mBank mobile, unikalne połączenie usług bankowych i telekomunikacyjnych, proponuje swoim Klientom 27 gr za minutę do wszystkich sieci, nowe promocje, wydłużone okresy ważności kont i zarządzenie kontami telefonicznym poprzez serwis transakcyjny mBanku.
Od 14 lipca 2009 r. mBank mobile oferuje Klientom nową stawkę 27 gr za połączenia z darmowym pakietem internetowym 20 MB co miesiąc oraz:
nową stronę internetową mBankmobile.pl, nowy program lojalnościowy „Minuty na Bank"", nagradzający darmowymi minutami za korzystanie z oferty mBanku, zarządzanie Kontem MOBILE w systemie transakcyjnym mBanku, nowe okresy ważności na połączenia przychodzące, pakiet internetowy 100 MB za 5 PL.
Nowa strona internetowa mBankmobile.pl została dostosowana do potrzeb użytkowników. Jej nowa odsłona jest bardziej przyjazna i jeszcze łatwiejsza w użytkowaniu. Na stronach operator informuje szczegółowo o nowej odsłonie promocji „Minuty na Bank", która staje się programem lojalnościowym dla Klientów mBanku i mBank mobile.
Dotychczasowe promocje, poprzez które staraliśmy się docenić w mBank mobile Klientów mBanku, używających kart płatniczych, spotkała się z dużym zainteresowaniem. Postanowiliśmy rozszerzyć formułę dotychczasowych działań i premiować Klientów aktywnie korzystających z szerszej oferty mBanku - mówi Michał Szelągowski, odpowiedzialny za projekt mBank mobile -Dzięki udostępnieniu zarządzania kontem telefonicznym w serwisie transakcyjnym, Klient widzi, ile darmowych minut otrzymuje za aktywność w mBanku. Może je dzielić dowolnie między zarejestrowanymi na siebie numerami mBank mobile. Nasz program lojalnościowy nie ma ograniczeń. - dodaje Michał Szelągowski.
Klient mBank mobile może zarejestrować klika numerów na siebie i zarządzać nimi za pośrednictwem serwisu mBanku. Darmowe minuty można rozdysponować na kilka numerów. Serwis transakcyjny daje dostęp do informacji na temat salda konta telefonicznego i taryfy, umożliwia aktywację i wyłączenie usług GPRS, roaming oraz sprawdzanie statusów Pakietu minut, wizytówek i Pakietu internetowego.
Koleją korzystną zmianą dla Klientów mBank mobile są nowe terminy ważności kont telefonicznych. Za doładowania od 20 do 49 zł konto telefoniczne jest aktywne na usługi wychodzące przez 30 dni, a na przychodzące 150 dni. Przy doładowaniach z przedziału 50-99 zł okresy te wydłużają się odpowiednio do 90 i 210 dni. Przy doładowaniach powyżej 100 zł konto jest aktywne 180 i 300 dni.
Dodatkowo od 14 lipca Klienci mogą korzystać z nowego Pakietu internetowego: 100 MB za 5 PLN. Każdy zainteresowany użytkownik może aktywować 3 pakiety jednocześnie.
mBank mobile to operator komórkowy - unikalne połączenie usług telekomunikacyjnych i bankowych.
mBank to otwarta platforma finansowa, która pozwala nowoczesnym i wymagającym Klientom w pełni zarządzać swoimi finansami. Oferta mBanku obejmuje rachunki i kredyty indywidualne oraz firmowe, Supermarket Funduszy Inwestycyjnych, usługę eMAKLER oraz ubezpieczenia. Dzięki mBank mobile unikalną zaletą mBanku jest połączenie usług finansowych i telekomunikacyjnych. Obecnie z usług mBanku korzysta ponad 2,1 mln Klientów.
nową stronę internetową mBankmobile.pl, nowy program lojalnościowy „Minuty na Bank"", nagradzający darmowymi minutami za korzystanie z oferty mBanku, zarządzanie Kontem MOBILE w systemie transakcyjnym mBanku, nowe okresy ważności na połączenia przychodzące, pakiet internetowy 100 MB za 5 PL.
Nowa strona internetowa mBankmobile.pl została dostosowana do potrzeb użytkowników. Jej nowa odsłona jest bardziej przyjazna i jeszcze łatwiejsza w użytkowaniu. Na stronach operator informuje szczegółowo o nowej odsłonie promocji „Minuty na Bank", która staje się programem lojalnościowym dla Klientów mBanku i mBank mobile.
Dotychczasowe promocje, poprzez które staraliśmy się docenić w mBank mobile Klientów mBanku, używających kart płatniczych, spotkała się z dużym zainteresowaniem. Postanowiliśmy rozszerzyć formułę dotychczasowych działań i premiować Klientów aktywnie korzystających z szerszej oferty mBanku - mówi Michał Szelągowski, odpowiedzialny za projekt mBank mobile -Dzięki udostępnieniu zarządzania kontem telefonicznym w serwisie transakcyjnym, Klient widzi, ile darmowych minut otrzymuje za aktywność w mBanku. Może je dzielić dowolnie między zarejestrowanymi na siebie numerami mBank mobile. Nasz program lojalnościowy nie ma ograniczeń. - dodaje Michał Szelągowski.
Klient mBank mobile może zarejestrować klika numerów na siebie i zarządzać nimi za pośrednictwem serwisu mBanku. Darmowe minuty można rozdysponować na kilka numerów. Serwis transakcyjny daje dostęp do informacji na temat salda konta telefonicznego i taryfy, umożliwia aktywację i wyłączenie usług GPRS, roaming oraz sprawdzanie statusów Pakietu minut, wizytówek i Pakietu internetowego.
Koleją korzystną zmianą dla Klientów mBank mobile są nowe terminy ważności kont telefonicznych. Za doładowania od 20 do 49 zł konto telefoniczne jest aktywne na usługi wychodzące przez 30 dni, a na przychodzące 150 dni. Przy doładowaniach z przedziału 50-99 zł okresy te wydłużają się odpowiednio do 90 i 210 dni. Przy doładowaniach powyżej 100 zł konto jest aktywne 180 i 300 dni.
Dodatkowo od 14 lipca Klienci mogą korzystać z nowego Pakietu internetowego: 100 MB za 5 PLN. Każdy zainteresowany użytkownik może aktywować 3 pakiety jednocześnie.
mBank mobile to operator komórkowy - unikalne połączenie usług telekomunikacyjnych i bankowych.
mBank to otwarta platforma finansowa, która pozwala nowoczesnym i wymagającym Klientom w pełni zarządzać swoimi finansami. Oferta mBanku obejmuje rachunki i kredyty indywidualne oraz firmowe, Supermarket Funduszy Inwestycyjnych, usługę eMAKLER oraz ubezpieczenia. Dzięki mBank mobile unikalną zaletą mBanku jest połączenie usług finansowych i telekomunikacyjnych. Obecnie z usług mBanku korzysta ponad 2,1 mln Klientów.