BRE Bank udostępnił korporacyjny czytnik kanałów informacyjnych RSS- narzędzie umożliwiające łatwy i bezpośredni dostęp do najnowszych informacji z wielu źródeł w Internecie. Program BREinfo jest elementem działań informacyjnych, których celem jest integrowanie komunikacji spółek Grupy BRE Banku oraz promowanie nowoczesnego i innowacyjnego wizerunku marki BRE, a także promocja i edukacja w zakresie najnowszych narzędzi komunikacji, wykorzystujących sieć www. BREinfo jest dostępny na stronach centrum prasowego Grupy BRE Banku pod adresem http://media.grupabrebanku.plod 25 kwietnia br.
„Już na początku ubiegłego roku, jako jedni z pierwszych w Polsce umożliwiliśmy dostęp do informacji o Grupie BRE Banku w postaci kanałów RSS. Obserwujemy obecnie szybko rosnącą popularność takiej formy dostępu do zasobów informacji na świecie. Chcielibyśmy aby BREinfo był naszym wkładem w rozwój Internetu na polskim rynku”, mówi Szymon Midera, wicedyrektor departamentu marketingu BRE Banku.
BREinfo to duże ułatwienie i usprawnienie pracy dziennikarza. W praktyce sprawia, że wybrane informacje same, w nieinwazyjny sposób docierają na pulpit jego komputera w kilka chwil po opublikowaniu w zdefiniowanym przez użytkownika kanale informacyjnym, w tym np. w systemie prasowym Grupy BRE Banku, czy serwisach gospodarczych udostępnianych przez wybrane agencie światowe i media. Klika takich źródeł informacji znalazło się w wersji instalacyjnej programu.
„Jesteśmy nastawieni na bliską współpracę z mediami. Poszukujemy rozwiązań komunikacyjnych opartych na nowoczesnych technologiach, które pozwalają na szybkie dotarcie z informacją do szerokiego grona odbiorców, a jednocześnie zapewnią komfort dostępu do wiadomości i jakość komunikacji”,
komentuje Paweł Wróbel, rzecznik prasowy BRE Banku.
Program BREinfo to kolejny krok w realizacji strategii komunikacyjnej Grupy BRE Banku, która w najbliższym okresie zakłada wzrost integracji i rozpoznawalności marki BRE Banku oraz zapewnienie pozycji najlepiej rozpoznawanego banku korporacyjnego w Polsce. Marka BRE Banku rozciągnęła swoje kompetencje zdobyte w bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej na bankowość detaliczną (mBank i MultiBank) oraz szereg spółek zależnych, wyspecjalizowanych w usługach finansowych dla przedsiębiorstw i klientów indywidualnych (np.: Dom Inwestycyjny BRE Banku, BRE Leasing, BRE.locum, BRE Corporate Finance, BRE Bank Hipoteczny, Polfactor, Skarbiec Asset Management Holding).
„Dążymy do wykorzystania i integracji potencjału marki BRE Banku - jako marki macierzystej dla kilku spółek i podmiotów działających w ramach Grupy BRE. W ubiegłym roku sukcesem zakończyło się uruchomienie zintegrowanego, internetowego biura prasowego Grupy BRE Banku. Jego celem jest ułatwienie dziennikarzom dostępu do informacji, zintegrowanie kilku systemów komunikacji, jej standaryzacja w ramach Grupy BRE Banku oraz wykorzystanie efektów synergii. Dziś udostępniamy nowe narzędzie, które z jednej strony jest odpowiedzią na współczesne światowe tendencje w mediach, a z drugiej wprowadza nowe standardy w komunikacji z mediami w Polsce”, dodaje Szymon Midera.
Czytnik kanałów informacyjnych BREinfo jest programem bezpłatnym. Można go pobrać ze stron centrum prasowego Grupy BRE Banku pod adresem http://media.grupabrebanku.pl oraz poszczególnych spółek.
Program BREinfo powstał na licencji i przy współpracy z firmą netPR.pl.
Pobierz BREinfo:
http://media.grupabrebanku.pl/RSS/breinfo.htm