Ruszyła nowa kampania reklamowa Biur Korporacyjnych BRE Banku
Copy

Kopiuj tekst

Ruszyła nowa kampania reklamowa Biur Korporacyjnych BRE Banku

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa Biur Korporacyjnych BRE Banku skierowana do firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Jej główne hasło, nawiązujące do kampanii przeprowadzonej wiosną 2007, brzmi „Każda firma może być wielka, o ile ma właściwych doradców!”. Kreacje reklamowe pokazują ławicę ryb, z których wyłania się lider – rekin.

Celem kampanii jest zakomunikowanie obecności BRE Banku w różnych regionach Polski i zachęcenie do odwiedzenia nowopowstałych Biur Korporacyjnych. „Chcemy podkreślić, że BRE Bank jest dostępny również lokalnie - czyli otwiera placówki w mniejszych miejscowościach, dostosowując tym samym ofertę do potrzeb lokalnie działających firm z sektora MSP”- mówi Tomasz Bogus, dyrektor BRE Banku ds. sieci oddziałów korporacyjnych. „Interesuje nas współpraca z dynamicznie rozwijającymi się firmami z tego segmentu. Chcemy przekonać Klientów ekspercką wiedzą i profesjonalizmem swoich doradców oraz szeroką ofertą uzupełnioną o produkty i usługi spółek Grupy BRE Banku. Przede wszystkim jednak, mając placówki na miejscu, będziemy mogli zapewnić naszym Klientom większy komfort obsługi, szybszy dostęp do doradców i dokładniej poznać ich oczekiwania.”

Biura Korporacyjne to element strategii rozwoju sieci BRE Banku, zakładającej dynamiczny wzrost liczby klientów korporacyjnych do 2009, szczególnie w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. Dotychczas BRE Bank otworzył 10 Biur Korporacyjnych. Docelowo Bank planuje utworzenie 23 takich placówek.

W każdym biurze klienci mogą skorzystać z szerokiej oferty Grupy BRE Banku i doradztwa finansowego. Ponadto Klienci mają do dyspozycji komfortowo wyposażone „salki rozmów”, w których mogą spotkać się ze swoim doradcą.

„Według naszych badań placówka wciąż pozostaje głównym kanałem komunikacji z klientami, przy czym jej funkcje transakcyjne są realizowane głównie za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Widać więc, że powoli zmienia się rola oddziału. Placówki są miejscem kontaktów typowo sprzedażowych i, co warto podkreślić, edukacyjnym. Dlatego przyjmując strategię rozwoju sieci korporacyjnej BRE Bank skupił się na przygotowaniu klientom nowoczesnych centrów finansowych, dostosowanych do ich biznesowych potrzeb”- podkreśla Tomasz Bogus.

W marcu ruszyły działania reklamowe w trzech miastach – Płocku, Radomiu, Toruniu. W zależności od efektów, zasięg kampanii zostanie rozszerzony o wybrane lub wszystkie kolejne miasta, w których znajdują się Biura Korporacyjne.

„Ubiegłoroczna kampania cieszyła się wielkim zainteresowaniem naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się, że otwarciu i promocji biur korporacyjnych, będą towarzyszyły znane już na rynku kreacje”- mówi Paulina Rutkowska, wicedyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich w BRE Banku. „Tegoroczna kampania dała nam szansę, by pójść krok dalej. Dodając "BRE Bank już w Radomiu!" przybliżamy Bank odbiorcom, nie tylko emocjonalnie. Chcemy nie tylko podkreślić, jak bardzo liczą się dla nas małe i średnie firmy. Mówimy coś więcej: mamy ofertę dla Twojej firmy, a do tego jesteśmy tutaj, w Twoim mieście”- dodaje.

Kampania obejmie outdoor oraz plansze reklamowe na oknach Biur Korporacyjnych. Kreację przygotowuje Agencja CzteryCzwarte, a obsługę mediową zapewnia Vizeum. Kampania została ponadto przygotowana w oparciu o badania sprawdzające, jak Klienci postrzegają BRE Bank, jakie są ich oczekiwania wobec banku i na co w ofercie zwracają uwagę.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.