mBank i BRE Ubezpieczenia ruszyły z kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych mDirect, która przeniosła się z Internetu na ulice miast.
Mobilne platformy z reklamą mDirect są widoczne i słyszane na głównych arteriach miejskich i wokół centrów handlowych. Najnowsza kampania obejmuje swoim zasięgiem wybrane duże miasta. W pierwszej kolejności Warszawę i Łódź, które już goszczą na swoich głównych ulicach „mobile"", zachęcające do nabycia polisy OC oferowanych poprzez mBank. Kampania pojawi się także we Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Katowicach i Krakowie. Akcja potrwa do 20 października.
Celem akcji jest zachęcenie Klientów do sprawdzenia ceny polisy OC
na stronach mBanku i porównania jej z innymi. Jak pokazały ostanie badania portalu Bankier.pl, różnica w cenie polis pomiędzy poszczególnymi Towarzystwami uwzględnionymi w jego zestawieniu wyniosła nawet 1711 zł (dane za Sprawdzamy ceny OC, Bankier.pl z dnia 24.07.2009 r.). Nabywając polisę poprzez mBank, Klienci mogą zaoszczędzić
do 35%.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych to oferta przygotowana przez mBank oraz BRE Ubezpieczenia. Platforma umożliwia porównywanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. Ubezpieczenie jest zintegrowana z eKONTEM, co ułatwia jego obsługę.
Celem akcji jest zachęcenie Klientów do sprawdzenia ceny polisy OC
na stronach mBanku i porównania jej z innymi. Jak pokazały ostanie badania portalu Bankier.pl, różnica w cenie polis pomiędzy poszczególnymi Towarzystwami uwzględnionymi w jego zestawieniu wyniosła nawet 1711 zł (dane za Sprawdzamy ceny OC, Bankier.pl z dnia 24.07.2009 r.). Nabywając polisę poprzez mBank, Klienci mogą zaoszczędzić
do 35%.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych to oferta przygotowana przez mBank oraz BRE Ubezpieczenia. Platforma umożliwia porównywanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. Ubezpieczenie jest zintegrowana z eKONTEM, co ułatwia jego obsługę.