BRE Bank- najlepsza marką w biznesie 
Copy

Kopiuj tekst

BRE Bank- najlepsza marką w biznesie 

„Marka BRE Banku to symbol najwyższej jakości, wyjątkowej reputacji, cieszący się zaufaniem klientów i uznaniem rynku”- uznali organizatorzy drugiej edycji rankingu Business Superbrands.

Ranking marek z sektora B2B – Business Superbrands to projekt, który ma na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek business to business obecnych na polskim rynku. Rada Marek, składająca się ze specjalistów marketingu, PR-u i biznesu, oceniła ponad 1500 brandów i uznała, że BRE znajdzie się w gronie wyróżnionych marek.

„Budując markę BRE Banku konsekwentnie podkreślamy wartości, które od początku wyróżniają nas na rynku- relacje z klientami, wysokie kompetencje doradców i innowacyjność oferty”- mówi Paulina Rutkowska, rzeczniczka prasowa BRE Banku, zarządzająca obszarem marketingu i relacji inwestorskich. „Komunikacja marki takiej jak BRE Bank musi być ściśle powiązana z biznesem, musi korzystać z doświadczenia doradców, podpowiadać najlepsze praktyki, wyposażać siły sprzedaży we wszystkie niezbędne narzędzia i reagować na sygnały, jakie płyną do nas z rynku. I właśnie dlatego, że nasi klienci mogą w każdej chwili zweryfikować prawdziwość i rzetelność wszystkich naszych działań, jesteśmy dla nich wiarygodni.”

Według definicji wypracowanej przez twórców badania „Superbrand – to marka, która osiągnęła najwyższą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące, emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.” Superbrand to marka, która w danej branży wypracowała sobie niezwykle silną pozycję, która daje konsumentowi świadomie lub podświadomie wyczuwalną przewagę nad konkurencyjnymi markami. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands, traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.

„To wyróżnienie jest też szczególnie ważne z punktu widzenia naszych obecnych i potencjalnych klientów. To wyraźny sygnał, że jeśli twoim partnerem w biznesie jest BRE Bank możesz być pewny, że będziesz współpracował z aktywnym, kompetentnym i zaangażowanym doradcą, za którym stoi ponad 20 lat doświadczeń silnej instytucji finansowej” - dodaje Paulina Rutkowska.

Superbrands powstała w połowie lat 90-tych w Wielkiej Brytanii.  Jej celem stało się promowanie idei brandingu, poprzez pokazywanie szczegółowych studiów przypadku tych marek, które osiągnęły sukces. Początkowo Superbrands było audycją radiową w stacji BBC London, obecnie jest to międzynarodowa organizacja pokazująca case studies w swoich publikacjach, które często są nazywane „Bibliami brandingu”. Pierwsza publikacja Superbrands została wydana w roku 1994. Organizacja istnieje w ponad 80 krajach świata, gdzie z powodzeniem wydaje albumy przedstawiające czołowe marki działające na krajowych rynkach. Obok pozycji Superbrands wydawane są m.in.: Business Superbrands, przedstawiające studium przypadku głównych marek na rynku biznesowym oraz CoolBrands, która przedstawia modne marki, a także eSuperbrands, Sport Superbrands, Kids Superbrands czy Luxury Superbrands.
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.