mBank, jako pierwszy w Polsce umożliwia skontaktowanie się z bankiem za pośrednictwem telefonii internetowej Skype.
Obecnie projekt jest w fazie testowej - wybrana grupa Klientów może łączyć się z mLinią (Centrum Obsługi Telefonicznej) za pośrednictwem programu Onet-Skype.
Nowe rozwiązanie umożliwi Klientom mBanku obniżenie kosztów połączeń z bankiem. Docelowo usługa będzie dostępna dla wszystkich użytkowników komunikatora - poprzez ikonkę zamieszczoną na stronie serwisu mBanku.
Nasi Klienci korzystający z programu Onet-Skype będą mogli łączyć się z operatorem mBanku przez specjalny numer powiązany z kontem Skype mBanku, a tym samym nie zapłacą za rozmowę - mówi Piotr Gawron, Dyrektor Banku ds. mBanku.
mBank, jako główny innowator na rynku usług finansowych, podąża za zmieniającymi się potrzebami i upodobaniami Klientów. Rozwiązania proponowane przez Skype wciąż zyskują na popularności, są atrakcyjną alternatywą dla nadal drogich połączeń stacjonarnych. Dlatego zdecydowaliśmy się na przetestowanie takiej drogi komunikacji z bankiem. Jeżeli to rozwiązanie sprawdzi się - udostępnimy je wszystkim naszym Klientom - dodaje.
mBank jest instytucją finansową dla ludzi, którzy na co dzień korzystają z najnowocześniejszych technologii, akceptujących nowatorskie rozwiązania. Obecnie mKlienci mogą kontaktować się z bankiem poprzez Internet, mLinię, WAP lub SMS. Jako pierwszy bank w Polsce stworzył na swoich stronach Forum oraz Czat. Obecnie z usług mBanku korzysta już ponad 1,2 mln Klientów.
Onet-Skype to program, za pomocą którego można rozmawiać przez Internet z każdego miejsca na ziemi. Komunikator umożliwia bezpłatne połączenia telefoniczne z innymi użytkownikami Skype lub dzwonienie na telefony stacjonarne oraz komórkowe po bardzo niskich cenach. Do uruchomienia telefonii nie jest wymagany sprzęt wysokiej jakości - Klienci potrzebują jedynie słuchawki lub głośniki oraz mikrofon. W Polsce Skype ma zarejestrowanych 7 mln kont.
Nowe rozwiązanie umożliwi Klientom mBanku obniżenie kosztów połączeń z bankiem. Docelowo usługa będzie dostępna dla wszystkich użytkowników komunikatora - poprzez ikonkę zamieszczoną na stronie serwisu mBanku.
Nasi Klienci korzystający z programu Onet-Skype będą mogli łączyć się z operatorem mBanku przez specjalny numer powiązany z kontem Skype mBanku, a tym samym nie zapłacą za rozmowę - mówi Piotr Gawron, Dyrektor Banku ds. mBanku.
mBank, jako główny innowator na rynku usług finansowych, podąża za zmieniającymi się potrzebami i upodobaniami Klientów. Rozwiązania proponowane przez Skype wciąż zyskują na popularności, są atrakcyjną alternatywą dla nadal drogich połączeń stacjonarnych. Dlatego zdecydowaliśmy się na przetestowanie takiej drogi komunikacji z bankiem. Jeżeli to rozwiązanie sprawdzi się - udostępnimy je wszystkim naszym Klientom - dodaje.
mBank jest instytucją finansową dla ludzi, którzy na co dzień korzystają z najnowocześniejszych technologii, akceptujących nowatorskie rozwiązania. Obecnie mKlienci mogą kontaktować się z bankiem poprzez Internet, mLinię, WAP lub SMS. Jako pierwszy bank w Polsce stworzył na swoich stronach Forum oraz Czat. Obecnie z usług mBanku korzysta już ponad 1,2 mln Klientów.
Onet-Skype to program, za pomocą którego można rozmawiać przez Internet z każdego miejsca na ziemi. Komunikator umożliwia bezpłatne połączenia telefoniczne z innymi użytkownikami Skype lub dzwonienie na telefony stacjonarne oraz komórkowe po bardzo niskich cenach. Do uruchomienia telefonii nie jest wymagany sprzęt wysokiej jakości - Klienci potrzebują jedynie słuchawki lub głośniki oraz mikrofon. W Polsce Skype ma zarejestrowanych 7 mln kont.