mBank i wydawnictwo Gruner Jahr łączą dwie branże i dwie marki, zapraszając do udziału w Programie Radość Życia. Płatności dokonane kartą kredytową dedykowaną do Programu, premiowane są atrakcyjnymi rabatami do 30% za zakupy u przeszło pięćdziesięciu Partnerów. W ramach promocji, Uczestnicy Programu mogą otrzymać kartę Radość Życia za darmo.
Posiadacze karty Radość Życia mogą korzystać ze zniżek w przeszło 2200 sklepach i punktach usługowych ponad 50 Partnerów z różnych branż.
Aby stać się Uczestnikiem Programu, wystarczy złożyć wniosek o kartę kredytową Radość Życia. Karta Radość Życia to minimum formalności, dostępność (wymagany minimalny dochód na gospodarstwo domowe już od 1000 zł netto) i wygoda (pełna obsługa przez telefon i Internet).
O kartę wnioskować mogą zarówno Klienci mBanku, jak i osoby, które dotychczas nie korzystały z jego usług. Wniosek można składać drogą korespondencyjną – wypełniając kupony-wnioski zamieszczane w czasopismach wydawanych przez G+J, poprzez wniosek internetowy dostępny w serwisie www.radosczycia.com.pl i na stronach mBanku oraz w mKioskach lub Centrach Finansowych mBanku.
Podstawowe parametry karty kredytowej Radość Życia:
- typ karty - Visa Classic;
- nieoprocentowany kredyt do 54 dni (do 24 dni grace period);
- oprocentowanie kredytu na karcie 21 %;
- karta wydawana na 3 lata;
- opłata za wydanie/opłata roczna 30 zł; od 14 października promocja „Radość Życia za 0 zł” – karta bez opłaty za wydanie;
- obsługa i stała kontrola zadłużenia w serwisie transakcyjnym mBanku;
- standardowy limit na karcie 3000 zł; możliwość zwiększenia kredytu do 10 000 zł po 6 miesiącach prawidłowego korzystania z karty;
- wypukła karta do transakcji bezgotówkowych – honorowana we wszystkich punktach oznaczonych logo VISA; umożliwia również dokonywanie bezpiecznych zakupów internetowych, telefonicznych i korespondencyjnych;
- wyposażona w bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Visa; bezpłatne wyciągi elektroniczne.
Osoby, które nie będą spełniać warunków przyznania karty kredytowej, otrzymają kartę debetową
Radość Życia, która zapewni taki sam dostęp do rabatów oferowanych przez Partnerów. Opłata za kartę Visa Electron, poza promocją, wynosi również 30 zł.
Karta debetowa w takiej samej cenie i z takim samym wyglądem oraz dostępem do rabatów to bez wątpienia innowacyjne i przyjazne podejście do Klientów, nieposiadających zdolności kredytowej – mówi Joanna Chlebna z mBanku, odpowiedzialna za projekt.
Mamy na uwadze, że grupa zupełnie nowych klientów, czytelników tytułów wydawnictwa G+J, którzy w większości nie posiadali relacji z mBankiem, wymaga dostosowania naszej oferty do ich potrzeb. Współpraca z G+J daje nam ogromne możliwości komunikacyjne; otwieramy się na nowych odbiorców, możemy na łamach czasopism edukować i zachęcać do posiadania karty kredytowej jako bardzo wygodnego i przydatnego na co dzień produktu finansowego. Program rabatowy, który dostępny jest dla płacących kartą Visa Radość Życia czyni ją bardzo atrakcyjną również dla Klientów mBanku – dodaje.
Uczestnicy Programu mogą korzystać z rabatów w wysokości od 5 do 30% na produkty i usługi znanych marek oferujących wyjazdy wakacyjne, odzież, obuwie, biżuterię, sprzęt RTV/AGD, kursy językowe, meble i wyposażenie wnętrz i inne. Szczegóły dotyczące partnerów Programu Radość Życia, wysokości udzielanych rabatów oraz adresów sklepów dostępne będą w specjalnym katalogu, dołączonym do czasopism: Claudia, Naj, Gala i Glamour w połowie października oraz na stronach serwisu www.radosczycia.com.pl. Katalog będzie wydawany raz na kwartał.
Sklepy i punkty usługowe udzielające rabatu na płatności dokonywane kartą Radość życia oznaczone będą symbolem Programu (naklejka na szybie, stojak przy kasie lub plakat).
Wprowadzeniu karty Radość Życia towarzyszyć będzie kampania w mediach ogólnopolskich tj. telewizja, prasa, billboardy, bankomaty. Kampania rozpocznie się 14 października. Media zakupił dom mediowy Starcom.
mBank to lider innowacyjności na rynku finansowym w Polsce. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, umożliwia Klientom zarządzanie finansami z jednego miejsca, 24 h/dobę, przez Internet i telefon. Dążeniem mBanku jest stworzenie otwartej platformy finansowej, w ramach której Klient będzie mógł swobodnie porównywać i wybierać najkorzystniejsze oferty np. usług inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Klienci mBanku to ludzie aktywni zawodowo lub uczący się, otwarci na nowe technologie, wrażliwi na cenę, ceniący czas i wygodę.
G+J to wydawca najbardziej poczytnych tytułów polskiego rynku prasowego. Tworzy polskie pisma dla polskich czytelników, wykorzystując międzynarodowe doświadczenie i wiedzę. Wśród czasopism wydawnictwa G+J znajdują się najpopularniejsze tytuły: Gala, Naj, Claudia, Glamour, Moje Gotowanie, Moje Mieszkanie, Rodzice, Focus, National Geographic, NG Traveler. Miesięczny nakład wydawnictw G+J sięga 7 mln egzemplarzy.
Aby stać się Uczestnikiem Programu, wystarczy złożyć wniosek o kartę kredytową Radość Życia. Karta Radość Życia to minimum formalności, dostępność (wymagany minimalny dochód na gospodarstwo domowe już od 1000 zł netto) i wygoda (pełna obsługa przez telefon i Internet).
O kartę wnioskować mogą zarówno Klienci mBanku, jak i osoby, które dotychczas nie korzystały z jego usług. Wniosek można składać drogą korespondencyjną – wypełniając kupony-wnioski zamieszczane w czasopismach wydawanych przez G+J, poprzez wniosek internetowy dostępny w serwisie www.radosczycia.com.pl i na stronach mBanku oraz w mKioskach lub Centrach Finansowych mBanku.
Podstawowe parametry karty kredytowej Radość Życia:
- typ karty - Visa Classic;
- nieoprocentowany kredyt do 54 dni (do 24 dni grace period);
- oprocentowanie kredytu na karcie 21 %;
- karta wydawana na 3 lata;
- opłata za wydanie/opłata roczna 30 zł; od 14 października promocja „Radość Życia za 0 zł” – karta bez opłaty za wydanie;
- obsługa i stała kontrola zadłużenia w serwisie transakcyjnym mBanku;
- standardowy limit na karcie 3000 zł; możliwość zwiększenia kredytu do 10 000 zł po 6 miesiącach prawidłowego korzystania z karty;
- wypukła karta do transakcji bezgotówkowych – honorowana we wszystkich punktach oznaczonych logo VISA; umożliwia również dokonywanie bezpiecznych zakupów internetowych, telefonicznych i korespondencyjnych;
- wyposażona w bezpłatne ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Visa; bezpłatne wyciągi elektroniczne.
Osoby, które nie będą spełniać warunków przyznania karty kredytowej, otrzymają kartę debetową
Radość Życia, która zapewni taki sam dostęp do rabatów oferowanych przez Partnerów. Opłata za kartę Visa Electron, poza promocją, wynosi również 30 zł.
Karta debetowa w takiej samej cenie i z takim samym wyglądem oraz dostępem do rabatów to bez wątpienia innowacyjne i przyjazne podejście do Klientów, nieposiadających zdolności kredytowej – mówi Joanna Chlebna z mBanku, odpowiedzialna za projekt.
Mamy na uwadze, że grupa zupełnie nowych klientów, czytelników tytułów wydawnictwa G+J, którzy w większości nie posiadali relacji z mBankiem, wymaga dostosowania naszej oferty do ich potrzeb. Współpraca z G+J daje nam ogromne możliwości komunikacyjne; otwieramy się na nowych odbiorców, możemy na łamach czasopism edukować i zachęcać do posiadania karty kredytowej jako bardzo wygodnego i przydatnego na co dzień produktu finansowego. Program rabatowy, który dostępny jest dla płacących kartą Visa Radość Życia czyni ją bardzo atrakcyjną również dla Klientów mBanku – dodaje.
Uczestnicy Programu mogą korzystać z rabatów w wysokości od 5 do 30% na produkty i usługi znanych marek oferujących wyjazdy wakacyjne, odzież, obuwie, biżuterię, sprzęt RTV/AGD, kursy językowe, meble i wyposażenie wnętrz i inne. Szczegóły dotyczące partnerów Programu Radość Życia, wysokości udzielanych rabatów oraz adresów sklepów dostępne będą w specjalnym katalogu, dołączonym do czasopism: Claudia, Naj, Gala i Glamour w połowie października oraz na stronach serwisu www.radosczycia.com.pl. Katalog będzie wydawany raz na kwartał.
Sklepy i punkty usługowe udzielające rabatu na płatności dokonywane kartą Radość życia oznaczone będą symbolem Programu (naklejka na szybie, stojak przy kasie lub plakat).
Wprowadzeniu karty Radość Życia towarzyszyć będzie kampania w mediach ogólnopolskich tj. telewizja, prasa, billboardy, bankomaty. Kampania rozpocznie się 14 października. Media zakupił dom mediowy Starcom.
mBank to lider innowacyjności na rynku finansowym w Polsce. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, umożliwia Klientom zarządzanie finansami z jednego miejsca, 24 h/dobę, przez Internet i telefon. Dążeniem mBanku jest stworzenie otwartej platformy finansowej, w ramach której Klient będzie mógł swobodnie porównywać i wybierać najkorzystniejsze oferty np. usług inwestycyjnych i ubezpieczeniowych. Klienci mBanku to ludzie aktywni zawodowo lub uczący się, otwarci na nowe technologie, wrażliwi na cenę, ceniący czas i wygodę.
G+J to wydawca najbardziej poczytnych tytułów polskiego rynku prasowego. Tworzy polskie pisma dla polskich czytelników, wykorzystując międzynarodowe doświadczenie i wiedzę. Wśród czasopism wydawnictwa G+J znajdują się najpopularniejsze tytuły: Gala, Naj, Claudia, Glamour, Moje Gotowanie, Moje Mieszkanie, Rodzice, Focus, National Geographic, NG Traveler. Miesięczny nakład wydawnictw G+J sięga 7 mln egzemplarzy.