MultiBank rozpoczął test nowego projektu pod nazwą Trend Shop. W trzech łódzkich placówkach klienci mogą podziwiać motocykle marki Triumph, które stanowią niekonwencjonalną formę reklamy kredytu na zakup środków transportu.
-Postanowiliśmy wprowadzić innowacyjną na naszym rynku metodę promowania produktów bankowych opartą o niestandardową wizualizację oferty. To całkowicie nowe podejście polegające na prezentowaniu przy współpracy z uznanymi markami, przedmiotów i rozwiązań bliskich potrzebom i stylowi życia klientów MultiBanku. To sposób na przedstawienie produktów finansowych z definicji niematerialnych, które mogą finalnie przybierać różną postać. My prezentujemy jedną z możliwości - mówi Anna Łaszkiewicz, Dyrektor Marketingu MultiBanku.
Ekspozycja opatrzona jest informacją o możliwości zakupu prezentowanych przedmiotów przy wykorzystaniu rozwiązań oferowanych przez MultiBank. Jak podkreślają specjaliści już w ciągu pierwszego dnia trwania testu zaobserwowano ogromne zainteresowanie klientów i przechodniów. – Obecnie planujemy ekspozycje w Warszawie, Krakowie i Trójmieście - dodaje Łaszkiewicz.
Ekspozycja opatrzona jest informacją o możliwości zakupu prezentowanych przedmiotów przy wykorzystaniu rozwiązań oferowanych przez MultiBank. Jak podkreślają specjaliści już w ciągu pierwszego dnia trwania testu zaobserwowano ogromne zainteresowanie klientów i przechodniów. – Obecnie planujemy ekspozycje w Warszawie, Krakowie i Trójmieście - dodaje Łaszkiewicz.