Latem 2026 mBank ponownie rozkołysze Łódź w rytm muzyki. Po raz czwarty obejmie rolę sponsora głównego Łódź Summer Festival i po raz dziesiąty pojawi się na OFF Festival w Katowicach, tym razem jako mecenas całego wydarzenia. Na festiwalowiczów będą czekać niespodzianki i benefity, które pozwolą pełniej przeżywać koncerty i poczuć festiwalowy klimat.
mBank po raz czwarty z Łódź Summer Festival
Konsekwentnie angażujemy się w festiwale muzyczne. Cieszy nas, że możemy realnie wspierać ich rozwój i być częścią wydarzeń, które przyciągają tysiące uczestników i wzmacniają potencjał miast. To ważny element naszej strategii – a jednocześnie okazja, aby w konkretny sposób doceniać naszych klientów i dawać im coś więcej niż tylko usługi finansowe.
Mateusz Żelechowski, dyrektor departamentu marketingu bankowości detalicznej mBanku.
OFF Festival i mBank jako mecenas
Muzyka, emocje i docenianie klientów
Muzyka to nierozłączna część naszego życia. Słuchamy jej niemal wszyscy. To też emocje, które budują relacje – również te z markami. Chcemy, by mBank był obecny w życiu naszych klientów we wszystkich chwilach, które są dla nich ważne, nie tylko wtedy gdy myślą o finansach. W ślad za naszą nową strategią, która stawia na budowanie więzi i docenianie klientów, chcemy być nie tylko bankiem, ale też partnerem. Dlatego tak ważne są dla nas wydarzenia, które łączą ludzi i zostają w pamięci na długo. Zapraszamy wszystkich na nasze festiwale, a w szczególności klientów mBanku, dla których przygotowujemy dodatkowe niespodzianki.
Natalia Szymańska, ekspertka ds. marketingu w mBanku.
Anna Lorenc-Dydlińska
starszy specjalista ds. relacji z mediami

