Już prawie 600 osób przyłączyło się do II edycji Akcji mBanku i miesięcznika Ładny Dom - Stać Cię Na Dom. W jej ramach Uczestnicy mogą otrzymać kredyt hipoteczny oraz gotówkowy na atrakcyjnych warunkach.
Akcja rozpoczęła się wraz z pojawieniem się w kioskach październikowego wydania miesięcznika Ładny Dom z dodatkiem „Mieszkaj taniej”, przedstawiającym jej szczegóły i potrwa do 15 września 2007 roku. W ciągu niespełna miesiąca od startu, o kartę Uczestnika Akcji zawnioskowało już ponad
580 osób. W czasie trwania I edycji Stać Cię na Dom, do programu przyłączyło się blisko 8000 osób.
Celem programu jest zachęcenie Polaków do budowy domów tanich w eksploatacji, wykorzystujących nowoczesne i bezpieczne technologie. Również osoby posiadające już domy, mogą dowiedzieć się, jak przeprowadzić remont, aby znacznie obniżyć koszty użytkowania. Na przestrzeni kolejnych miesięcy, czytelnicy miesięcznika Ładny Dom będą mogli zapoznać się z kalkulacjami pokazującymi, czy opłaca im się wziąć większy kredyt i lepiej ocieplić dom, co pozwoli na obniżenie w przyszłości koszty ogrzewania. mBank, jako współorganizator Akcji, oferuje jej Uczestnikom preferencyjne warunki mPLANu hipotecznego oraz KREDYTU gotówkowego.
Po sukcesie pierwszej edycji Stać Cię na Dom i niemalejącym zainteresowaniu czytelników Ładnego Domu, zdecydowaliśmy się poszerzyć ofertę produktową i udostępnić Uczestnikom Akcji możliwość zdobycia dodatkowych środków także na wyposażenie nowego domu, na atrakcyjnych warunkach. Dlatego Uczestnicy tej edycji mogą skorzystać z preferencyjnych warunków nie tylko kredytu hipotecznego ale też gotówkowego – mówi Joanna Chlebna z mBanku, odpowiedzialna za organizację Akcji. Dodatkowo
Uczestnicy, którym udzielony zostanie kredyt na budowę lub zakup domu na kwotę ponad 150 000 zł, otrzymają w prezencie od mBanku roczną prenumeratę miesięcznika Ładny Dom – dodaje. Osoby biorące udział w Akcji mogą otrzymać preferencyjne kredyty:
mPLAN hipoteczny
Prowizja bankowa: 0 zł
Oprocentowanie w CHF:
3,20% (dla kredytów o wartości od 1 do 149 999 zł)
3,00% (dla kredytów o wartości od 150 000 do 299 999 zł)
2,80% (dla kredytów o wartości powyżej 300 000 zł)
Oprocentowanie w PLN:
5,60% (dla kredytów o wartości od 1 do 149 999 zł)
5,40% (dla kredytów o wartości od 150 000 do 299 999 zł)
5,10% (dla kredytów o wartości powyżej 300 000 zł)
Oprocentowanie wyliczone na podstawie stawek referencyjnych WIBOR 3M dla PLN i LIBOR 3M dla CHF z dnia 14.08.2006 + stała marża dla uczestników Akcji.
KREDYT gotówkowy
Oprocentowanie: 16,15%
Prowizja:
1%; (Okres kredytowania: 3, 6, 10, 12 miesięcy)
2% (Okres kredytowania: 18, 24, 36 miesięcy)
3% (Okres kredytowania: 48, 60 miesięcy)
Aby wziąć udział w akcji wystarczy wypełnić kupon zgłoszeniowy, zamieszczony w każdym numerze miesięcznika Ładnym Dom i wysłać go na adres redakcji: ul. Czerska 8/10, Warszawa. Uczestnicy otrzymują w zamian:
Informator o Akcji; Osobistą Kartę Uczestnika, która uprawnia do: ubiegania się o kredyty w mBanku na preferencyjnych warunkach i otrzymania gwarantowanych rabatów przy zakupie produktów partnerów Akcji.
Partnerami drugiej edycji Akcji Stać Cię na dom są: aereco wentylacja, Grohe Polska Sp. z o.o., Rockwool Polska Sp. z o.o., Saunier Duval, Velux Polska Sp. z o.o.
580 osób. W czasie trwania I edycji Stać Cię na Dom, do programu przyłączyło się blisko 8000 osób.
Celem programu jest zachęcenie Polaków do budowy domów tanich w eksploatacji, wykorzystujących nowoczesne i bezpieczne technologie. Również osoby posiadające już domy, mogą dowiedzieć się, jak przeprowadzić remont, aby znacznie obniżyć koszty użytkowania. Na przestrzeni kolejnych miesięcy, czytelnicy miesięcznika Ładny Dom będą mogli zapoznać się z kalkulacjami pokazującymi, czy opłaca im się wziąć większy kredyt i lepiej ocieplić dom, co pozwoli na obniżenie w przyszłości koszty ogrzewania. mBank, jako współorganizator Akcji, oferuje jej Uczestnikom preferencyjne warunki mPLANu hipotecznego oraz KREDYTU gotówkowego.
Po sukcesie pierwszej edycji Stać Cię na Dom i niemalejącym zainteresowaniu czytelników Ładnego Domu, zdecydowaliśmy się poszerzyć ofertę produktową i udostępnić Uczestnikom Akcji możliwość zdobycia dodatkowych środków także na wyposażenie nowego domu, na atrakcyjnych warunkach. Dlatego Uczestnicy tej edycji mogą skorzystać z preferencyjnych warunków nie tylko kredytu hipotecznego ale też gotówkowego – mówi Joanna Chlebna z mBanku, odpowiedzialna za organizację Akcji. Dodatkowo
Uczestnicy, którym udzielony zostanie kredyt na budowę lub zakup domu na kwotę ponad 150 000 zł, otrzymają w prezencie od mBanku roczną prenumeratę miesięcznika Ładny Dom – dodaje. Osoby biorące udział w Akcji mogą otrzymać preferencyjne kredyty:
mPLAN hipoteczny
Prowizja bankowa: 0 zł
Oprocentowanie w CHF:
3,20% (dla kredytów o wartości od 1 do 149 999 zł)
3,00% (dla kredytów o wartości od 150 000 do 299 999 zł)
2,80% (dla kredytów o wartości powyżej 300 000 zł)
Oprocentowanie w PLN:
5,60% (dla kredytów o wartości od 1 do 149 999 zł)
5,40% (dla kredytów o wartości od 150 000 do 299 999 zł)
5,10% (dla kredytów o wartości powyżej 300 000 zł)
Oprocentowanie wyliczone na podstawie stawek referencyjnych WIBOR 3M dla PLN i LIBOR 3M dla CHF z dnia 14.08.2006 + stała marża dla uczestników Akcji.
KREDYT gotówkowy
Oprocentowanie: 16,15%
Prowizja:
1%; (Okres kredytowania: 3, 6, 10, 12 miesięcy)
2% (Okres kredytowania: 18, 24, 36 miesięcy)
3% (Okres kredytowania: 48, 60 miesięcy)
Aby wziąć udział w akcji wystarczy wypełnić kupon zgłoszeniowy, zamieszczony w każdym numerze miesięcznika Ładnym Dom i wysłać go na adres redakcji: ul. Czerska 8/10, Warszawa. Uczestnicy otrzymują w zamian:
Informator o Akcji; Osobistą Kartę Uczestnika, która uprawnia do: ubiegania się o kredyty w mBanku na preferencyjnych warunkach i otrzymania gwarantowanych rabatów przy zakupie produktów partnerów Akcji.
Partnerami drugiej edycji Akcji Stać Cię na dom są: aereco wentylacja, Grohe Polska Sp. z o.o., Rockwool Polska Sp. z o.o., Saunier Duval, Velux Polska Sp. z o.o.