Z okazji nadchodzącego Dnia Dziecka, izzyBank przygotował promocję ""Taki mały, taki duży może izzy być!"", w której każdy nowy izzyKlient ma szansę wygrania ciekawych gadżetów.
1 czerwca br. izzyBank wspólnie z portalem społecznościowym epuls.pl rozpoczynają promocję ""Taki mały, taki duży może izzy być!"", w której każdy, kto założy izzyKONTO otrzyma 100 pulsarów i smycz izzyBanku. W drugiej części konkursu - na Tych, którzy dokonają aktywacji i zasilą rachunek, czeka cieszący się dużą popularnością izzyKubek oraz kolejnych 200 pulsarów.
Jednocześnie z okazji Dnia Dziecka, co drugie doładowanie karty telefonu prepaid przez serwis izzyMOBILE będzie nagrodzone upominkową smyczą izzy & epuls.pl!
Nie zapomnieliśmy też o tych, którzy są Posiadaczami rachunku w izzyBanku! I już teraz zapraszamy do udziału w konkursie na najlepszą izzyMaskotkę. Najciekawszy pomysł na maskotkę/gadżet, nagrodzimy odtwarzaczem mp3 Creative MuVo 256MB USB 2.0. – mówi Barbara Bednarek, odpowiedzialna za projekt izzyBanku.
Szczegółowe informacje i regulaminy promocji znajdują się w serwisie izzyBanku oraz na stronach konkursowych: http://www.mbank.com.pl/izzy/konkurs1.html, http://www.mbank.com.pl/izzy/konkurs2.html
Pulsary to wewnętrzna waluta portalu epuls.pl, umożliwiające zakup pakietów Premium (epuls PRO, epuls EXTREME). Pakiety dają młodym ludziom dodatkowe opcje korzystania z serwisu i bycia częścią społeczności. Dzięki nim można urozmaicić prezentacje użytkownika, udostępnić więcej zdjęć czy wysłać tzw. flirt sms. Ponad to pakiety umożliwiają przynależność do większej ilości klubów oraz dają możliwości ich promocji i reklamy. Pulsary można kupić poprzez przelew z rachunku - mTRANSFER albo PAYU, za pośrednictwem sms oraz przez telefon stacjonarny.
Jednocześnie w rankingu kont młodzieżowych, przygotowanym przez dziennik Rzeczpospolita oraz portal Bankier.pl, izzyKONTO znalazło się w pierwszej trójce, jako jedno z najlepszych dla osób powyżej 13 roku życia.
mBank jako jedyny specjalnie dla niepełnoletnich stworzył wirtualny izzyBank. Jego naczelną zasadą jest traktowanie młodych ludzi jak partnerów biznesowych oraz szacunek dla specyfiki społeczności internetowej. Każdy nastolatek jest pełnoprawnym Klientem - posiadaczem samodzielnego izzyKONTA - czytamy w dzienniku Rzeczpospolita.
Współpraca z portalem epuls.pl, która trwa od kwietnia 2005 roku, przełożyła się na 30% wzrost akwizycji nowych klientów mBanku. Jednocześnie liczba transakcji zasileń telefonów komórkowych zwiększyła się o 200%. To imponujący wynik. Warto podkreślić, iż każdego dnia tysiące młodych osób spotyka się tutaj, dyskutuje oraz dzieli się swoimi pomysłami. Każdy znajdzie w naszej społeczności coś dla siebie bez względu na wiek, płeć czy reprezentowane przekonania - dodaje Barbara Bednarek.
izzyBank to oferta dla młodych Internautów, którzy od swojej instytucji finansowej oczekują uczciwości biznesowej, partnerskich relacji i zrozumienia charakteru społeczności sieci.
epuls.pl rozpoczął swoją działalność w drugiej połowie października 2002 roku. Obecnie posiada prawie 600 tys. zarejestrowanych użytkowników.
epuls.pl w skrócie:
6,6 milionów logowań na miesiąc,
1531 nowych kont dziennie,
35 milionów odsłon na miesiąc,
4178 dziennych postów na forum,
7,3 miliona wysłanych wiadomości/m-c,
1, 6 miliona zawartych znajomości.
Jednocześnie z okazji Dnia Dziecka, co drugie doładowanie karty telefonu prepaid przez serwis izzyMOBILE będzie nagrodzone upominkową smyczą izzy & epuls.pl!
Nie zapomnieliśmy też o tych, którzy są Posiadaczami rachunku w izzyBanku! I już teraz zapraszamy do udziału w konkursie na najlepszą izzyMaskotkę. Najciekawszy pomysł na maskotkę/gadżet, nagrodzimy odtwarzaczem mp3 Creative MuVo 256MB USB 2.0. – mówi Barbara Bednarek, odpowiedzialna za projekt izzyBanku.
Szczegółowe informacje i regulaminy promocji znajdują się w serwisie izzyBanku oraz na stronach konkursowych: http://www.mbank.com.pl/izzy/konkurs1.html, http://www.mbank.com.pl/izzy/konkurs2.html
Pulsary to wewnętrzna waluta portalu epuls.pl, umożliwiające zakup pakietów Premium (epuls PRO, epuls EXTREME). Pakiety dają młodym ludziom dodatkowe opcje korzystania z serwisu i bycia częścią społeczności. Dzięki nim można urozmaicić prezentacje użytkownika, udostępnić więcej zdjęć czy wysłać tzw. flirt sms. Ponad to pakiety umożliwiają przynależność do większej ilości klubów oraz dają możliwości ich promocji i reklamy. Pulsary można kupić poprzez przelew z rachunku - mTRANSFER albo PAYU, za pośrednictwem sms oraz przez telefon stacjonarny.
Jednocześnie w rankingu kont młodzieżowych, przygotowanym przez dziennik Rzeczpospolita oraz portal Bankier.pl, izzyKONTO znalazło się w pierwszej trójce, jako jedno z najlepszych dla osób powyżej 13 roku życia.
mBank jako jedyny specjalnie dla niepełnoletnich stworzył wirtualny izzyBank. Jego naczelną zasadą jest traktowanie młodych ludzi jak partnerów biznesowych oraz szacunek dla specyfiki społeczności internetowej. Każdy nastolatek jest pełnoprawnym Klientem - posiadaczem samodzielnego izzyKONTA - czytamy w dzienniku Rzeczpospolita.
Współpraca z portalem epuls.pl, która trwa od kwietnia 2005 roku, przełożyła się na 30% wzrost akwizycji nowych klientów mBanku. Jednocześnie liczba transakcji zasileń telefonów komórkowych zwiększyła się o 200%. To imponujący wynik. Warto podkreślić, iż każdego dnia tysiące młodych osób spotyka się tutaj, dyskutuje oraz dzieli się swoimi pomysłami. Każdy znajdzie w naszej społeczności coś dla siebie bez względu na wiek, płeć czy reprezentowane przekonania - dodaje Barbara Bednarek.
izzyBank to oferta dla młodych Internautów, którzy od swojej instytucji finansowej oczekują uczciwości biznesowej, partnerskich relacji i zrozumienia charakteru społeczności sieci.
epuls.pl rozpoczął swoją działalność w drugiej połowie października 2002 roku. Obecnie posiada prawie 600 tys. zarejestrowanych użytkowników.
epuls.pl w skrócie:
6,6 milionów logowań na miesiąc,
1531 nowych kont dziennie,
35 milionów odsłon na miesiąc,
4178 dziennych postów na forum,
7,3 miliona wysłanych wiadomości/m-c,
1, 6 miliona zawartych znajomości.