Drugie miejsce w kategorii najlepszy bank tradycyjny i trzecie wśród banków najbardziej przyjaznych osobom niepełnosprawnym, to wyróżnienia dla MultiBanku przyznane w kolejnej edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”.
W czwartek, 17 września, podczas konferencji Newsweek FORBES European Banking Congres w Warszawie ogłoszono wyniki audytu polskiej bankowości detalicznej, przeprowadzanego przez firmę TNS OBOP na zlecenie tygodnika Newsweek. Jak co roku niezależna firma badawcza oceniła między innymi jakość obsługi Klienta, kompetencje doradców bankowych i funkcjonalność serwisów internetowych oferowanych przez 23 najważniejsze instytucje finansowe w Polsce.
MultiBank zajął wysokie, drugie miejsce w kategorii podstawowej rankingu - „bank detaliczny”. Ze szczególnym uznaniem audytorów firmy TNS OBOP spotkały się: wygląd placówek, wysoka jakość obsługi i przyjazność procedur MultiBanku.
W tegorocznym rankingu pojawiły się po raz pierwszy dwie nowe kategorie. Audytorzy oceniali przyjazność banków w stosunku do osób niepełnosprawnych i emerytów. MultiBank uplasował się na trzecim miejscu w pierwszej z tych kategorii.
- Tytuł „Przyjaznego Banku Newsweeka”, to obok dwóch Laurów Klienta i Godła Jakości Obsługi, kolejna w tym roku, nagroda, przyznana na podstawie opinii osób korzystających z usług Banku.– mówi Cezary Kocik, Dyrektor Banku ds. MultiBanku – Tym razem do głosu naszych stałych Klientów przyłączyli się profesjonalni audytorzy z niezależnej firmy badawczej. Obecność w wąskim gronie laureatów rankingu Newsweeka, świadczy o konsekwencji w realizacji strategii opartej na wysokiej jakości obsługi. Wysoką lokatę traktuję jako zaszczyt i zobowiązanie na przyszłość.
– dodaje Kocik.
MultiBank zajął wysokie, drugie miejsce w kategorii podstawowej rankingu - „bank detaliczny”. Ze szczególnym uznaniem audytorów firmy TNS OBOP spotkały się: wygląd placówek, wysoka jakość obsługi i przyjazność procedur MultiBanku.
W tegorocznym rankingu pojawiły się po raz pierwszy dwie nowe kategorie. Audytorzy oceniali przyjazność banków w stosunku do osób niepełnosprawnych i emerytów. MultiBank uplasował się na trzecim miejscu w pierwszej z tych kategorii.
- Tytuł „Przyjaznego Banku Newsweeka”, to obok dwóch Laurów Klienta i Godła Jakości Obsługi, kolejna w tym roku, nagroda, przyznana na podstawie opinii osób korzystających z usług Banku.– mówi Cezary Kocik, Dyrektor Banku ds. MultiBanku – Tym razem do głosu naszych stałych Klientów przyłączyli się profesjonalni audytorzy z niezależnej firmy badawczej. Obecność w wąskim gronie laureatów rankingu Newsweeka, świadczy o konsekwencji w realizacji strategii opartej na wysokiej jakości obsługi. Wysoką lokatę traktuję jako zaszczyt i zobowiązanie na przyszłość.
– dodaje Kocik.