„Marka BRE Banku to symbol najwyższej jakości, wyjątkowej reputacji, cieszący się zaufaniem klientów i uznaniem rynku”- uznali organizatorzy drugiej edycji rankingu Business Superbrands.
Ranking marek z sektora B2B – Business Superbrands to projekt, który ma na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek business to business obecnych na polskim rynku. Rada Marek, składająca się ze specjalistów marketingu, PR-u i biznesu, oceniła ponad 1500 brandów i uznała, że BRE znajdzie się w gronie wyróżnionych marek.
„Budując markę BRE Banku konsekwentnie podkreślamy wartości, które od początku wyróżniają nas na rynku- relacje z klientami, wysokie kompetencje doradców i innowacyjność oferty”- mówi Paulina Rutkowska, rzeczniczka prasowa BRE Banku, zarządzająca obszarem marketingu i relacji inwestorskich. „Komunikacja marki takiej jak BRE Bank musi być ściśle powiązana z biznesem, musi korzystać z doświadczenia doradców, podpowiadać najlepsze praktyki, wyposażać siły sprzedaży we wszystkie niezbędne narzędzia i reagować na sygnały, jakie płyną do nas z rynku. I właśnie dlatego, że nasi klienci mogą w każdej chwili zweryfikować prawdziwość i rzetelność wszystkich naszych działań, jesteśmy dla nich wiarygodni.”
Według definicji wypracowanej przez twórców badania „Superbrand – to marka, która osiągnęła najwyższą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące, emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.” Superbrand to marka, która w danej branży wypracowała sobie niezwykle silną pozycję, która daje konsumentowi świadomie lub podświadomie wyczuwalną przewagę nad konkurencyjnymi markami. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands, traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.
„To wyróżnienie jest też szczególnie ważne z punktu widzenia naszych obecnych i potencjalnych klientów. To wyraźny sygnał, że jeśli twoim partnerem w biznesie jest BRE Bank możesz być pewny, że będziesz współpracował z aktywnym, kompetentnym i zaangażowanym doradcą, za którym stoi ponad 20 lat doświadczeń silnej instytucji finansowej” - dodaje Paulina Rutkowska.
Superbrands powstała w połowie lat 90-tych w Wielkiej Brytanii. Jej celem stało się promowanie idei brandingu, poprzez pokazywanie szczegółowych studiów przypadku tych marek, które osiągnęły sukces. Początkowo Superbrands było audycją radiową w stacji BBC London, obecnie jest to międzynarodowa organizacja pokazująca case studies w swoich publikacjach, które często są nazywane „Bibliami brandingu”. Pierwsza publikacja Superbrands została wydana w roku 1994. Organizacja istnieje w ponad 80 krajach świata, gdzie z powodzeniem wydaje albumy przedstawiające czołowe marki działające na krajowych rynkach. Obok pozycji Superbrands wydawane są m.in.: Business Superbrands, przedstawiające studium przypadku głównych marek na rynku biznesowym oraz CoolBrands, która przedstawia modne marki, a także eSuperbrands, Sport Superbrands, Kids Superbrands czy Luxury Superbrands.
„Budując markę BRE Banku konsekwentnie podkreślamy wartości, które od początku wyróżniają nas na rynku- relacje z klientami, wysokie kompetencje doradców i innowacyjność oferty”- mówi Paulina Rutkowska, rzeczniczka prasowa BRE Banku, zarządzająca obszarem marketingu i relacji inwestorskich. „Komunikacja marki takiej jak BRE Bank musi być ściśle powiązana z biznesem, musi korzystać z doświadczenia doradców, podpowiadać najlepsze praktyki, wyposażać siły sprzedaży we wszystkie niezbędne narzędzia i reagować na sygnały, jakie płyną do nas z rynku. I właśnie dlatego, że nasi klienci mogą w każdej chwili zweryfikować prawdziwość i rzetelność wszystkich naszych działań, jesteśmy dla nich wiarygodni.”
Według definicji wypracowanej przez twórców badania „Superbrand – to marka, która osiągnęła najwyższą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące, emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.” Superbrand to marka, która w danej branży wypracowała sobie niezwykle silną pozycję, która daje konsumentowi świadomie lub podświadomie wyczuwalną przewagę nad konkurencyjnymi markami. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands, traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.
„To wyróżnienie jest też szczególnie ważne z punktu widzenia naszych obecnych i potencjalnych klientów. To wyraźny sygnał, że jeśli twoim partnerem w biznesie jest BRE Bank możesz być pewny, że będziesz współpracował z aktywnym, kompetentnym i zaangażowanym doradcą, za którym stoi ponad 20 lat doświadczeń silnej instytucji finansowej” - dodaje Paulina Rutkowska.
Superbrands powstała w połowie lat 90-tych w Wielkiej Brytanii. Jej celem stało się promowanie idei brandingu, poprzez pokazywanie szczegółowych studiów przypadku tych marek, które osiągnęły sukces. Początkowo Superbrands było audycją radiową w stacji BBC London, obecnie jest to międzynarodowa organizacja pokazująca case studies w swoich publikacjach, które często są nazywane „Bibliami brandingu”. Pierwsza publikacja Superbrands została wydana w roku 1994. Organizacja istnieje w ponad 80 krajach świata, gdzie z powodzeniem wydaje albumy przedstawiające czołowe marki działające na krajowych rynkach. Obok pozycji Superbrands wydawane są m.in.: Business Superbrands, przedstawiające studium przypadku głównych marek na rynku biznesowym oraz CoolBrands, która przedstawia modne marki, a także eSuperbrands, Sport Superbrands, Kids Superbrands czy Luxury Superbrands.