mBank po raz kolejny wspiera letnie festiwale muzyczne: Łódź Summer Festival, Pol’and’Rock Festival i OFF Festival. Dla ich uczestników przygotował specjalne atrakcje w swoich strefach oraz pamiątkowe karty płatnicze z grafikami nawiązującymi do identyfikacji wizualnych imprez. Połączenie marki z pozytywnymi emocjami związanymi z festiwalami ma budować sympatię do mBanku i silniejsze zaangażowanie klientów.
Miejski festiwal w Łodzi

Najpiękniejszy Festiwal Świata


- założyć konto u doradcy lub samemu na selfie;
- skorzystać z bankomatu festiwalowych wspomnień, który zamiast pieniędzy będzie robił pamiątkowe zdjęcie i filmy;
- oraz przetestować instaspot (szczegóły: www.mBank.pl/polandrock).

Uczta dla fanów alternatywy

* Łódź to miasto bardzo ważne dla mBanku. Tutaj 25 lata temu powstał pierwszy internetowy bank w Polsce. Do dziś jest tu zlokalizowana jedna z dwóch centrali mBanku (druga jest w Warszawie). Dlatego bank chętnie wspiera łódzkie inicjatywy, tj. powstanie Galancika. Jednorożec, to magiczne stworzenie, które pojawiło się już w różnych postaciach w mieście, np. Stajnia Jednorożca i Pomnik Jednorożca. Wśród wielu Łodzian postrzegany jest on jako nieoficjalny symbol, nowego, rewitalizowanego miasta. Trzy lata temu mBank postanowił wykorzystać tę historię do promocji 500. urodzin Łodzi. Dał mu kolorowy, radosny wygląd oraz imię inspirowane łódzką gwarą – Galancik. A wszystko po to by stał się on równie znany jak warszawska syrenka, gdański Neptun, poznańskie koziołki, Smok Wawelski czy krasnale z Wrocławia. Od tego czasu bank wykorzystuje jego wizerunek do promocji organizowanego przez miasto imprezy - Łódź Summer Festival.
Emilia Kasperczak
Ekspertka ds. relacji z mediami