18 sierpnia 2006 r. w ofercie BRE Banku pojawił się nowy produkt - wpłata pocztowa zamknięta. Umożliwia Klientom Korporacyjnym BRE Banku szybkie i wygodne przekazywanie gotówki na swoje rachunki bankowe za pośrednictwem szerokiej sieci placówek Poczty Polskiej na terenie całego kraju. Nowa usługa stanowi poszerzenie wachlarza usług oferowanych przez Bank w celu zapewnienia jak największego komfortu współpracy Klientom, którzy dokonują wpłat gotówkowych.
Wpłata pocztowa zamknięta jest formą zastępczej obsługi kasowej prowadzonej na rzecz Klientów. W ramach tej usługi, wpłaty gotówkowe Klientów przyjmowane są przez Bank za pośrednictwem Poczty Polskiej w postaci:
pakietów – jest to utarg w formie banknotów, albo
wpłat vendingowych – jest to utarg w formie bilonu, zamkniętego w kasecie.
Wpłata pocztowa zamknięta realizowana jest w złotych.
Klienci sami wskazują miejscowości lub nazwy urzędów pocztowych (obecnie Poczta Polska dysponuje siecią około 8,5 tys. placówek), w których zainteresowani są usługą. Mogą również indywidualnie ustalać miejsce i godzinę wpłat. Dzięki temu mają zapewnione bezpieczeństwo i oszczędność czasu (unikanie oczekiwania w kolejce). Ponadto – w przypadku wybranych urzędów pocztowych – Klienci mają możliwość korzystania z tego typu usług przez 7 dni w tygodniu, 24h / dobę (w pozostałych placówkach, zgodnie z godzinami ich pracy).
Wpłacone środki dostępne są na rachunkach Klientów w BRE Banku już w następnym dniu roboczym. Poczta Polska nie pobiera od Klientów BRE żadnych dodatkowych opłat za tę usługę.
-„Wprowadzenie Wpłaty pocztowej zamkniętej to uzupełnienie oferty Banku w zakresie tak zwanego cash processing’u. Ponadto rozszerzamy w ten sposób naszą ofertę wpłat dokonywanych w formie zamkniętej o kolejny kanał dystrybucji takich usług”
– komentuje Maciej Drozdowski, Wicedyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu BRE Banku SA.
pakietów – jest to utarg w formie banknotów, albo
wpłat vendingowych – jest to utarg w formie bilonu, zamkniętego w kasecie.
Wpłata pocztowa zamknięta realizowana jest w złotych.
Klienci sami wskazują miejscowości lub nazwy urzędów pocztowych (obecnie Poczta Polska dysponuje siecią około 8,5 tys. placówek), w których zainteresowani są usługą. Mogą również indywidualnie ustalać miejsce i godzinę wpłat. Dzięki temu mają zapewnione bezpieczeństwo i oszczędność czasu (unikanie oczekiwania w kolejce). Ponadto – w przypadku wybranych urzędów pocztowych – Klienci mają możliwość korzystania z tego typu usług przez 7 dni w tygodniu, 24h / dobę (w pozostałych placówkach, zgodnie z godzinami ich pracy).
Wpłacone środki dostępne są na rachunkach Klientów w BRE Banku już w następnym dniu roboczym. Poczta Polska nie pobiera od Klientów BRE żadnych dodatkowych opłat za tę usługę.
-„Wprowadzenie Wpłaty pocztowej zamkniętej to uzupełnienie oferty Banku w zakresie tak zwanego cash processing’u. Ponadto rozszerzamy w ten sposób naszą ofertę wpłat dokonywanych w formie zamkniętej o kolejny kanał dystrybucji takich usług”
– komentuje Maciej Drozdowski, Wicedyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu BRE Banku SA.