W rękach Klientów mBanku znajduje się już przeszło 100 tys. kart kredytowych.
W porównaniu do lutego 2006 roku liczba kart kredytowych w mBanku wzrosła aż o 86%.
Dużą rolę w szybkim wzroście liczby kart w rękach mKlientów odegrało wdrożenie dwóch znaczących projektów partnerskich w drugiej połowie 2006 roku. Kartę partnerską
Radość Życia mBanku oraz wydawnictwa Gruner Jahr, która została wprowadzona na rynek zaledwie 4 miesiące temu, posiada już przeszło 6,8 tys. Klientów. Aż 63% Uczestników Programu Radość Życia to osoby, które do tej pory nie korzystały z usług mBanku. Kartę Visa Orange mBank, pierwszą w Polsce kartę wydawaną na podstawie relacji Klienta z operatorem sieci komórkowej, ma już w swoim portfelu przeszło
6,4 tys. osób.
mBank planuje dalsze intensywne powiększanie swoich udziałów w rynku. 200 tys. kart planowane na koniec 2007 bank chce osiągnąć zarówno poprzez działania cross-sellingowe skierowane do obecnych Klientów, jak i przez pozyskiwanie nowych, dzięki atrakcyjnej ofercie obecnych i nowych kart partnerskich.
W 2007 roku mBank będzie w dalszym ciągu rozwijał ofertę partnerskich kart kredytowych. Już wkrótce wystartuje drugi etap projektu Visa Orange mBank, w którym wszyscy indywidualni Klienci abonamentowi Orange będą mogli wnioskować o kartę, podając tylko swój numer telefonu. W zależności od wysokości i terminowości opłacania rachunków telefonicznych mBank zaproponuje limit na karcie, bez dodatkowych formalności. Do tej pory z karty skorzystać mogły tylko osoby, które otrzymały personalizowaną, indywidualną ofertę z wyliczonym już proponowanym limitem.
Głównym wyróżnikiem podstawowej oferty kart kredytowych w mBanku na tle rynku jest elastyczność w doborze oprocentowania i ceny karty. Klient sam wybiera najdogodniejsze warunki jej użytkowania zgodnie ze swoimi potrzebami - jeśli chce częściej korzystać z kredytu na karcie może wybrać niższe oprocentowanie i wyższą opłatę za wydanie karty. W przypadku, gdy spłaca zadłużenie w terminie, zapłaci mniej za kartę.
Od niedawna Klienci dokonujący płatności kartami mBanku zyskali dodatkową korzyść - w ramach promocji ‘Minuty za zakupy', każde 100 zł wydane kartą premiowane jest 3 minutami gratis w sieci mBank mobile. Pozwala to na znaczne obniżenie kosztów rozmów. Darmowe doładowania mBank mobile są realizowane w połowie miesiąca i dotyczą płatności kartami dokonanymi w miesiącu poprzedzającym. Średnia wartość doładowania za płatności dokonane w styczniu br. wyniosła 36 minut.
Aby otrzymać kartę kredytowa w mBanku wystarczy posiadać: pozytywną historię kredytową, stały dochód, przenieść kartę z innego banku albo posiadać status studenta lub doktoranta.
Klienci mBanku znacznie lepiej, niż przeciętny użytkownik karty płatniczej, zdają sobie sprawę z jej funkcjonalności. Aż 52% transakcji dokonywanych kartami mBanku to transakcje bezgotówkowe, podczas gdy średnia dla rynku to 33%.
mBank pozostając innowatorem na rynku usług finansowych, oferuje Klientom dostęp do gamy usług bankowych, ubezpieczeniowych oraz inwestycyjnych. Dążeniem mBanku jest stworzenie otwartej platformy finansowej, w ramach której Klient będzie mógł swobodnie porównywać i wybierać najkorzystniejsze oferty.
Dużą rolę w szybkim wzroście liczby kart w rękach mKlientów odegrało wdrożenie dwóch znaczących projektów partnerskich w drugiej połowie 2006 roku. Kartę partnerską
Radość Życia mBanku oraz wydawnictwa Gruner Jahr, która została wprowadzona na rynek zaledwie 4 miesiące temu, posiada już przeszło 6,8 tys. Klientów. Aż 63% Uczestników Programu Radość Życia to osoby, które do tej pory nie korzystały z usług mBanku. Kartę Visa Orange mBank, pierwszą w Polsce kartę wydawaną na podstawie relacji Klienta z operatorem sieci komórkowej, ma już w swoim portfelu przeszło
6,4 tys. osób.
mBank planuje dalsze intensywne powiększanie swoich udziałów w rynku. 200 tys. kart planowane na koniec 2007 bank chce osiągnąć zarówno poprzez działania cross-sellingowe skierowane do obecnych Klientów, jak i przez pozyskiwanie nowych, dzięki atrakcyjnej ofercie obecnych i nowych kart partnerskich.
W 2007 roku mBank będzie w dalszym ciągu rozwijał ofertę partnerskich kart kredytowych. Już wkrótce wystartuje drugi etap projektu Visa Orange mBank, w którym wszyscy indywidualni Klienci abonamentowi Orange będą mogli wnioskować o kartę, podając tylko swój numer telefonu. W zależności od wysokości i terminowości opłacania rachunków telefonicznych mBank zaproponuje limit na karcie, bez dodatkowych formalności. Do tej pory z karty skorzystać mogły tylko osoby, które otrzymały personalizowaną, indywidualną ofertę z wyliczonym już proponowanym limitem.
Głównym wyróżnikiem podstawowej oferty kart kredytowych w mBanku na tle rynku jest elastyczność w doborze oprocentowania i ceny karty. Klient sam wybiera najdogodniejsze warunki jej użytkowania zgodnie ze swoimi potrzebami - jeśli chce częściej korzystać z kredytu na karcie może wybrać niższe oprocentowanie i wyższą opłatę za wydanie karty. W przypadku, gdy spłaca zadłużenie w terminie, zapłaci mniej za kartę.
Od niedawna Klienci dokonujący płatności kartami mBanku zyskali dodatkową korzyść - w ramach promocji ‘Minuty za zakupy', każde 100 zł wydane kartą premiowane jest 3 minutami gratis w sieci mBank mobile. Pozwala to na znaczne obniżenie kosztów rozmów. Darmowe doładowania mBank mobile są realizowane w połowie miesiąca i dotyczą płatności kartami dokonanymi w miesiącu poprzedzającym. Średnia wartość doładowania za płatności dokonane w styczniu br. wyniosła 36 minut.
Aby otrzymać kartę kredytowa w mBanku wystarczy posiadać: pozytywną historię kredytową, stały dochód, przenieść kartę z innego banku albo posiadać status studenta lub doktoranta.
Klienci mBanku znacznie lepiej, niż przeciętny użytkownik karty płatniczej, zdają sobie sprawę z jej funkcjonalności. Aż 52% transakcji dokonywanych kartami mBanku to transakcje bezgotówkowe, podczas gdy średnia dla rynku to 33%.
mBank pozostając innowatorem na rynku usług finansowych, oferuje Klientom dostęp do gamy usług bankowych, ubezpieczeniowych oraz inwestycyjnych. Dążeniem mBanku jest stworzenie otwartej platformy finansowej, w ramach której Klient będzie mógł swobodnie porównywać i wybierać najkorzystniejsze oferty.