mBank wraz z BRE Ubezpieczenia TU S.A. uruchamiają wspólną platformę: SUPERMARKET Ubezpieczeń Samochodowych, który umożliwia Klientom łatwe porównanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. Przez pierwszy miesiąc SUPERMARKET Ubezpieczeń Samochodowych daje Klientom Gwarancję Najniższej Ceny.
SUPERMARKET Ubezpieczeń Samochodowych (SUS) pozwoli 90% Klientom na obniżenie kosztów OC i AC przynajmniej o 10%. Dodatkowo w ramach Programu ‘Gwarancja Najniższej Ceny', jeżeli Klient SUS znajdzie tańszą ofertę porównywalnej polisy u innego ubezpieczyciela - dostanie zwrot nadpłaconej kwoty lub do końca obowiązywania ubezpieczenia będzie płacił niższe raty.
Integracja sprzedaży i obsługi ubezpieczeń w mBanku daje również inne korzyści:
Tanie płatności miesięczne, których pilnuje mBank za Klienta
Najtańsze na rynku raty
Monitoring i pomoc mBanku w procesie likwidacji szkód
Dostęp do szczegółów polisy 24/7
Zarządzanie polisą przez Internet (np. zgłaszanie szkody, sprzedaży samochodu, zamawianie dokumentów, ustanowienie cesji)
Sprzedaż i obsługa przez mLinię
W ramach Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych Klienci mogą na razie porównywać
i kupować oferty:
HDI Asekuracja (mająca po 3 kwartałach 2006 roku drugą pozycję pod względem sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce),
Benefia (część Vienna Insurance Group - piątego ubezpieczyciela na rynku polis samochodowych w Polsce),
Go!Direct (nowość na rynku dostępna tylko w mBanku),
BRE Ubezpieczenia TU S.A.
Partnerami projektu są również reasekurator Swiss Re oraz Ergo Hestia, likwidująca szkody produktów Go!Direct i BRE Ubezpieczenia.
Oprócz standardowych produktów ubezpieczenia komunikacyjnego OC i AC Klienci mają także do wyboru kilkanaście opcji dodatkowych, w tym będące nowością na polskim rynku ubezpieczeń jak np. samochód zastępczy. Ponadto po raz pierwszy polisa OC dostępna jest w 6 językach (polski, angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański).
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych był produktem oczekiwanym przez Klientów mBanku. Ponad 80% z nich zadeklarowało chęć zakupu polisy przez Internet i telefon w mBanku, gdyby większość formalności można było załatwić przez Internet, a opłata byłaby uiszczana przelewem z konta bądź kartą - mówi Artur Binkowski, Menedżer ds. Bancassurance w mBanku.
Wykorzystując dotychczasowe doświadczenia mBanku, BRE Ubezpieczenia stworzyło ofertę dopasowaną do potrzeb Klientów banku. Korzyści dla Klientów wynikające z uruchomienia Supermarketu to: niska cena, czytelne i elastyczne zasady, wygodny wybór spośród kilku ofert oraz minimum formalności dzięki integracji z rachunkiem eKONTO - twierdzi Prezes towarzystwa BRE Ubezpieczenia Jarosław Mastalerz.
Nowością w Supermarkecie jest oferta Go!Direct skierowana do osób ceniących swój czas i wygodę przy zawieraniu umowy ubezpieczenia. Powstała dzięki zaangażowaniu i doświadczeniu pracowników BRE Ubezpieczenia, innowacyjnemu podejściu do świadczenia usług finansowych mBanku i przy wsparciu reasekuratora Swiss Re. Klienci Go!Direct mają do dyspozycji sprawdzony system likwidacji szkód STU Ergo Hestia S.A. Za swój unikatowy model likwidacji szkód Ergo Hestia została uhonorowana Godłem Promocyjnym TERAZ POLSKA.
Z oferty SUPERMARKETU Ubezpieczeń Samochodowych mogą skorzystać osoby posiadające rachunek eKONTO w mBanku. Dzięki integracji usług, mKlient podaje jedynie w systemie transakcyjnym informacje dotyczące pojazdu oraz przebiegu ubezpieczenia, bez konieczności wpisywania ponownie swoich danych. Przeprowadzenie kalkulacji składki trwa około 2 minut. W efekcie Klient otrzymuje zestawienie 7 różnych opcji do porównania, a po dokonaniu wyboru przechodzi do opcji dodatkowych:
Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków Komunikacyjnych z sumą ubezpieczenia 10tys i 20tys PLN
Assistance w 4 wariantach
Samochód zastępczy
Ochrona Prawna Posiadacza Pojazdu
Trwała Niezdolność do Pracy w Wyniku Wypadku Komunikacyjnego
Ubezpieczenie Życia Posiadacza Pojazdu
Pobyt w Szpitalu w Wyniku Wypadku Komunikacyjnego
BRE Ubezpieczenia i mBank planują w drugim kwartale br. rozwój SUPERMARKETU Ubezpieczeń Samochodowych o kolejne dwie marki, a następnie rozszerzenie oferty o dodatkowe ubezpieczenia mieszkaniowe.
Wkrótce ruszy także sprzedaż ubezpieczeń samochodowych przez Call Center mBanku.
mBank, jako lider innowacyjności na rynku usług finansowych w Polsce, tworzy otwartą platformę finansową, w ramach której Klienci mogą w jednym miejscu, przez Internet i telefon zaspokoić potrzeby z zakresu zarówno usług bankowych, jak i ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych jest pierwszym krokiem w kierunku tworzenia Supermarketu Ubezpieczeń, oferującego dostęp do szerokiej gamy usług ubezpieczeniowych.
Integracja sprzedaży i obsługi ubezpieczeń w mBanku daje również inne korzyści:
Tanie płatności miesięczne, których pilnuje mBank za Klienta
Najtańsze na rynku raty
Monitoring i pomoc mBanku w procesie likwidacji szkód
Dostęp do szczegółów polisy 24/7
Zarządzanie polisą przez Internet (np. zgłaszanie szkody, sprzedaży samochodu, zamawianie dokumentów, ustanowienie cesji)
Sprzedaż i obsługa przez mLinię
W ramach Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych Klienci mogą na razie porównywać
i kupować oferty:
HDI Asekuracja (mająca po 3 kwartałach 2006 roku drugą pozycję pod względem sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce),
Benefia (część Vienna Insurance Group - piątego ubezpieczyciela na rynku polis samochodowych w Polsce),
Go!Direct (nowość na rynku dostępna tylko w mBanku),
BRE Ubezpieczenia TU S.A.
Partnerami projektu są również reasekurator Swiss Re oraz Ergo Hestia, likwidująca szkody produktów Go!Direct i BRE Ubezpieczenia.
Oprócz standardowych produktów ubezpieczenia komunikacyjnego OC i AC Klienci mają także do wyboru kilkanaście opcji dodatkowych, w tym będące nowością na polskim rynku ubezpieczeń jak np. samochód zastępczy. Ponadto po raz pierwszy polisa OC dostępna jest w 6 językach (polski, angielski, niemiecki, francuski, włoski, hiszpański).
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych był produktem oczekiwanym przez Klientów mBanku. Ponad 80% z nich zadeklarowało chęć zakupu polisy przez Internet i telefon w mBanku, gdyby większość formalności można było załatwić przez Internet, a opłata byłaby uiszczana przelewem z konta bądź kartą - mówi Artur Binkowski, Menedżer ds. Bancassurance w mBanku.
Wykorzystując dotychczasowe doświadczenia mBanku, BRE Ubezpieczenia stworzyło ofertę dopasowaną do potrzeb Klientów banku. Korzyści dla Klientów wynikające z uruchomienia Supermarketu to: niska cena, czytelne i elastyczne zasady, wygodny wybór spośród kilku ofert oraz minimum formalności dzięki integracji z rachunkiem eKONTO - twierdzi Prezes towarzystwa BRE Ubezpieczenia Jarosław Mastalerz.
Nowością w Supermarkecie jest oferta Go!Direct skierowana do osób ceniących swój czas i wygodę przy zawieraniu umowy ubezpieczenia. Powstała dzięki zaangażowaniu i doświadczeniu pracowników BRE Ubezpieczenia, innowacyjnemu podejściu do świadczenia usług finansowych mBanku i przy wsparciu reasekuratora Swiss Re. Klienci Go!Direct mają do dyspozycji sprawdzony system likwidacji szkód STU Ergo Hestia S.A. Za swój unikatowy model likwidacji szkód Ergo Hestia została uhonorowana Godłem Promocyjnym TERAZ POLSKA.
Z oferty SUPERMARKETU Ubezpieczeń Samochodowych mogą skorzystać osoby posiadające rachunek eKONTO w mBanku. Dzięki integracji usług, mKlient podaje jedynie w systemie transakcyjnym informacje dotyczące pojazdu oraz przebiegu ubezpieczenia, bez konieczności wpisywania ponownie swoich danych. Przeprowadzenie kalkulacji składki trwa około 2 minut. W efekcie Klient otrzymuje zestawienie 7 różnych opcji do porównania, a po dokonaniu wyboru przechodzi do opcji dodatkowych:
Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków Komunikacyjnych z sumą ubezpieczenia 10tys i 20tys PLN
Assistance w 4 wariantach
Samochód zastępczy
Ochrona Prawna Posiadacza Pojazdu
Trwała Niezdolność do Pracy w Wyniku Wypadku Komunikacyjnego
Ubezpieczenie Życia Posiadacza Pojazdu
Pobyt w Szpitalu w Wyniku Wypadku Komunikacyjnego
BRE Ubezpieczenia i mBank planują w drugim kwartale br. rozwój SUPERMARKETU Ubezpieczeń Samochodowych o kolejne dwie marki, a następnie rozszerzenie oferty o dodatkowe ubezpieczenia mieszkaniowe.
Wkrótce ruszy także sprzedaż ubezpieczeń samochodowych przez Call Center mBanku.
mBank, jako lider innowacyjności na rynku usług finansowych w Polsce, tworzy otwartą platformę finansową, w ramach której Klienci mogą w jednym miejscu, przez Internet i telefon zaspokoić potrzeby z zakresu zarówno usług bankowych, jak i ubezpieczeniowych i inwestycyjnych. Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych jest pierwszym krokiem w kierunku tworzenia Supermarketu Ubezpieczeń, oferującego dostęp do szerokiej gamy usług ubezpieczeniowych.