sami sprawdzili naszą ofertę. Mogą to zrobić na naszej stronie www.mBank.pl lub pytając o zdanie obecnych Klientów mBanku, słuchając rekomendacji znajomych, rodziny. Klienci są naszą największą siłą, bo polecają produkty i usługi mBanku - podkreślamy to w spocie. Przyjęty przez mBank model biznesowy pozwala na realizację naszej misji i zapewnia Klientom maksimum korzyści i wygodę w finansach osobistych - mówi Paweł Kucharski, Dyrektor Biura Marketingu i Rozwoju mBanku. O powtórzeniu spotu zdecydowała przede wszystkim aktualność przekazu oraz wyjątkowe efekty poprzedniej kampanii - zarówno te wyrażone wzrostem sprzedaży, wskaźników znajomości marki, jaki i opinia krytyków reklamy.
Spot telewizyjny „Nie musisz wierzyć reklamom" otrzymał nagrodę główną w kategorii „Telewizyjna reklama wizerunku instytucji finansowej" w konkursie Rekiny Reklamy 2005.
Od ponad 6 lat mBank oferuje innowacyjne, proste i wygodne usługi finansowe, brak większości opłat i prowizji oraz stały dostęp przez Internet i telefon. Bezpłatne konta, fundusze inwestycyjne bez prowizji, wysokie oprocentowanie oszczędności, gama produktów kredytowych, inwestycyjnych i ubezpieczeniowych - to wyróżniki oferty mBanku. W grudniu Bank wprowadził na rynek mBank mobile - pierwszego niezależnego operatora telefonii komórkowej w Polsce. Z usług mBanku korzysta już 1,3 mln Klientów, a podstawowym źródłem informacji o Banku są polecenia. Z badań prowadzonych przez Bank wynika, że aż 88,4% Klientów poleciłoby mBank znajomym i rodzinie.
Kampania reklamowa obejmie telewizję oraz Internet i potrwa do 25 marca. Kreację telewizyjną przygotowała agencja Czteryczwarte, natomiast komunikację internetową agencja MOSQI.TO. Planowaniem mediów TV zajmował się dom mediowy Vizeum.
mBank jako pierwszy podjął otwarty dialog z Klientami, oferując im kilka kanałów do komunikowania się między sobą i z pracownikami banku. W reklamie wzięli udział nasi Klienci - w działaniach marketingowych mBanku wiele miejsca zajmują przedsięwzięcia z ich udziałem" - podkreśla Paweł Kucharski.
W kampanii wykorzystany zostanie również spot w wersji ‘śląskiej', który podobnie jak podstawowy film, spotkał się podczas poprzedniej kampanii z dużym zainteresowaniem i przychylnością widzów i środowiska reklamy.
Informacje o powstawaniu filmu reklamowego oraz spot do kampanii znajdują się w serwisie: http://www.mBank.com.pl/kampania2007