Według tegorocznej edycji badania mBank jest najlepszy w Polsce. Jakość usług finansowych oceniały osoby odpowiedzialne za zarządzanie finansami firm.
Magazyn EUROMONEY ogłosił wyniki corocznej ankiety, w której klienci korporacyjni mogą ocenić jakość usług oferowanych przez swój bank. Według tegorocznej edycji mBank jest najlepszy w Polsce. Jakość usług finansowych oferowanych przez banki ocenili dyrektorzy, skarbnicy i księgowi, którzy zarządzają bieżącymi finansami w firmach. - Pierwsze miejsce w kategorii Best Service Bank in Poland jest dla nas potwierdzeniem realizacji naszej misji, która skupia się na spełnianiu potrzeb klientów. Pomagamy, nie wkurzamy, zachwycamy … gdziekolwiek. Taka ocena naszych klientów motywuje nas jeszcze bardziej do podnoszenia jakości obsługi oraz dalszego rozwoju usług i produktów cash management - mówi Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej. - Cieszymy się, że klienci doceniają nasze innowacyjne rozwiązania, indywidualne podejście do obsługi a także wysiłek, jaki wkładamy w rozwój przyjaznej bankowości transakcyjnej - dodaje.