Kampania mDirect ruszyła na ulice miast 
Copy

Kopiuj tekst

Kampania mDirect ruszyła na ulice miast 

mBank i BRE Ubezpieczenia ruszyły z kampanią ubezpieczeń komunikacyjnych mDirect, która przeniosła się z Internetu na ulice miast.

Mobilne platformy z reklamą mDirect są widoczne i słyszane na głównych arteriach miejskich i wokół centrów handlowych. Najnowsza kampania obejmuje swoim zasięgiem wybrane duże miasta. W pierwszej kolejności Warszawę i Łódź, które już goszczą na swoich głównych ulicach „mobile"", zachęcające do nabycia polisy OC oferowanych poprzez mBank. Kampania pojawi się także we Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Katowicach i Krakowie. Akcja potrwa do 20 października.

Celem akcji jest zachęcenie Klientów do sprawdzenia ceny polisy OC
na stronach mBanku i porównania jej z innymi. Jak pokazały ostanie badania portalu Bankier.pl, różnica w cenie polis pomiędzy poszczególnymi Towarzystwami uwzględnionymi w jego zestawieniu wyniosła nawet 1711 zł (dane za Sprawdzamy ceny OC, Bankier.pl z dnia 24.07.2009 r.). Nabywając polisę poprzez mBank, Klienci mogą zaoszczędzić
do 35%.

Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych to oferta przygotowana przez mBank oraz BRE Ubezpieczenia. Platforma umożliwia porównywanie kilku ofert oraz zakup i obsługę polisy on-line. Ubezpieczenie jest zintegrowana z eKONTEM, co ułatwia jego obsługę.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.