Receptą na porządek w „papierach” może być korzystanie z dokumentacji usług bankowych w formie elektronicznej. MultiBank udostępnił Klientom możliwość otrzymywania elektronicznych harmonogramów spłaty do kredytów hipotecznych.
Z danych MultiBanku wynika, że popularność internetowych dokumentów systematycznie wzrasta. Wyciągi do rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego lub kary kredytowej on-line otrzymuje już prawie dwie trzecie jego Klientów.
Elektroniczne harmonogramy spłaty dla posiadaczy kredytu hipotecznego to kolejne rozwiązanie umożliwiające Klientom MultiBanku rezygnację z tradycyjnej dokumentacji w formie papierowej.
W celu zmiany sposobu wysyłki harmonogramu spłaty kredytu hipotecznego wystarczy zalogować się do serwisu transakcyjnego i złożyć wniosek on-line. Po jego akceptacji kodem SMS, kolejny dokument zostanie przesłany w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail. Nowa usługa jest bezpłatna.
- Takie rozwiązania w prosty sposób poprawiają komfort współpracy z bankiem. Są tańsze, wygodniejsze i bardziej funkcjonalne. – mówi Dominik Skrzycki, Naczelnik Wydziału Planów Finansowych MultiBanku - Do informacji przesyłanych drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail mamy zazwyczaj dostęp z każdego miejsca na Ziemi i możemy je odebrać nawet w trakcie podróży. Łatwiej je też przechowywać i archiwizować. –
dodaje.
Z danych MultiBanku wynika, że popularność internetowych dokumentów systematycznie wzrasta. Wyciągi do rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego lub kary kredytowej on-line otrzymuje już prawie dwie trzecie jego Klientów.
Elektroniczne harmonogramy spłaty dla posiadaczy kredytu hipotecznego to kolejne rozwiązanie umożliwiające Klientom MultiBanku rezygnację z tradycyjnej dokumentacji w formie papierowej.
W celu zmiany sposobu wysyłki harmonogramu spłaty kredytu hipotecznego wystarczy zalogować się do serwisu transakcyjnego i złożyć wniosek on-line. Po jego akceptacji kodem SMS, kolejny dokument zostanie przesłany w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail. Nowa usługa jest bezpłatna.
- Takie rozwiązania w prosty sposób poprawiają komfort współpracy z bankiem. Są tańsze, wygodniejsze i bardziej funkcjonalne. – mówi Dominik Skrzycki, Naczelnik Wydziału Planów Finansowych MultiBanku - Do informacji przesyłanych drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail mamy zazwyczaj dostęp z każdego miejsca na Ziemi i możemy je odebrać nawet w trakcie podróży. Łatwiej je też przechowywać i archiwizować. –
dodaje.