mBank mobile – pierwszy wirtualny operator sieci komórkowej
Copy

Kopiuj tekst

mBank mobile – pierwszy wirtualny operator sieci komórkowej

mBank uruchomił mBank mobile- pierwszego w Polsce, wirtualnego niezależnego operatora sieci komórkowej. Tym samym mBank zaproponował integrację usług telekomunikacyjnych i bankowych, oferując usługi komórkowe oraz atrakcyjną ofertę telefonów NOKIA, a wkrótce również bezprzewodowy dostęp do Internetu. Partnerem mBanku w tym przedsięwzięciu i dostawcą infrastruktury GSM jest Polkomtel SA, operator sieci Plus i Sami Swoi.

Uruchomiony 13 grudnia br. wirtualny operator sieci komórkowej mBank mobile to pierwszy z projektów w ramach platformy komunikacyjnej o tej samej nazwie. Grupa potencjalnych odbiorców mBank mobile to baza ponad 1,2 mln Klientów mBanku, osób aktywnie korzystających z Internetu, preferujących samoobsługę jako sposób korzystania z usług.

mBank mobile to oferta pre-paid oparta na prostych zasadach, bez ukrytych kosztów i skomplikowanych taryf.

Od 13 grudnia 2006 r. w ofercie mBank mobile znajdują się:
- usługi GSM typu pre-paid: połączenia głosowe, SMS, MMS oraz dostęp do Internetu (GPRS) - 10% zniżka dla Klientów mBanku płacących mTRANSFEREM,

- telefony NOKIA: bez simlocka, dostępne w sklepie internetowym www.mobile.pl w atrakcyjnych cenach lub od 15 zł miesięcznie w kredycie w mBanku.

W pierwszej połowie 2007 roku mBank mobile umożliwi dostęp do nielimitowanego, szerokopasmowego Internetu, który pozwoli Klientom na coraz większą swobodę i niezależność w korzystaniu z usług on-line. W rezultacie w niedalekiej przyszłości bezprzewodowy Internet pozwoli na całkowitą zmianę użytkowania komputera i komórki.

Z oferty mBank mobile skorzystać może każdy, kto chce sam decydować o wysokości wydatków na telefon oraz ma dość przeliczania „darmowych" pakietów innych operatorów, ale szczególne korzyści czekają na Klientów mBanku. mBank mobile chce zostać operatorem komórkowym pierwszego wyboru dla Klientów mBanku, korzystających z usług typu pre-paid lub nimi zainteresowanych. Do końca 2007 roku mBank planuje pozyskać 150 000 użytkowników usług komórkowych.

Szczegóły oferty znajdują się w Załączniku nr 1 oraz na stronie http://www.mobile.pl/.
Wyróżnikami mBank mobile są:
- unikalne połączenie usług bankowych i telekomunikacyjnych poprzez zaoferowanie atrakcyjnych cen i funkcjonalności dla Klientów  korzystających z obu rodzajów usług,
- budowanie sprzedaży w oparciu o rekomendację (promocja jestem-mobile) i kreowanie społeczności wokół mBank mobile,

Internet jako podstawowy kanał komunikacji, sprzedaży i obsługi.
jestem-mobile - promocja mBank mobile

Każdy, kto poleci skorzystanie z oferty mBank mobile przynajmniej jednemu znajomemu, będzie mógł rozmawiać z wybraną osobą za połowę stawki. W ten sposób za półdarmo będzie można rozmawiać nawet z 20 osobami.

Dodatkowo, Klienci mBanku korzystają ze specjalnych bonusów:
- każde 100 zł wydane dowolną kartą płatniczą mBanku to 3 minuty rozmowy gratis,
- zakup kredytu hipotecznego w mBanku premiowany jest 500 minutami gratis,
- wnioskujący o kartę kredytową, wraz z kartą otrzyma dodatkowe 100 minut.

W odróżnieniu od tradycyjnych operatorów - promocje te mogą się kumulować.

Na 100 mieszkańców Polski przypada obecnie ponad 90 telefonów komórkowych. W krajach zachodnich jest to nawet ponad 130, a np. na sąsiadującej z Polską Litwie ponad 120. To oznacza, że jest jeszcze miejsce dla nowych operatorów na naszym rynku - szczególnie, że operator wirtualny może zaoferować klientom nowe, ciekawe możliwości, jeśli chodzi o wartości dodane - mówi Agnieszka Walczak-Karbowska, odpowiedzialna za projekt mBank mobile. To, co dziś proponują tradycyjni operatorzy komórkowi, to silnie zróżnicowana, a przez to niełatwa do porównania i zrozumienia oferta pełna taryf i skomplikowanych warunków. Pracując nad mBank mobile skupiliśmy się na jednej, przejrzystej ofercie podstawowej i dodatkowych, atrakcyjnych korzyściach wynikających z faktu bycia Klientem mBanku - dodaje.

W 2007 roku platforma mBank mobile zostanie zintegrowana z systemem transakcyjnym mBanku. Pojawią się unikalne narzędzia płatności: m.in. doładowanie stałe, automatyczne uzupełnianie wartości konta pre-paid i automatyczne przedłużanie ważności konta pre-paid. mBank mobile działa w oparciu o infrastrukturę sieci Polkomtel. Partnerami projektu są: emFinanse oraz Blue Media.

Działania promujące wejście wirtualnego operatora na rynek będą przebiegać głównie w elektronicznych kanałach komunikacji. Zostały one zaplanowane w oparciu o wiedzę i doświadczenia mBanku w tym obszarze.

mBank to lider innowacyjności na rynku finansowym w Polsce. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii umożliwia Klientom zarządzanie finansami z jednego miejsca, 24 h/dobę, przez Internet i telefon. Celem mBanku jest stworzenie otwartej platformy finansowej, w ramach której Klient będzie mógł swobodnie porównywać i wybierać najkorzystniejsze oferty np. usług inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Klienci mBanku to ludzie aktywni zawodowo lub uczący się, otwarci na nowe technologie, wrażliwi na cenę, ceniący czas i wygodę.

POLKOMTEL SA jest pionierem we wprowadzaniu na polski rynek innowacyjnych usług wykorzystujących technologię GSM: m.in. jako pierwszy zaoferował swoim klientom przesyłanie wiadomości MMS, możliwość odsłuchiwania SMS, przesyłanie danych

w technologiach GPRS i EDGE. We wrześniu 2004 Plus, jako pierwszy operator w Polsce, uruchomił usługi telefonii komórkowej trzeciej generacji, łącznie z UMTS. Obecnie Plus oferuje najszerszy zasięg technologii 3G w kraju.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.