MultiBank zbiera laury 
Copy

Kopiuj tekst

MultiBank zbiera laury 

Złoty Laur Klienta w kategorii „Konto Młodzieżowe” i tytuł Superbrand 2009 – to kolejne w tym roku wyróżnienia dla MultiBanku. Tym razem do głosu Klientów przyłączyli się też niezależni eksperci z branży marketingowej, którzy docenili działania budujące markę banku.

- Nagroda za MultiKonto młodzieżowe to już trzecie w tym roku wyróżnienie przyznane MultiBankowi na podstawie opinii Klientów korzystających na co dzień z jego usług. W marcu br. odebraliśmy Godło Jakości Obsługi 2008, a na początku czerwca zostaliśmy uhonorowani pierwszym Laurem Klienta w kategorii „Firmowe konto dla MSP”. – mówi Wojciech Bolanowski, Dyrektor Biura Marketingu MultiBanku - Te nagrody są dla nas szczególnie cenne, ponieważ świadczą o uznaniu osób, do których na co dzień kierujemy swoją ofertę. – dodaje.

Przyznanie drugiego Lauru Klienta zbiegło się w czasie z nagrodzeniem marki MultiBank tytułem Superbrand 2009, którym międzynarodowa organizacja Superbrands Ltd., na podstawie opinii niezależnych ekspertów, nagradza brandy o wyjątkowej reputacji i szczególnej pozycji na polskim rynku.

Informacje dodatkowe:

Laur Klienta to największy program konsumencki w kraju, pozwalający wyłonić co roku najpopularniejsze produkty i marki w prawie 300 kategoriach. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, przeprowadzany jest na postawie opinii konsumentów mówiących, który produkt postrzegany jest jako najlepszy. Przyznane godła stają się potwierdzeniem dobrej opinii i formą zbiorowej rekomendacji.

Laur Klienta przyznawany jest od 2005 roku w prawie 300 kategoriach. Dla każdej kategorii przeprowadzana jest ankieta, badania ad-hoc, sondaż telefoniczny lub głosowanie drogą elektroniczną na liczbie około 500 respondentów w całej Polsce.

Superbrands

Tytuły Superbrands przyznaje międzynarodowa organizacja Superbrands Ltd., która działa od połowy lat 90-tych i jest obecna w ponad 80 krajach świata.  Marki selekcjonuje specjalnie dobrany panel niezależnych ekspertów reprezentujących lokalne środowiska związane z branżą marketingową – tzw. Rada Marek. W jej skład wchodzą m.in. dziennikarze i przedstawiciele dużych firm oraz agencji reklamowych, PR-owych i firm badawczych, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami związanymi z brandingiem.

Więcej informacji na temat organizacji i jej działalności można znaleźć pod linkiem:

http://www.superbrands.com/pl/
Powiązane artykuły
Nowość w aplikacji mBanku: proste skanowanie danych do przelewu

W najnowszej wersji aplikacji klienci będą mogli skorzystać z opcji prostego skanowania danych do przelewu. Zamiast mozolnie przepisywać cyfry czy adres odbiorcy przelewu, wystarczy nakierować kamerę telefonu i… gotowe!
Nowość w mBanku: debetówka z wieloma walutami bez kosztów 

Płacenie za granicą będzie jeszcze prostsze dzięki nowej usłudze, którą mBank przedstawi klientom w listopadzie. Każdy klient, który ma w portfelu zwykłą kartę Visa, będzie mógł bezpłatnie włączyć usługę wielowalutową. Na początek będzie ona działać dla czterech walut: E
Matematyka jest wszędzie! Ponad 100 tys. zamówień książki mFundacji

Fundacja mBanku wydała i przekazała rodzicom w całej Polsce przełomową książkę „Matematyka jest wszędzie”. Właśnie zakończyła się trzecia, ostatnia edycja akcji, w której można było zamówić dla siebie jej bezpłatny egzemplarz. We wszystkich edycjach w 2018 roku książkę z
Allegro wprowadza nową ofertę kredytu dla firm i wspiera rozwój polskiej przedsiębiorczości

Allegro, we współpracy z mBankiem wprowadza dwie nowe metody finansowania dla firm handlujących w serwisie: pożyczkę gotówkową oraz kredyt w rachunku bieżącym. Rozwiązanie stworzone jest z myślą o internetowych mikroprzedsiębiorcach, którzy chcą rozwijać swój biznes dzięki szybkiemu dostępowi do dodatkowych środków. Decyzja kredytowa dostępna jest już w 3 minuty od wysłania wniosku. Wysokość finansowania dopasowana jest do wielkości sprzedaży na Allegro. Dzięki temu do skorzystania z kredytu nie są potrzebne żadne dodatkowe dokumenty. Wystarczy prosty wniosek online dostępny na platformie Allegro.