mBank odnotował kolejny wzrost liczby Partnerów w programie mBank.net.pl i znalazł się na ponad 11 600 witryn internetowych.
Zainteresowani promowaniem oferty mBanku posiadacze stron www mogą realizować swój pomysł i zarabiać w ramach Programu Partnerskiego mBank.net.pl. Rozwiązanie mBanku i firmy Intercon umożliwia podjęcie współpracy z osobami indywidualnymi i firmami.
Projekt mBank.net.pl działa na polskim rynku nieprzerwanie od 2005 r. i jest unikalnym programem partnerskim, prowadzonym przez Bank w Polsce. Od początku działania udało nam się pozyskać do współpracy ponad 6400 Partnerów, którzy posiadają łącznie ponad 11 600 serwisów. Dzięki zaangażowaniu Uczestników mBank.net.pl jesteśmy jeszcze bardziej popularni w Sieci - mówi Janusz Orzelski, odpowiedzialny za projekt mBank.net.pl - Od lipca br. dodatkowo wspieramy naszych Partnerów, udostępniając im kupony reklamowe o wartości 200 zł do wykorzystania w Google AdWords. - dodaje Janusz Orzelski.
Osoby zainteresowane współpracą w ramach programu partnerskiego mBanku przesyłają do akceptacji swoje witryny, poprzez które zamierzają promować ofertę banku. Po ich zaakceptowaniu w mBank.net.pl i podpisaniu Umowy o współpracy, Partner otrzymuje gotowe materiały reklamowe, które umieszcza na swoich stronach.
Kluczowe korzyści dla Partnerów mBank.net.pl to:
wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od liczby nowych, pozyskanych przez Partnera Klientów (najlepsi partnerzy zarabiają ponad 10 000 zł miesięcznie).
dostęp do gotowych i aktualizowanych przez mBank materiałów reklamowych: teksty, banery, linki, miniserwis z ofertą,
łatwy i szybki dostęp do narzędzi monitorujących skuteczność wykorzystywanych materiałów promocyjnych i wyników sprzedaży,
elastyczna forma współpracy - to Partner decyduje o strategii promocji oferty mBanku,
łatwa i darmowa rejestracja w serwisie mBank.net.pl,
comiesięczne wypłaty wynagrodzenia.
mBank rozbudowuje możliwości systemu partnerskiego i prowadzi akcje mające na celu wspieranie działań Uczestników programu. Od lipca br. Partnerzy mBank.net.pl otrzymują kupony Google AdWords o wartości 200 zł. Szczegóły promocji dostępne są na stronach serwisu mBank.net.pl.
Partnerzy, którzy podjęli współpracę z mBankiem, zyskują dodatkowe źródło dochodu, a przy tym mogą zwiększyć atrakcyjność i wiarygodność swoich serwisów. W ramach programu za pośrednictwem własnych stron internetowych Partnerzy mogą proponować bogatą ofertę mBanku:
rachunki indywidualne i firmowe,
produkty inwestycyjne; lokaty,
darmowy Supermarket Funduszy Inwestycyjnych oraz usługę eMAKLER, umożliwiającą samodzielne inwestowanie na giełdzie
kredyty: odnawialne, samochodowe, hipoteczne,
karty kredytowe,
ubezpieczenie OC i AC oraz podróżne,
doładowania GSM.
mBank, część BRE Banku SA, to otwarta platforma finansowa dla nowoczesnych Klientów indywidualnych i firm. mBank zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci zyskują swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty. Z mBanku korzysta już
ponad 2,2 mln Klientów.
Projekt mBank.net.pl działa na polskim rynku nieprzerwanie od 2005 r. i jest unikalnym programem partnerskim, prowadzonym przez Bank w Polsce. Od początku działania udało nam się pozyskać do współpracy ponad 6400 Partnerów, którzy posiadają łącznie ponad 11 600 serwisów. Dzięki zaangażowaniu Uczestników mBank.net.pl jesteśmy jeszcze bardziej popularni w Sieci - mówi Janusz Orzelski, odpowiedzialny za projekt mBank.net.pl - Od lipca br. dodatkowo wspieramy naszych Partnerów, udostępniając im kupony reklamowe o wartości 200 zł do wykorzystania w Google AdWords. - dodaje Janusz Orzelski.
Osoby zainteresowane współpracą w ramach programu partnerskiego mBanku przesyłają do akceptacji swoje witryny, poprzez które zamierzają promować ofertę banku. Po ich zaakceptowaniu w mBank.net.pl i podpisaniu Umowy o współpracy, Partner otrzymuje gotowe materiały reklamowe, które umieszcza na swoich stronach.
Kluczowe korzyści dla Partnerów mBank.net.pl to:
wynagrodzenie prowizyjne uzależnione od liczby nowych, pozyskanych przez Partnera Klientów (najlepsi partnerzy zarabiają ponad 10 000 zł miesięcznie).
dostęp do gotowych i aktualizowanych przez mBank materiałów reklamowych: teksty, banery, linki, miniserwis z ofertą,
łatwy i szybki dostęp do narzędzi monitorujących skuteczność wykorzystywanych materiałów promocyjnych i wyników sprzedaży,
elastyczna forma współpracy - to Partner decyduje o strategii promocji oferty mBanku,
łatwa i darmowa rejestracja w serwisie mBank.net.pl,
comiesięczne wypłaty wynagrodzenia.
mBank rozbudowuje możliwości systemu partnerskiego i prowadzi akcje mające na celu wspieranie działań Uczestników programu. Od lipca br. Partnerzy mBank.net.pl otrzymują kupony Google AdWords o wartości 200 zł. Szczegóły promocji dostępne są na stronach serwisu mBank.net.pl.
Partnerzy, którzy podjęli współpracę z mBankiem, zyskują dodatkowe źródło dochodu, a przy tym mogą zwiększyć atrakcyjność i wiarygodność swoich serwisów. W ramach programu za pośrednictwem własnych stron internetowych Partnerzy mogą proponować bogatą ofertę mBanku:
rachunki indywidualne i firmowe,
produkty inwestycyjne; lokaty,
darmowy Supermarket Funduszy Inwestycyjnych oraz usługę eMAKLER, umożliwiającą samodzielne inwestowanie na giełdzie
kredyty: odnawialne, samochodowe, hipoteczne,
karty kredytowe,
ubezpieczenie OC i AC oraz podróżne,
doładowania GSM.
mBank, część BRE Banku SA, to otwarta platforma finansowa dla nowoczesnych Klientów indywidualnych i firm. mBank zapewnia dostęp do szerokiej oferty bankowej, ubezpieczeniowej oraz do usług inwestycyjnych i telekomunikacyjnych. Dążeniem mBanku jest ciągłe ulepszanie i poszerzanie gamy usług, dzięki którym Klienci zyskują swobodny dostęp do najkorzystniejszej oferty. Z mBanku korzysta już
ponad 2,2 mln Klientów.