Aktywa zgromadzone na platformie inwestycyjnej mBanku przekroczyły w maju miliard złotych. Jednocześnie z usługi maklerskiej korzysta już 20 tysięcy Klientów.
Z usług inwestycyjnych mBanku korzysta ponad 180 tysięcy Klientów, wśród których aż 20 tysięcy to użytkownicy usługi eMAKLER. Od początku roku mBank otworzył już 7,6 tysiąca rachunków maklerskich, co daje 60-procentową dynamikę wzrostu i czyni z mBanku pretendenta do miana lidera na rynku internetowych usług maklerskich. Jednocześnie wartość aktywów ulokowanych w produktach inwestycyjnych przekroczyła 1 mld zł, na co składa się 950 mln zł w jednostkach funduszy inwestycyjnych w ramach usługi SFI, oraz 185 mln zł zainwestowanych w akcje i obligacje.
Ta okrągła kwota miliarda złotych to dla nas ogromny sukces. Świętować jednak będziemy krótko, ponieważ przed nami kolejne wyzwania. Naszym najważniejszym celem w tym roku jest atak na pozycję lidera internetowych usług maklerskich i cel ten dziś jest o wiele bardziej wyraźny i realny. Konkurenci, którzy są na rynku o wiele dłużej od nas, powinni już czuć na plecach nasz oddech. Wizja usługi prostej, relatywnie taniej i dostępnej dla każdego. okazała się być atrakcyjną dla Klientów i to dla nas ogromny powód do dumy, choć zdajemy sobie sprawę jak wiele pracy jeszcze przed nami - mówi Maciej Witkowski, odpowiedzialny za produkty inwestycyjne w mBanku.
Coraz większe uznanie Klientów zyskują bardziej wyrafinowane i przynoszące większy zwrot produkty inwestycyjne. Zarówno eMAKLER jak i Supermarket Funduszy Inwestycyjnych są odpowiedzią mBanku na potrzeby i zachowania Klientów, którzy w obliczu spadku stóp procentowych i zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej poszukują alternatywnych, bardziej zyskownych form inwestowania pieniędzy.
W Polsce i na świecie cały czas zachodzą zmiany dotyczące różnych sfer naszego życia. Sfera finansów osobistych odczuła to w szczególny sposób w ostatnich 2-3 latach, kiedy to oszczędzanie na rachunku lub lokacie stało się praktycznie tylko sposobem na gromadzenie oszczędności, a nie na ich pomnażanie. W naturalny sposób instytucje takie jak mBank, podążające za oczekiwaniami swoich Klientów, zaoferowały produkty pozwalające w prosty sposób czerpać korzyści z istnienia funduszy inwestycyjnych czy instrumentów takich jak akcje i obligacje. Cztery lata temu wielu z nas miało wątpliwości, czy obrany kierunek- stworzenie taniej, prostej platformy, otwartej na produkty spoza grupy BRE Banku – jest słuszny. Dzisiaj wiemy już, że był to strzał w dziesiątkę - mówi Witkowski.
Stały dostęp do rachunku przez Internet i telefon, brak większości opłat i prowizji – to podstawowe wyróżniki oferty mBanku. Innowacyjne rozwiązania proponowane inwestorom umożliwiają szybką reakcję na zmiany rynkowe.
Ta okrągła kwota miliarda złotych to dla nas ogromny sukces. Świętować jednak będziemy krótko, ponieważ przed nami kolejne wyzwania. Naszym najważniejszym celem w tym roku jest atak na pozycję lidera internetowych usług maklerskich i cel ten dziś jest o wiele bardziej wyraźny i realny. Konkurenci, którzy są na rynku o wiele dłużej od nas, powinni już czuć na plecach nasz oddech. Wizja usługi prostej, relatywnie taniej i dostępnej dla każdego. okazała się być atrakcyjną dla Klientów i to dla nas ogromny powód do dumy, choć zdajemy sobie sprawę jak wiele pracy jeszcze przed nami - mówi Maciej Witkowski, odpowiedzialny za produkty inwestycyjne w mBanku.
Coraz większe uznanie Klientów zyskują bardziej wyrafinowane i przynoszące większy zwrot produkty inwestycyjne. Zarówno eMAKLER jak i Supermarket Funduszy Inwestycyjnych są odpowiedzią mBanku na potrzeby i zachowania Klientów, którzy w obliczu spadku stóp procentowych i zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej poszukują alternatywnych, bardziej zyskownych form inwestowania pieniędzy.
W Polsce i na świecie cały czas zachodzą zmiany dotyczące różnych sfer naszego życia. Sfera finansów osobistych odczuła to w szczególny sposób w ostatnich 2-3 latach, kiedy to oszczędzanie na rachunku lub lokacie stało się praktycznie tylko sposobem na gromadzenie oszczędności, a nie na ich pomnażanie. W naturalny sposób instytucje takie jak mBank, podążające za oczekiwaniami swoich Klientów, zaoferowały produkty pozwalające w prosty sposób czerpać korzyści z istnienia funduszy inwestycyjnych czy instrumentów takich jak akcje i obligacje. Cztery lata temu wielu z nas miało wątpliwości, czy obrany kierunek- stworzenie taniej, prostej platformy, otwartej na produkty spoza grupy BRE Banku – jest słuszny. Dzisiaj wiemy już, że był to strzał w dziesiątkę - mówi Witkowski.
Stały dostęp do rachunku przez Internet i telefon, brak większości opłat i prowizji – to podstawowe wyróżniki oferty mBanku. Innowacyjne rozwiązania proponowane inwestorom umożliwiają szybką reakcję na zmiany rynkowe.