MultiBank rozpoczął nowy etap rywalizacji na rynku małych firm. Innowacyjna oferta kredytowa wsparta ogólnopolską kampanią - ""MultiBank. Kredytujemy sukces każdej firmy"" ma zagwarantować silny udział detalicznej części BRE Banku w tym segmencie.
- MultiBank chce się silnie pozycjonować wśród przedsiębiorców i klientów zamożnych – potwierdza Anna Łaszkiewicz, dyrektor Biura Marketingu – Najnowsza kampania podkreśla najważniejsze wyróżniki oferty kredytowej naszej instytucji: długi okres kredytowania nawet do 20 lat, unikalny mechanizm bilansowania kredytów (offset) i możliwość uzyskania kredytu większego nawet o 20% przy refinansowaniu.
Zaczepna i wzbudzająca zainteresowanie kreacja przygotowana przez agencję 2B ID&Communications z Krakowa ma wspierać wizerunek MultiBanku – instytucji finansowej dla ludzi ambitnych i wymagających, podejmujących w swoim życiu wiele wyzwań prowadzących do sukcesu. Kampania potrwa do końca października.
INFORMACJE DODATKOWE:
W ogólnopolskiej kampanii wykorzystany zostanie:
Internet, ATL: outdoor (Górnośląski Okręg Przemysłowy, Kraków, Trójmiasto, Warszawa, Łódź, Poznań, Wrocław, Szczecin); autobusy (20 miast) prasa (tygodniki opiniotwórcze i dzienniki); radio (Radio ZET, PiN, Złote Przeboje, PR III), BTL, wizualizacje w placówkach.
Całość kampanii wsparta będzie konkursem dla posiadaczy rachunków biznesowych MultiBanku pod hasłem: "Podziel się swoją historią sukcesu"". Klienci będą mogli opisać historie swoich firm bądź pomysły na zagospodarowanie kredytu i wygrać atrakcyjne nagrody, m.in. wysokiej jakości notebooki.
Zaczepna i wzbudzająca zainteresowanie kreacja przygotowana przez agencję 2B ID&Communications z Krakowa ma wspierać wizerunek MultiBanku – instytucji finansowej dla ludzi ambitnych i wymagających, podejmujących w swoim życiu wiele wyzwań prowadzących do sukcesu. Kampania potrwa do końca października.
INFORMACJE DODATKOWE:
W ogólnopolskiej kampanii wykorzystany zostanie:
Internet, ATL: outdoor (Górnośląski Okręg Przemysłowy, Kraków, Trójmiasto, Warszawa, Łódź, Poznań, Wrocław, Szczecin); autobusy (20 miast) prasa (tygodniki opiniotwórcze i dzienniki); radio (Radio ZET, PiN, Złote Przeboje, PR III), BTL, wizualizacje w placówkach.
Całość kampanii wsparta będzie konkursem dla posiadaczy rachunków biznesowych MultiBanku pod hasłem: "Podziel się swoją historią sukcesu"". Klienci będą mogli opisać historie swoich firm bądź pomysły na zagospodarowanie kredytu i wygrać atrakcyjne nagrody, m.in. wysokiej jakości notebooki.