mBank rusza z najnowszą kampanią, która dowodzi, że jest otwarty dla otwartych.
19 października br. rusza nowa kampania wizerunkowo-sprzedażowa mBanku. Ma na celu poinformowanie jak najszerszej grupy odbiorców, że oferta mBanku wykracza poza standardowe wyobrażenia o bankowości. Przekaz skupia się na komunikowaniu kluczowych zalet mBanku, promując ofertę dla Klientów indywidualnych i firmowych:
eKONTO, Supermarket Funduszy Inwestycyjnych, ubezpieczenie samochodowe oraz
mBIZNES konto.
Najnowsze reklamy skierowane są do obecnych i nowych, potencjalnych Klientów mBanku. Trzy spoty, które będziemy prezentować, mają na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku mBanku, który, mimo zmian na rynku bankowym, niezmiennie oferuje podstawowe produkty bez opłat i daje dostęp do bardzo szerokiej oferty bankowej i około bankowej. Jak w każdej naszej kampanii odwołujemy się do poczucia humoru odbiorców, mamy więc nadzieję, że reklamy spotkają się z dobrym przyjęciem - mówi Ewelina Sadowska-Pilc, Dyrektor Biura Komunikacji i Zarządzania Marką.
Najnowsza kampania jest także wzmocnieniem wizerunku mBanku jako banku otwartego dla otwartych; dla ludzi ceniących innowacyjność i nowoczesne technologie, bez względu na wiek. - wyjaśnia Piotr Jakubowski, kierujący Wydziałem Reklamy i Zarządzania Marką w mBanku. mBank odważnie wkracza na pole zastrzeżone dla reklam społecznych i pozytywnie wykorzystuje te konteksty. Używamy konwencji demaskowania reklamy, która jest naszym znakiem firmowym, by jak zawsze podkreślić, że Klient powinien swobodnie decydować, mając pełen dostęp do informacji - dodaje Piotr Jakubowski.
Jako nośniki reklamowe wykorzystane zostaną plakaty, ulotki, billboardy. Reklamy będą pojawiać się w radiu, telewizji i kinach. Zrealizowane zostaną działania ambientowe oraz interaktywne działania społecznościowe w sieci
Kampania telewizyjna potrwa od 19 października do 5 grudnia br. i obejmie następujące stacje: TVN, TVP1 i TVP2, TVN7, TV4, TVN tematyczne, At Media, Discovery oraz Polsat Sport.
Kampania będzie widoczna także:
w internecie na największych portalach (Interia, Onet.pl, WP.pl), w największych serwisach społecznościowych oraz na blogach
w kinach sieci Cinema City
na billboardach na terenie całej polski
na plakatach w Centrach Biznesu i mKioskach
na megaboardach przy Centrach Finansowych mBanku w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Lublinie i Szczecinie.
Kreacje do kampanii przygotowała agencja Czteryczwarte, a spot telewizyjny wyreżyserował Tomasz Konecki - reżyser Lejdis, Testosteronu, Ciała oraz Pół serio. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.
mBank, część BRE Banku SA, to otwarta platforma finansowa
dla klientów indywidualnych i firm. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszych propozycji. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,2 mln Klientów.
eKONTO, Supermarket Funduszy Inwestycyjnych, ubezpieczenie samochodowe oraz
mBIZNES konto.
Najnowsze reklamy skierowane są do obecnych i nowych, potencjalnych Klientów mBanku. Trzy spoty, które będziemy prezentować, mają na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku mBanku, który, mimo zmian na rynku bankowym, niezmiennie oferuje podstawowe produkty bez opłat i daje dostęp do bardzo szerokiej oferty bankowej i około bankowej. Jak w każdej naszej kampanii odwołujemy się do poczucia humoru odbiorców, mamy więc nadzieję, że reklamy spotkają się z dobrym przyjęciem - mówi Ewelina Sadowska-Pilc, Dyrektor Biura Komunikacji i Zarządzania Marką.
Najnowsza kampania jest także wzmocnieniem wizerunku mBanku jako banku otwartego dla otwartych; dla ludzi ceniących innowacyjność i nowoczesne technologie, bez względu na wiek. - wyjaśnia Piotr Jakubowski, kierujący Wydziałem Reklamy i Zarządzania Marką w mBanku. mBank odważnie wkracza na pole zastrzeżone dla reklam społecznych i pozytywnie wykorzystuje te konteksty. Używamy konwencji demaskowania reklamy, która jest naszym znakiem firmowym, by jak zawsze podkreślić, że Klient powinien swobodnie decydować, mając pełen dostęp do informacji - dodaje Piotr Jakubowski.
Jako nośniki reklamowe wykorzystane zostaną plakaty, ulotki, billboardy. Reklamy będą pojawiać się w radiu, telewizji i kinach. Zrealizowane zostaną działania ambientowe oraz interaktywne działania społecznościowe w sieci
Kampania telewizyjna potrwa od 19 października do 5 grudnia br. i obejmie następujące stacje: TVN, TVP1 i TVP2, TVN7, TV4, TVN tematyczne, At Media, Discovery oraz Polsat Sport.
Kampania będzie widoczna także:
w internecie na największych portalach (Interia, Onet.pl, WP.pl), w największych serwisach społecznościowych oraz na blogach
w kinach sieci Cinema City
na billboardach na terenie całej polski
na plakatach w Centrach Biznesu i mKioskach
na megaboardach przy Centrach Finansowych mBanku w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Lublinie i Szczecinie.
Kreacje do kampanii przygotowała agencja Czteryczwarte, a spot telewizyjny wyreżyserował Tomasz Konecki - reżyser Lejdis, Testosteronu, Ciała oraz Pół serio. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG.
mBank, część BRE Banku SA, to otwarta platforma finansowa
dla klientów indywidualnych i firm. Zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszych propozycji. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,2 mln Klientów.