Nie musisz wierzyć reklamie. Zrób ją sam! 
Copy

Kopiuj tekst

Nie musisz wierzyć reklamie. Zrób ją sam! 

mBank ogłasza drugą edycję konkursu mFestiwal, w którym zachęca do kreowania, kręcenia i rysowania.

mBank zaprasza wszystkich zainteresowanych do udziału w kolejnym mFestiwalu - wystarczy nakręcić własną propozycję spotu reklamowego, stworzyć animację lub zaprojektować billboard reklamowy dla mBanku i zamieścić na stronie www.mfestiwal.pl

Pierwsza edycja konkursu cieszyła się dużą popularnością i dobrym przyjęciem. Przy jej okazji pojawiły się inspirujące pomysły. - mówi Piotr Jakubowski, szef Wydziału Reklamy i Zarządzania Marką mBanku - Wiemy, że druga odsłona była wyczekiwana i z przyjemnością zapraszam już dziś do wzięcia w niej udziału.

Kreacja przygotowana przez Uczestnika konkursu może dotyczyć wybranego elementu oferty mBanku. Twórcy mają pełną dowolność, z zachowaniem poszanowania praw autorskich oraz dobrych obyczajów. Na stronie mFestiwalu udostępnione są materiały mBanku, które można swobodnie wykorzystywać.

mFestiwal startuje 12 października br. Ogłoszenie laureatów odbędzie się 10 grudnia 2009 r. Zwycięzców konkursu wybiorą internauci oraz Jury mFestiwalu, głosując  na zgłoszone prace.

Na Laureatów czekają atrakcyjne nagrody.

W kategorii mFILM:                      
  1. miejsce - 20 000 PLN  +emisja filmu w TV
  2. miejsce - 10 000 PLN
  3. miejsce - 5 000 PLN

W kategoria mANIMACJA:
  1. miejsce: 10 000 zł + emisja filmu w TV
  2. miejsce:   7 500 zł
  3. miejsce:   5 000 zł

W kategorii mBILLBOARD:
  1. miejsce:  10 000 zł + ekspozycja na billboardzie w wybranym mieście
  2. miejsce:    7 500 zł
  3. miejsce:    5 000 zł

Dodatkowo wszyscy finaliści (TOP 20 w każdej kategorii) otrzymają własne krzesła reżyserskie. Aktywni użytkownicy serwisu mogą zdobyć Festiwalowy kubek,  a Ci którzy wezmą udział w quizach na temat mBanku mają szansę na  iPoda shuffle 1GB.

Regulamin akcji jest zamieszczony na stronie mFestiwalu.

mBank, część BRE Banku SA, to otwarta platforma finansowadla klientów indywidualnych i firm. mBank zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci będą mieć swobodny dostęp do najkorzystniejszych propozycji. Z oferty mBanku korzysta już ponad 2,2 mln Klientów.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.