Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Biur Korporacyjnych BRE Banku skierowana do firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Jej główne hasło, nawiązujące do kampanii przeprowadzonej wiosną 2007, brzmi „Każda firma może być wielka, o ile ma właściwych doradców!”. Kreacje reklamowe pokazują ławicę ryb, z których wyłania się lider – rekin.
Celem kampanii jest zakomunikowanie obecności BRE Banku w różnych regionach Polski i zachęcenie do odwiedzenia nowopowstałych Biur Korporacyjnych. „Chcemy podkreślić, że BRE Bank jest dostępny również lokalnie - czyli otwiera placówki w mniejszych miejscowościach, dostosowując tym samym ofertę do potrzeb lokalnie działających firm z sektora MSP”- mówi Tomasz Bogus, dyrektor BRE Banku ds. sieci oddziałów korporacyjnych. „Interesuje nas współpraca z dynamicznie rozwijającymi się firmami z tego segmentu. Chcemy przekonać Klientów ekspercką wiedzą i profesjonalizmem swoich doradców oraz szeroką ofertą uzupełnioną o produkty i usługi spółek Grupy BRE Banku. Przede wszystkim jednak, mając placówki na miejscu, będziemy mogli zapewnić naszym Klientom większy komfort obsługi, szybszy dostęp do doradców i dokładniej poznać ich oczekiwania.”
Biura Korporacyjne to element strategii rozwoju sieci BRE Banku, zakładającej dynamiczny wzrost liczby klientów korporacyjnych do 2009, szczególnie w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. Dotychczas BRE Bank otworzył 10 Biur Korporacyjnych. Docelowo Bank planuje utworzenie 23 takich placówek.
W każdym biurze klienci mogą skorzystać z szerokiej oferty Grupy BRE Banku i doradztwa finansowego. Ponadto Klienci mają do dyspozycji komfortowo wyposażone „salki rozmów”, w których mogą spotkać się ze swoim doradcą.
„Według naszych badań placówka wciąż pozostaje głównym kanałem komunikacji z klientami, przy czym jej funkcje transakcyjne są realizowane głównie za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Widać więc, że powoli zmienia się rola oddziału. Placówki są miejscem kontaktów typowo sprzedażowych i, co warto podkreślić, edukacyjnym. Dlatego przyjmując strategię rozwoju sieci korporacyjnej BRE Bank skupił się na przygotowaniu klientom nowoczesnych centrów finansowych, dostosowanych do ich biznesowych potrzeb”- podkreśla Tomasz Bogus.
W marcu ruszyły działania reklamowe w trzech miastach – Płocku, Radomiu, Toruniu. W zależności od efektów, zasięg kampanii zostanie rozszerzony o wybrane lub wszystkie kolejne miasta, w których znajdują się Biura Korporacyjne.
„Ubiegłoroczna kampania cieszyła się wielkim zainteresowaniem naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się, że otwarciu i promocji biur korporacyjnych, będą towarzyszyły znane już na rynku kreacje”- mówi Paulina Rutkowska, wicedyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich w BRE Banku. „Tegoroczna kampania dała nam szansę, by pójść krok dalej. Dodając "BRE Bank już w Radomiu!" przybliżamy Bank odbiorcom, nie tylko emocjonalnie. Chcemy nie tylko podkreślić, jak bardzo liczą się dla nas małe i średnie firmy. Mówimy coś więcej: mamy ofertę dla Twojej firmy, a do tego jesteśmy tutaj, w Twoim mieście”- dodaje.
Kampania obejmie outdoor oraz plansze reklamowe na oknach Biur Korporacyjnych. Kreację przygotowuje Agencja CzteryCzwarte, a obsługę mediową zapewnia Vizeum. Kampania została ponadto przygotowana w oparciu o badania sprawdzające, jak Klienci postrzegają BRE Bank, jakie są ich oczekiwania wobec banku i na co w ofercie zwracają uwagę.
Biura Korporacyjne to element strategii rozwoju sieci BRE Banku, zakładającej dynamiczny wzrost liczby klientów korporacyjnych do 2009, szczególnie w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. Dotychczas BRE Bank otworzył 10 Biur Korporacyjnych. Docelowo Bank planuje utworzenie 23 takich placówek.
W każdym biurze klienci mogą skorzystać z szerokiej oferty Grupy BRE Banku i doradztwa finansowego. Ponadto Klienci mają do dyspozycji komfortowo wyposażone „salki rozmów”, w których mogą spotkać się ze swoim doradcą.
„Według naszych badań placówka wciąż pozostaje głównym kanałem komunikacji z klientami, przy czym jej funkcje transakcyjne są realizowane głównie za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Widać więc, że powoli zmienia się rola oddziału. Placówki są miejscem kontaktów typowo sprzedażowych i, co warto podkreślić, edukacyjnym. Dlatego przyjmując strategię rozwoju sieci korporacyjnej BRE Bank skupił się na przygotowaniu klientom nowoczesnych centrów finansowych, dostosowanych do ich biznesowych potrzeb”- podkreśla Tomasz Bogus.
W marcu ruszyły działania reklamowe w trzech miastach – Płocku, Radomiu, Toruniu. W zależności od efektów, zasięg kampanii zostanie rozszerzony o wybrane lub wszystkie kolejne miasta, w których znajdują się Biura Korporacyjne.
„Ubiegłoroczna kampania cieszyła się wielkim zainteresowaniem naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się, że otwarciu i promocji biur korporacyjnych, będą towarzyszyły znane już na rynku kreacje”- mówi Paulina Rutkowska, wicedyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich w BRE Banku. „Tegoroczna kampania dała nam szansę, by pójść krok dalej. Dodając "BRE Bank już w Radomiu!" przybliżamy Bank odbiorcom, nie tylko emocjonalnie. Chcemy nie tylko podkreślić, jak bardzo liczą się dla nas małe i średnie firmy. Mówimy coś więcej: mamy ofertę dla Twojej firmy, a do tego jesteśmy tutaj, w Twoim mieście”- dodaje.
Kampania obejmie outdoor oraz plansze reklamowe na oknach Biur Korporacyjnych. Kreację przygotowuje Agencja CzteryCzwarte, a obsługę mediową zapewnia Vizeum. Kampania została ponadto przygotowana w oparciu o badania sprawdzające, jak Klienci postrzegają BRE Bank, jakie są ich oczekiwania wobec banku i na co w ofercie zwracają uwagę.